Voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema

Ik fitness nu ongeveer een half jaar zonder voedingsschema. Vandaar dat ik er eentje heb gemaakt om wat meer massa te krijgen.

Voedingsschema.xls

Ik zit nu bijna tegen de 2700 kcal aan voor de bulk mss ga ik dit nog aanvullen met wat weight gainer. Ook heb ik om 16:30 500 kcal neergezet omdat ik moet eten wat de pot schaft.

Zit ik een beetje in de goede richting met mijn schema?

Eten doe ik natuurlijk niet om 16:30 maar om 18:30

En niemand die mij iets kan vertellen over mijn schema?

Comment

He vriend, wat verwacht je om 3 uur snachts? iedereen pakt zijn rust, en staat straks weer op om 6 uur en begint te vreten. Maar even voor de duidelijkheid, ik heb je schema bekeken en het is om te janken. Te eenzijdig, 3/4 meals met brood en pindakaas en melk. Dit heeft geen zin he.

Meal 1
      Brinta
      Whey
      Melk

Meal 2
      Rijst
      Groente
      Kip

Meal 3
      Tonijn in eigen nat/olie
      Groente naar eigen keuze

Meal 4
      Pasta
      Groente
      Tartaar
      Tomatenpuree (even in magnatron voor te ontzuren)
      Olijfolie

Meal 5
      Whey
      Dextrose

Meal 6
      Kwark
      Honing

Zoiets, probeer te varieren met voedsel. Denk makkelijk, goedkoop, en snel maar vooral gezond. Maar lees voor meer informatie de STICKY'S

Comment

honing bij maal 6 eruit. Suiker in de avond is een doodzonde.
        Failure is your friend

Comment

Huh, dit is toch helemaal geen 2700 kcal?

Nog niet eens 2200.

Comment

Ja je zegt daar wel een mooi schema maar ik moet dingen hebben die ik mee kan nemen naar school. En dan gaat mijn voorkeur toch uit naar 2 boterhammen in de pauze.

En kwam gewoon terug van de stad hoor :P maar de eerste post was al een dag daarvoor

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
              Huh, dit is toch helemaal geen 2700 kcal?

Nog niet eens 2200.
              Stom wat je zegt, want TS kan natuurlijk zelf de hoeveelheden van rijst, kip etc bepalen.

@ Magico,
              Honing kan inderdaad eruit, had het erin gezet omdat meeste gasten het niet te pruimen vinden. Beetje honing kan echt geen kwaad, zeker niet als je voller wilt worden

Comment

Originally posted by Tvee View Post
                Ja je zegt daar wel een mooi schema maar ik moet dingen hebben die ik mee kan nemen naar school. En dan gaat mijn voorkeur toch uit naar 2 boterhammen in de pauze.

En kwam gewoon terug van de stad hoor :P maar de eerste post was al een dag daarvoor
                Je kunt alles mee naar school nemen hoor. Maar dat is natuurlijk nog teveel moeite voor jou! Pak dan maar bammetjes met kipfilet, saladen erop met mayo. Niets mis mee, kun je prima gebruiken als je groter wilt worden

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                  Je kunt alles mee naar school nemen hoor. Maar dat is natuurlijk nog teveel moeite voor jou! Pak dan maar bammetjes met kipfilet, saladen erop met mayo. Niets mis mee, kun je prima gebruiken als je groter wilt worden
                  Waar haal je het vandaan dat dingen te veel moeite zijn voor mij? Ik zit niet zo vaak in de aula dus is een boterham gewoon makkelijk om staand/lopend op te eten.

Maar als ik nu 2 boterhammen met wat anders beleg bijv. met wij jij zegt is het toch goed? (Ik bedoel to het eten dan daarna kan als ik het zo hoor ook wel wat veranderem)

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                    Stom wat je zegt, want TS kan natuurlijk zelf de hoeveelheden van rijst, kip etc bepalen.
                    Ik doelde eigenlijk op de EKV waarden.

Comment

Ik doelde eigenlijk op de EKV waarden.
                      Dat kan hij zelf helemaal afstemmen, heb hem alleen een idee gegeven hoe het er ongv. uit moet zien. Het is aan hem verder hoe hij zijn voedingsschema in elkaar zet en met welke KEV verhouding.

Comment

137 E
                        251 K
                        69 V

er staat 2695 kcal, terwijl het nog geen 2200 is

Comment

137 E
                          251 K
                          69 V

er staat 2695 kcal, terwijl het nog geen 2200 is
                          Kan dit komen doordat ik bij 500 Kcal heb neergezet omdat ik moet eten wat de pot schaft? Hier staan geen EKV

Comment

dat zal het wel zijn ja

(heb zelf nooit zo'n excel schema gebruikt)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X