vraagje of ik goed eet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraagje of ik goed eet

mede sporters

momenteel train ik 4x per week met split schema ben rondde 90-95 kilo en 1.85 lengte

op een trainings dag neem ik een result shake 45min voor en gelijk na training en op rust dag ochtends 1 shake

ochtends als ik wakker word begin ik met bord brinta met een beetje kaneel voor de smaak

rond de klok van 10 neem ik op school een broodje. gezond of kaas of wat vlees en of een muesli reep

rond 12 zelfde verhaald broodje kaas of boterhamworst of rosbief .

tussen 12 en 3 neem ik een koekje of een appel, banaan.

rond de klok van 3 zeker weer een broodje kaas of vlees.

dan avond eten is maar net wat moeder maakt

rond 8/9 bakje thee en een koek

verder drink ik de hele dag door zoveel mogelijk water

graag tips of opmerkingen ?

greetzz

Lees de stickies even.
    Never send a boy to do a mans job!

Comment

je begint redelijk,, maar daarnaa gaat het bergafwaards,, lees ff de stickies ;P en vul anders even het voedingschema in

Comment

mit zo'n lengte en zo'n gewicht moet je zowiso veel eiwitten hebben. me vader is ongeveer hetzelfde en moet wel 39% eiwitten per dag.

sávonds aan de eiwitten dat zowiso

Comment

kan je toevallig die link ff geven van stickeys dan kom er zelf namenlijk ff niet uit vandaar dit bericht

Comment

Wat is je doel? Een broodje gezond is meestal niet zo gezond. Neem in plaats van kaas en boterhamworst liever kip/kalkoen of rookvlees, minder vet en meer eiwitten. Koekjes eruit groente/fruit erin. Voor het slapen gaan nog wat trage eiwitten in de vorm van Kwark.

Tip: op deze site vind je een excel sheet waar je alles exact op kunt aangeven, deze berekent dan de kcal en KEV waardes voor je, weet je meteen of je in de goede richting zit met je voeding.

Comment

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...g-schemas.html

Comment

zal ff zien bedankt!

Comment

mijn doel is om breed en gespierd te worden.

welk voedsel is goed en zitten veel eiwitten in

Comment

Eiwitten haal je uit kip/kalkoen,vis (bijvoorbeeld tonijn in blik), eieren, melk, kwark, roodvlees, noten etc.

Verder moet je je koolhydraten voornamelijk uit volkoren producten, rijst en groente halen. Goede vetten zitten in vis, noten eventueel met olijfolie of visoliecapsules aanvullen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X