Goedemiddag iedereen, Ik ben Mark, ben 20 jaar en ben nieuw op dit forum. Mijn lengte is 1,90 en ik weeg 76 kg. 7% vet dus ontzettend droog. Ik train al 3 jaar en ik zat voorheen heel erg onder mijn gewicht. Woog eerst 65kg.
Nu heb ik een voedingsschema gemaakt. Ik ben er zelf aardig tevreden over. En ik heb ook het idee dat het echt werkt. Maar wat op of aanmerkingen van mede-forumgenoten zijn altijd mooi meegenomen.
08:00 2 bruine boterhammen met pindakaas, 60 gram brinta met 150ml halfvolle melk.
10:00 4 bruine boterhammen met pindakaas, 1 banaan.
12:00 4 bruine boterhammen met pindakaas, 3 scups Mammoeth whey gainer, 1 appel.
14:00 2 bruine boterhammen met pindakaas, 250 gram kwark.
17:00 Avond eten, Vaak aardappels met groente, vlees. Vaak kipfilet of vis, 1 beker met vla met wat slagroom.
19:30 2 scups Mammoeth whey + 60 gram dextrose.
10:00 250gram magere kwark of wat magere joghurt.
Het verschilt natuurlijk per dag. Ik train vaak 3 tot 4x in de week. Ik weet dat iedereen op dit forum helemaal weg is van kipfilet op brood. Ik heb het geprobeerd, echter zonder succes. Ik vind het niet te eten.
Ik hoop dat jullie nog wat op of aanmerkingen hebben op mijn voedingsschema.
Nu heb ik een voedingsschema gemaakt. Ik ben er zelf aardig tevreden over. En ik heb ook het idee dat het echt werkt. Maar wat op of aanmerkingen van mede-forumgenoten zijn altijd mooi meegenomen.
08:00 2 bruine boterhammen met pindakaas, 60 gram brinta met 150ml halfvolle melk.
10:00 4 bruine boterhammen met pindakaas, 1 banaan.
12:00 4 bruine boterhammen met pindakaas, 3 scups Mammoeth whey gainer, 1 appel.
14:00 2 bruine boterhammen met pindakaas, 250 gram kwark.
17:00 Avond eten, Vaak aardappels met groente, vlees. Vaak kipfilet of vis, 1 beker met vla met wat slagroom.
19:30 2 scups Mammoeth whey + 60 gram dextrose.
10:00 250gram magere kwark of wat magere joghurt.
Het verschilt natuurlijk per dag. Ik train vaak 3 tot 4x in de week. Ik weet dat iedereen op dit forum helemaal weg is van kipfilet op brood. Ik heb het geprobeerd, echter zonder succes. Ik vind het niet te eten.
Ik hoop dat jullie nog wat op of aanmerkingen hebben op mijn voedingsschema.
Comment