Hoe doen jullie dat??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by nibor76nl View Post
    Die dingen zijn vaak €2,50 per stuk.. beetje prijzig dus..
    Blikje tonijn is €0,80 cent...
    Een paar jaar geleden wel ja. Nu echt niet meer. Tonijn betaal je toch al snel 2 euro per bakje.
    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
      Een paar jaar geleden wel ja. Nu echt niet meer. Tonijn betaal je toch al snel 2 euro per bakje.
      Ik weet niet waar jij die eiwit repen koopt.. goedkoper dan €2,00 heb ik ze nog nergens gezien..

€ 2,00 voor een bakje tonijn..???

Comment

Originally posted by adon1s View Post
        90 cent bij de Lidl.
        Squat 5 x 147.5
        Bench 5 x 122.5
        Deadlift 5 x 180

Comment

Originally posted by FlorisPL View Post
          90 cent bij de Lidl.
          bij de AH 0,88 cent
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

je gaat een paar dagen weg, je zult gewoon moeten acepteren dat je niet perfect kan eten.

maar dat is toch ook wel weer lekker voor een paar dagen!!

neem ook wat tonijn en noten mee voor wanneer je trek hebt tussen de maaltijden en vertel ze eventueel dat je erg op je voeding let voor een bepaald doel, waarscheinlijk houden ze daar dan ook al een beetje rekening mee.
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Als je echt serieus met je voeding en de sport bezig bent,en je bent erop gedreven je doel te behalen,dan neem je je voeding mee,ook je bakjes met rijst en groenten en vis kun je die dag klaarmaken,en meenemen,ook je eiwitten kun je meenemen.Maar natuurlijk is het ook wel eens goed om na een lange tijd,even van je voedingspatroon af te wijken,om er vervolgens weer gediciplineerd mee verder te gaan,ook is het goed voor het zogenaamde schrik effect,en je verbranding weer optimaal te laten functioneren.

Comment

Originally posted by Richard075 View Post
                Als je echt serieus met je voeding en de sport bezig bent,en je bent erop gedreven je doel te behalen,dan neem je je voeding mee,ook je bakjes met rijst en groenten en vis kun je die dag klaarmaken,en meenemen,ook je eiwitten kun je meenemen.Maar natuurlijk is het ook wel eens goed om na een lange tijd,even van je voedingspatroon af te wijken,om er vervolgens weer gediciplineerd mee verder te gaan,ook is het goed voor het zogenaamde schrik effect,en je verbranding weer optimaal te laten functioneren.
                dit soort reacties van amateurs vindt ik altijd een beetje zielig overkomen.

ik bedoel je merkt het verschil van een paar dagen wat minder eten zonder strikt schema echt niet. het kan alleen maar goed voor je zijn om even niet te moeten denken aan trainen en je voedingschema.

gewoon zorgen voor genoeg eiwit niet te veel suikers en geen alcohol.

dan kom je thuis en ben je weer fris en gemotiveerd om te knallen!!!

Comment

Oh ja het "schrik" effect. Is zo achterhaald als wat flappie.

Hoe is het afgelopen met je muscle & fitness avontuur trouwens?
                  Squat 5 x 147.5
                  Bench 5 x 122.5
                  Deadlift 5 x 180

Comment

2 dagen niet eten volgens schema is nog niet zo'n ramp. genieten is ook belangrijk.
                    Stel je zou van de zomer een week of meer op vakantie gaan zou ik me wel zo goed mogelijk aan het schema proberen te houden, ook als er daar geen trainingsmogelijkheden zijn aan het schema houden, dan wel aan je niet-trainingsdag schema.

Comment

tonijn is fucking ral
                      1.94 103KG

Comment

Originally posted by FlorisPL View Post
                        90 cent bij de Lidl.
                        78cent bij de lidl bedoel je.

Comment

78cent bij de lidl bedoel je.
                          Wellicht die op water basis, ik neem in olie.
                          Squat 5 x 147.5
                          Bench 5 x 122.5
                          Deadlift 5 x 180

Comment

Ga proberen wel degelijk tonijn,mayonais,eiwitshake,havermout,rozijnen al mee te nemen.

Heb juist op hun site ook gaan zien voor de mogelijkheden van eten buiten de vette hap zijn er ook belegde broodjes,slaatjes,wokgerechten,pasta,fruit.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X