hulp gevraagd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hulp gevraagd

hallo

ik heb vanalles gedaan enz maar het lukt me niet om een juist voedings schema te maken het lijkt da ik zoveel eet op een dag is raar want zoveel ik niet dus kan eerlijk gezegd niet volgen moet meer eten om af te vallen ?

aub hulp gevraagd

Het is mij een beetje vaag wat je nou precies wil zeggen.
    Wil je dat iemand een voedingsschema voor je opstelt? En is dit om af te vallen?
    Dit betekend gewoon onder je onderhoud gaan eten, ik zal en topic starten met een excel bestandje waar je alles kan invullen.
    "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

snap er ook eigenlijk geen reet van.. kan je de vraag opnieuw stellen/

Comment

je moet niet meer eten om af te vallen je moet onder je voedingsbehoefte eten. Als jij heel weinig at op een dag (zoals ik eerst ook) dan at je dus ZWAAR onder je voedingsbehoefte en dat is niet goed. Dus je moet eerst je voedingsbehoefte uitrekenen en daar iets onder gaan zitten, als dat betekent dat je meer moet eten dan eerst, dan is dat zo.
        Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

Originally posted by el toro View Post
          hallo

ik heb vanalles gedaan enz maar het lukt me niet om een juist voedings schema te maken het lijkt da ik zoveel eet op een dag is raar want zoveel ik niet dus kan eerlijk gezegd niet volgen moet meer eten om af te vallen ?

aub hulp gevraagd
          Jah, minder belgisch svp :P!

Kortom, nee je moet niet meer eten maar dan gevarieerder. Laten we zeggen als ik bv 100 gram eet en ik weeg zelf 100 kg. Dan moet jij als je 50kg weegt maar 25 gram eten, relatieveren moet je dus

Comment

dank je oke want ja is best ingewikkeld als je nieuw bent

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X