Voldoende motivatie , resultaat ontbreekt... :(

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Isgoed man , ik lees je reactie later nog hoop ik. Nogmaals bedankt

Comment

hoe laat train je? Door jou trouwens net mn trein gemist nu in sprinter ipv intercity dus heb nu een uur

Comment

Oja, hoe ver wil je gaan? drink je bvb nog bier? Vind je t erg geen brood meer te eten?

Comment

Aah sorry man , mijn excuses. Ik ben bereid heel ver te gaan. Ik ben al een jaar gestopt met roken/drinken. En ik vind het best erg geen brood te eten. In brood zit toch juist veel voedingsvezels. Ik zou bijvoorbeeld wel minder brood kunnen eten. Heb net ook een pak rijst meergranen gehaald , die ik morgen ga bereiden, om zo toch wat meer variaren lunch.

Comment

ja maar ook veel zout, en dat houdt vocht vast. Neem gewoon zilvervliesrijst en geen brood. Lijkt nu miss niet te doen, maar als je gewoon rijst tegelijk voor hele dag maakt went dit vanzelf.

Comment

Oja. Doe na elke krachttraining zo intensief mogelijk 20 minuten cardio

Comment

Dat lijkt me best te doen. Alleen zit er in rijst niet te veel koolhydraten en te veel KCAL , iets wat ik juist niet te veel kan hebben?

En ik doe meestal op rustdagen cardio. Na training pak ik meteen een shake en een warme douche. Ik wil binnenkort beginnen met HIIT training , mischien kan ik dat doen in de avond op een hometrainer-fiets thuis. Verder nog meer tips?

Comment

Voordeel van na kt is dat je sneller vet verbrandt omdat je al energie hebt gebruikt tijdens kt. En ja, je moet dus ook niet teveel rijst! Doe gewoon zoveel kcal wat normaal brood is. En wel zilverv lies of basmati nemen. Cardio dus alleen na kt en verder niet. Is gewoon onzin.

Comment

Ik heb dit keer een pak van lassie gehaald ( meergranen) , heb voedingswaarden met elkaar vergeleken en vond die uiteindelijk het beste. En wat betreft cardio, ik fiets heel veel. Wat ik heb begrepen is dat je na 30 minuten je vetreserves begint te verbranden. Ik fiets vaak lange afstanden(20 km of 30 km). Zo ben ik wel een paar uur bezig met fietsen en verbrand ik ook vet, volgens mij?

Comment

........

Comment

Originally posted by JeroenJH View Post
                        Ik heb dit keer een pak van lassie gehaald ( meergranen) , heb voedingswaarden met elkaar vergeleken en vond die uiteindelijk het beste. En wat betreft cardio, ik fiets heel veel. Wat ik heb begrepen is dat je na 30 minuten je vetreserves begint te verbranden. Ik fiets vaak lange afstanden(20 km of 30 km). Zo ben ik wel een paar uur bezig met fietsen en verbrand ik ook vet, volgens mij?
                        20 km fietsen ver??
                        dat fiets ik elke dag naar school.
                        daarbij, welk tempo fiets je dan?? je gaat echt geen vetverbranden als je dat niet op een behoorlijk tempo doet.

maar het is goed dat je het doet hoor zo bedoel ik het niet.
                        maar verwacht er geen grote resultaten van.
                        vereweg het belangrijkste is je voeding en een goede krachttraining
                        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Probeer je cardio juist niet langer dan 30 minuten te doen, en op 80 tot 85% van je max heartrate, voor een (20jarige) student is dat tussen 160 en 170.

HIIT is nog effectiever maar wel enorm vermoeiend, vraagt heel veel van je lichaam
                          Als je hiermee begint zou ik het ook langzaam opbouwen, bijvoorbeeld (joggen:sprinten) 60:30 en dan totaal 10 minuten oid

EDIT: Volgens mij ben jij goed bezig met je voeding, hou dit vol en je gaat het resultaat zien!
                          Aangezien je al heel wat afgevallen bent is dit het "laatste beetje" vet wat weg moet, is altijd moeilijker dan de eerste 10kg
                          189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                          Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                            20 km fietsen ver??
                            dat fiets ik elke dag naar school.
                            daarbij, welk tempo fiets je dan?? je gaat echt geen vetverbranden als je dat niet op een behoorlijk tempo doet.

maar het is goed dat je het doet hoor zo bedoel ik het niet.
                            maar verwacht er geen grote resultaten van.
                            vereweg het belangrijkste is je voeding en een goede krachttraining
                            Ik bedoelde eigenlijk 20 km heen 20 terug. Maar ik heb ook dagen dat ik zomaar 80/90/100 km fiets. Dat doe ik vooral in weekenden.

Weet iemand trouwens ook gezonde lunchmaaltijden , met weinig khoolydraten/kcal/vetten. Ook graag met een link erbij met recept.

Comment

Waarom weinig vetten?

Comment

Originally posted by Mauke View Post
                                Probeer je cardio juist niet langer dan 30 minuten te doen, en op 80 tot 85% van je max heartrate, voor een (20jarige) student is dat tussen 160 en 170.

HIIT is nog effectiever maar wel enorm vermoeiend, vraagt heel veel van je lichaam
                                Als je hiermee begint zou ik het ook langzaam opbouwen, bijvoorbeeld (joggen:sprinten) 60:30 en dan totaal 10 minuten oid

EDIT: Volgens mij ben jij goed bezig met je voeding, hou dit vol en je gaat het resultaat zien!
                                Aangezien je al heel wat afgevallen bent is dit het "laatste beetje" vet wat weg moet, is altijd moeilijker dan de eerste 10kg
                                Volgens mij verbrand je dan geen vet , eerst half uur?
                                En ik ga vanaf maandag na me krachttraining beginnen met HIIT, thuis op me hometrainer. Ik heb het buiten al geprobeerd op 30;30 joggen / sprinten. Na 4 minuten was ik helemaal op, voelde me misselijk dus ben ermee gekapt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X