Isgoed man , ik lees je reactie later nog hoop ik. Nogmaals bedankt
Voldoende motivatie , resultaat ontbreekt... :(
Collapse
X
-
Aah sorry man , mijn excuses. Ik ben bereid heel ver te gaan. Ik ben al een jaar gestopt met roken/drinken. En ik vind het best erg geen brood te eten. In brood zit toch juist veel voedingsvezels. Ik zou bijvoorbeeld wel minder brood kunnen eten. Heb net ook een pak rijst meergranen gehaald , die ik morgen ga bereiden, om zo toch wat meer variaren lunch.
Comment
-
Dat lijkt me best te doen. Alleen zit er in rijst niet te veel koolhydraten en te veel KCAL , iets wat ik juist niet te veel kan hebben?
En ik doe meestal op rustdagen cardio. Na training pak ik meteen een shake en een warme douche. Ik wil binnenkort beginnen met HIIT training , mischien kan ik dat doen in de avond op een hometrainer-fiets thuis. Verder nog meer tips?
Comment
-
Voordeel van na kt is dat je sneller vet verbrandt omdat je al energie hebt gebruikt tijdens kt. En ja, je moet dus ook niet teveel rijst! Doe gewoon zoveel kcal wat normaal brood is. En wel zilverv lies of basmati nemen. Cardio dus alleen na kt en verder niet. Is gewoon onzin.
Comment
-
Ik heb dit keer een pak van lassie gehaald ( meergranen) , heb voedingswaarden met elkaar vergeleken en vond die uiteindelijk het beste. En wat betreft cardio, ik fiets heel veel. Wat ik heb begrepen is dat je na 30 minuten je vetreserves begint te verbranden. Ik fiets vaak lange afstanden(20 km of 30 km). Zo ben ik wel een paar uur bezig met fietsen en verbrand ik ook vet, volgens mij?
Comment
-
Originally posted by JeroenJH View PostIk heb dit keer een pak van lassie gehaald ( meergranen) , heb voedingswaarden met elkaar vergeleken en vond die uiteindelijk het beste. En wat betreft cardio, ik fiets heel veel. Wat ik heb begrepen is dat je na 30 minuten je vetreserves begint te verbranden. Ik fiets vaak lange afstanden(20 km of 30 km). Zo ben ik wel een paar uur bezig met fietsen en verbrand ik ook vet, volgens mij?
dat fiets ik elke dag naar school.
daarbij, welk tempo fiets je dan?? je gaat echt geen vetverbranden als je dat niet op een behoorlijk tempo doet.
maar het is goed dat je het doet hoor zo bedoel ik het niet.
maar verwacht er geen grote resultaten van.
vereweg het belangrijkste is je voeding en een goede krachttraining“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Probeer je cardio juist niet langer dan 30 minuten te doen, en op 80 tot 85% van je max heartrate, voor een (20jarige) student is dat tussen 160 en 170.
HIIT is nog effectiever maar wel enorm vermoeiend, vraagt heel veel van je lichaam
Als je hiermee begint zou ik het ook langzaam opbouwen, bijvoorbeeld (joggen:sprinten) 60:30 en dan totaal 10 minuten oid
EDIT: Volgens mij ben jij goed bezig met je voeding, hou dit vol en je gaat het resultaat zien!
Aangezien je al heel wat afgevallen bent is dit het "laatste beetje" vet wat weg moet, is altijd moeilijker dan de eerste 10kg189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.
Comment
-
Originally posted by maar7en8 View Post20 km fietsen ver??
dat fiets ik elke dag naar school.
daarbij, welk tempo fiets je dan?? je gaat echt geen vetverbranden als je dat niet op een behoorlijk tempo doet.
maar het is goed dat je het doet hoor zo bedoel ik het niet.
maar verwacht er geen grote resultaten van.
vereweg het belangrijkste is je voeding en een goede krachttraining
Weet iemand trouwens ook gezonde lunchmaaltijden , met weinig khoolydraten/kcal/vetten. Ook graag met een link erbij met recept.
Comment
-
Originally posted by Mauke View PostProbeer je cardio juist niet langer dan 30 minuten te doen, en op 80 tot 85% van je max heartrate, voor een (20jarige) student is dat tussen 160 en 170.
HIIT is nog effectiever maar wel enorm vermoeiend, vraagt heel veel van je lichaam
Als je hiermee begint zou ik het ook langzaam opbouwen, bijvoorbeeld (joggen:sprinten) 60:30 en dan totaal 10 minuten oid
EDIT: Volgens mij ben jij goed bezig met je voeding, hou dit vol en je gaat het resultaat zien!
Aangezien je al heel wat afgevallen bent is dit het "laatste beetje" vet wat weg moet, is altijd moeilijker dan de eerste 10kg
En ik ga vanaf maandag na me krachttraining beginnen met HIIT, thuis op me hometrainer. Ik heb het buiten al geprobeerd op 30;30 joggen / sprinten. Na 4 minuten was ik helemaal op, voelde me misselijk dus ben ermee gekapt.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment