Kwark of wat dan ook

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kwark of wat dan ook

Hallo iedereen,
    Aangezien ik hier vaak zag staan dat mensen 's avonds kwark eten, dacht ik dit ook eens te proberen (ook al weet ik totaal niet wat voor nut het heeft)
    Dus, ik stap naar de Colruyt en ik zoek kwark. Maar rara, nergens te vinden. Ik vraag het aan een verkoper en die wist ook niet wat het was. En dan denkt hij dat het kaas is, dus hij geeft me een pot kaas.
    Er staat op: 'opgeklopte verse kaas'
    Is dit dan de kwark die jullie bedoelen of wat is het dan eigenlijk, en kan je dat vinden in België?

Groeten

je wilt kwark eten maar je weet niet wat het is?
    Never send a boy to do a mans job!

Comment

Nee klopt, ik zag dat staan op het forum dus ik wou het ook ff kopen.
      Ja ik weet het, het klinkt misschien dom

Comment

Platte kaas mien jong

Comment

Maar wat is je doel ?

Comment

Kwark kopen zegt ie toch

Comment

Originally posted by jantje91 View Post
              Kwark kopen zegt ie toch
              Lol. als dat ze ultieme doel is dan tja.

Comment

Pun intended?

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                  Maar wat is je doel ?
                  Massa kweken. Ik heb dat beginnersschema afgeprint, ben er nu al week me bezig. Ik volg wel geen echt voedingsschema, maar eet wel geen koeken / snoepen, cola, ice-tea of wat dan ook meer. Hou ik ook al een week vol. Voor de rest probeer ik wel regelmatig te eten.
                  Maar een echt vast voedingsschema is moeilijk omdat ik 's avonds eet wat de pot schaft

Comment

Ben ook een belg, en het is gewoon platte kaas Bv. platte kaas van het merk campina. Heb thuis ook pot staan waar KWARK opstaat, vind je heus wel in België
                    Eat clean and train hard...

Comment

Originally posted by QuadraX View Post
                      Massa kweken. Ik heb dat beginnersschema afgeprint, ben er nu al week me bezig. Ik volg wel geen echt voedingsschema, maar eet wel geen koeken / snoepen, cola, ice-tea of wat dan ook meer. Hou ik ook al een week vol. Voor de rest probeer ik wel regelmatig te eten.
                      Maar een echt vast voedingsschema is moeilijk omdat ik 's avonds eet wat de pot schaft
                      Iedereen had er moeite mee. maar als k jou was zou ik echt wel een voedingschema volgen om echt massa te gaan kweken.

Comment

Onzin, dat doe ik ook, en mijn schema is verder zo vast als cement.

Ik weet dat er 's avonds gewoon vlees, groenten en een bron van KH op het menu staan.

Comment

Hallo iedereen,
                          Aangezien ik hier vaak zag staan dat mensen 's avonds kwark eten, dacht ik dit ook eens te proberen (ook al weet ik totaal niet wat voor nut het heeft)
                          Dus, ik stap naar de Colruyt en ik zoek kwark. Maar rara, nergens te vinden. Ik vraag het aan een verkoper en die wist ook niet wat het was. En dan denkt hij dat het kaas is, dus hij geeft me een pot kaas.
                          Er staat op: 'opgeklopte verse kaas'
                          Is dit dan de kwark die jullie bedoelen of wat is het dan eigenlijk, en kan je dat vinden in België?

Groeten
                          belgen zijn echt dom!!!

grapje
                          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Massa kweken. Ik heb dat beginnersschema afgeprint, ben er nu al week me bezig. Ik volg wel geen echt voedingsschema, maar eet wel geen koeken / snoepen, cola, ice-tea of wat dan ook meer.
                            Misschien moet je je eerst wat beter inlezen.
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                              Iedereen had er moeite mee. maar als k jou was zou ik echt wel een voedingschema volgen om echt massa te gaan kweken.
                              een voedingsschema waar avondeten inzit is geen echt voedingsschema?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X