Hoge eiwit intakes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by talalelh15 View Post
    Duh lijkt me logische? Hoe hoger droge spiermassa hoe meer eiwitten je lichaam nodig heeft?
    Ervanuit gaande dat de topicstarter niet de fysiek heeft van een pro lijkt me 30-40g eiwitten per maaltijd dan toch vrij aanneembaar
    189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
    Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Mauke View Post
      Ervanuit gaande dat de topicstarter niet de fysiek heeft van een pro lijkt me 30-40g eiwitten per maaltijd dan toch vrij aanneembaar
      Een gewassen groentje is toepasselijk.

Hier vind je de fysiek en men laatste schema:

http://forum.bodynet.nl/trainingslog...session-6.html
      Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Jij gaat er van uit dat je maar 30-40 gram eiwitten kan verteren per maaltijd. In dit geval is het voor hem goed of mischien zelfs wel minder. Maar dit advies wat jij zegt klopt niet. Want je kan wel gewassen groentje, maar wat is een gewassen groentje? Mischien is hij wel een mager kindje of een heeel groot kindje en heeft dit dus helemaal niet zoveel eiwitten nodig.

Kortom het klopt niet wat je zegt.

Comment

@spaake, je doet het goed man!

@talalelh ga ik niet eens op in
          Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

@ mauke

Word het te moeilijk voor je?

Comment

@ mauke

Word het te moeilijk voor je?
              onmogelijk zelfs!

Comment

Laag aan vetten ben ik het niet mee eens, eerder hoog. Ook hoog in eiwit. Je moet zelf weten of je het neemt of niet. De vorige thread was een week geleden die hierover ging. Ongeveer elke week komt er een soort hetzelfde topic terug met deze vraag. Er is geen keihard bewijs dat hoge eiwitinnames zorgen voor meer groei. De wat meer ervaren kt's zijn er vaker van overtuigt dat een hogere eiwitinname meer oplevert. Ik geloof hierzelf ook in (puur door te proberen, heb ook hoog in kh geprobeerd en lager in eiwit).
                In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Stukje uit burn the fat, feed the muscle:

"Mainstream dieticians and scientists condemn high-protein diets. They argue that
                  it’s wasteful and expensive to eat so much protein because the excess will be converted
                  into glucose and used for energy (or stored as fat if there's a calorie surplus). This is true,
                  but in the absence of large amounts of carbohydrates, it's this conversion of protein to
                  glucose, a process called gluconeogenesis, that helps bodybuilders get leaner. The process
                  is "metabolically costly." In other words, you actually burn off calories and speed up your
                  metabolism by eating too much protein."

Maar zoals falstyr zegt na een jaar mag je idd dit soort basis kennis wel al hebben hoor poeh poeh

Comment

Jij gaat er van uit dat je maar 30-40 gram eiwitten kan verteren per maaltijd. In dit geval is het voor hem goed of mischien zelfs wel minder. Maar dit advies wat jij zegt klopt niet. Want je kan wel gewassen groentje, maar wat is een gewassen groentje? Mischien is hij wel een mager kindje of een heeel groot kindje en heeft dit dus helemaal niet zoveel eiwitten nodig.

Kortom het klopt niet wat je zegt.
                    Gewassen groentje = Iemand die begonnen is en de vuiligheid van de loop der jaren afgewassen/gewerkt heeft.

Comment

Originally posted by Datel View Post
                      Stukje uit burn the fat, feed the muscle:

"Mainstream dieticians and scientists condemn high-protein diets. They argue that
                      it’s wasteful and expensive to eat so much protein because the excess will be converted
                      into glucose and used for energy (or stored as fat if there's a calorie surplus). This is true,
                      but in the absence of large amounts of carbohydrates, it's this conversion of protein to
                      glucose, a process called gluconeogenesis, that helps bodybuilders get leaner. The process
                      is "metabolically costly." In other words, you actually burn off calories and speed up your
                      metabolism by eating too much protein."

Maar zoals falstyr zegt na een jaar mag je idd dit soort basis kennis wel al hebben hoor poeh poeh
                      Die heb ik ook. Maar hij vraagt niet of ik die heb. Hij zegt gewoon rechtuit. Je doet het niet goed terwijl hij niet weet wat ik doe.

Dus het is goed belangrijk om genoeg eiwit te nemen en een lager koolh. Dus onder je onderhoud aan koolh. Om de eiwit te gebruiken als energie. (vandaar misschien de hoofdpijn in het begin van men dieet). Zodat deze stofwisseling voor een soort metabolistische boost zorgt.

Je moet er dan wel voor zorgen dat je genoeg kcal binnenkrijgt. Correct zo? Want eerst spreken ze het tegen. Maar eigenlijk ook niet want dan zeggen ze als je een surplus aan koolh. hebt.

Comment

Nja meeste mensen cutten rond deze tijd dus gooien ze hun carbs naar beneden, maar ik weet niet wat jij van plan bent en waar jouw lichaam op reageert/welk type mens je bent. Maar je zegt dat je dat boek heb dan zal ik er maar is in beginnen

Comment

Originally posted by Datel View Post
                          Nja meeste mensen cutten rond deze tijd dus gooien ze hun carbs naar beneden, maar ik weet niet wat jij van plan bent en waar jouw lichaam op reageert/welk type mens je bent. Maar je zegt dat je dat boek heb dan zal ik er maar is in beginnen
                          Ben al lang bezig. Zowat -21 jaar geleden begonnen denk ik.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X