Willen jullie dit voor mij controleren en feedback erop geven :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Willen jullie dit voor mij controleren en feedback erop geven :)

Hey allemaal,

wil eerst even zeggen dat ik lang op deze website naar info heb gezocht en vind het een zeer hulpzame forum! Hierbij wil ik jullie vragen of jullie mijn voeding + trainingschema willen bekijken en feedback erop willen geven. Ik train nu 6 maanden en wil er nu een extra stap bovenop zetten en met jullie hulp de gewenste resultaten behalen. Gegevens over mij:

Lengte: 1.81 Meter
    Kilo: 80.1 Kilo
    Vet %: 14.6%

Mijn doel is om spiermassa op te bouwen en niet al te droog word. Als jullie nog meer info nodig hebben over mij vraag er aub naar . Graag hoor ik van jullie!

Bijlage: WORD bestand met voeding + training schema
    Attached Files

Eet je het op brood of met een lepel?
    In je schema staat bijvoorbeeld: ''2 pindakaas'', 100 gram kipfilet etc.

Ook zal ik gewoon je avond eten uitrekenen, gewoon een gemiddelde maaltijd.

Gr

Comment

Hey Jeffreyxl,

Bedankt voor je reactie Ik zit daar een beetje aan te twijvelen sinds ik een paar vrienden heb horen zeggen dat je droger wordt als je geen brood eet. Ik had vermeld dat ik niet al te droog wilde worden maar mijn voeding zit ik al op ongeveer 3000 kcal + (?avondeten), dus denk dat ik brood wel kan missen? Wat raad jij aan? Ik zou zeggen dat een gemiddelde avondmaaltijd wel uitkomt op 400 á 500 kcal.

Alvast bedankt.

Comment

Als je spiermassa wilt opbouwen is het van belang dat je voldoende eet. Je schema vertelt niet wat je onderhoudsniveau is, dus is het moeilijk om een oordeel te vellen over je voedingsschema. Bovendien vertel je niet hoeveel koolhydraten je eet.
        Weet je zeker dat je 200+ gram vet per dag wilt eten? Dat lijkt me rijkelijk veel voor iemand van 81 kg. Nog eens er naar kijkend vrees ik dat er een rekenfout in staat. Weet je zeker dat drie eieren 60 gram vet bevatten?
        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Hey 'niet hier',

Bedankt voor je reactie wat bedoel je precies met onderhoudsniveau? En over de eieren heb je gelijk, keek net weer op de site van voedingswaarde en bleek te zijn dat het 11.2g is. Alvast bedankt

Comment

Originally posted by Info123 View Post
            wat bedoel je precies met onderhoudsniveau?
            Ik raad je aan om dit http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html te gaan lezen. Dan weet je precies wat je onderhoudsniveau is en of je schema klopt in verhouding tot dit niveau.
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X