Sorry weer Maizena?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by okidoki71 View Post
    maar de maizena die hier bedoeld word is een smaakloze dikke drap, smerig, maar te doen met whey
    kvind het los of met whey allebei niet echt lekker, kdoe het daarom maar los met water. In het begin ging ik bijna over mun nek, maar het went best goed vind ik, enja die 3 sec ofzo dat het vies is, daarna meteen lekkere shake dr achteraan en dan proef je dr niks meer van :P
    Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
    Doel eind 2015: 100kg
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
      maar moet eerlijk zeggen dat je liever na je training een goede kh eiwite rijke maaltijd moet nemen.
      Eerst je shake met whey en maizena voor snelle opname

halfuur/uur later een goede complete maaltijd die weer langzaam opgenomen wordt.

Comment

ik merkte een groot verschil... nam het als ontbijt na mijn training en ging gewoon lekker

Comment

Wat lekker zeg om online te komen na een training en al deze reacties te zien Wil iedereen bedanken voor hun reacties! Ik ga het zelf maar eens proberen. Denk toch dat ik alleen Maizena doe voor en na mijn training met natuurlijk een 45/60 min later een volle maaltijd met carbs zoals jullie vermelden. Dextrose tijdens mijn training spreekt me ook wel aan wegens de aanvulling maar ben bang dat het niet gaat helpen met cutten of heb ik het nu helemaal mis?

PS: Hoeveel grap namen jullie?

Comment

G-L,
            je kan ook elders in je KH snijden. Maar om droger te worden maakt dat beetje carbs niet het verschil.
            Verschil kan je beter in de training zoeken. Lekekr zwaar gericht op massa trainen en eventueel afsluiten met HIIT. Eventueel ochtencardio toevoegen.
            Als verder alles gericht is op pure massa aanzetten dan zal je bf ook wel langzaamaan zakken.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Thanks Marnop!

Comment

Is dit te doen?
                60 min voor training 40 gram maizena. en na het trainen 40 gram met whey. en daarna 30 min later een volle maaltijd met carbs + eiwitten?
                Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                  Is dit te doen?
                  60 min voor training 40 gram maizena. en na het trainen 40 gram met whey. en daarna 30 min later een volle maaltijd met carbs + eiwitten?

uur tot anderhalf uur voor de training complexe carbs met eiwitten (langzaam of snel maakt niet veel uit!)

Na trainen een isolaat shake met evt. suikers (dextrose, maizena, banaan oid).

half uur tot uur erna maaltijd met complexe carbs en complexe eiwitten.

de suikers zijn naar mijn weten niet zo heel belangrijk na het trainen. Je kan ze nemen maar is geen must, whey is belangrijker!
                  If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X