alcohol

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • alcohol

    klopt het dat als je 1 a 2 x per maand een pintje drinkt je spiermassa verliest?
    Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

  • #2
    Nee man tuurlijk niet,twee glaasje per maand!!

    Comment


    • #3
      Originally posted by BlondSound View Post
      Nee man tuurlijk niet,twee glaasje per maand!!
      ene klojo heeft me dat in men hoofd gestampt, hij is zelf nog maar een weekje bezig met bb !
      Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

      Comment


      • #4
        nee man drink het elke dag
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

        you know they can't handle us like debbies does dallas

        Comment


        • #5
          Geeft niets kerel, train je er wel weer bij.

          Status: pakt het weer rustig aan op.

          Comment


          • #6
            Luister dan niet naar klojo's

            Comment


            • #7
              Als je bavaria drinkt is er niks aan de hand.

              Comment


              • #8
                alcohol en sporten gaan niet samen. je moet keuzes in leven maken. en beslissingen.
                Never send a boy to do a mans job!

                Comment


                • #9
                  Personen als jou moeten per direct gebant worden. 2 van die idiote topics van jou gelezen op 1 dag.

                  Comment


                  • #10
                    meestal verlies ik al spiermassa wanneer ik naar de winkel loop om boodschappen te doen

                    maar dan neem ik gewoon een grote shake en dan heb ik het weer terug

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by melvinafca View Post
                      Personen als jou moeten per direct gebant worden. 2 van die idiote topics van jou gelezen op 1 dag.
                      dit wou ik ook zeggen alleen heb het achterwege gelaten ivm gezeik
                      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

                      you know they can't handle us like debbies does dallas

                      Comment


                      • #12
                        Achjaa, mods zouden het niet kunnen ontkennen;p

                        Comment


                        • #13
                          1. Je bent al een jaar lid
                          2. Je hebt 161 berichten, dus je komt wel degelijk op deze site
                          3. Als gevolg van bovenstaande punten weet je dat er regelmatig de vraag alcohol en training voorbij komt, en dus ook de oplossing.
                          4. In het onwaarschijnlijke geval dat punt 3 niet op gaat, is er nog altijd de zoekfunctie.
                          5. Mocht je zelfs daar niet mee bekend zijn: wij mensen bestaan voor het merendeel uit spiermassa. Deze zorgen tevens voor het grootste deel van het energieverbruik. Het grappige is alleen dat wij óók een orgaan hebben wat slechts 2% van onze lichaamsmassa uitmaakt, maar maar liefst 20% van onze energie verbruikt. Train dus het spek wat je aanzet van het bier eraf door dit orgaan te stimuleren. Aka: Gebruik je gezond boeren verstand.

                          just my 5 cents
                          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by seanl94 View Post
                            1. Je bent al een jaar lid
                            2. Je hebt 161 berichten, dus je komt wel degelijk op deze site
                            3. Als gevolg van bovenstaande punten weet je dat er regelmatig de vraag alcohol en training voorbij komt, en dus ook de oplossing.
                            4. In het onwaarschijnlijke geval dat punt 3 niet op gaat, is er nog altijd de zoekfunctie.
                            5. Mocht je zelfs daar niet mee bekend zijn: wij mensen bestaan voor het merendeel uit spiermassa. Deze zorgen tevens voor het grootste deel van het energieverbruik. Het grappige is alleen dat wij óók een orgaan hebben wat slechts 2% van onze lichaamsmassa uitmaakt, maar maar liefst 20% van onze energie verbruikt. Train dus het spek wat je aanzet van het bier eraf door dit orgaan te stimuleren. Aka: Gebruik je gezond boeren verstand.

                            just my 5 cents
                            Hmm puntje 5 snap ik na 2x lezen nog niet?haha

                            Comment


                            • #15
                              uitgaan zonder alcohol is ook niet alles, vanavond keer geprobeerd, zit nu te spacen achter me pc, helemaal hyperactief door alle caffiene(omdat ik ook nooit meer cola drink)

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X