alcohol

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by beat-boxer View Post
    alcohol en sporten gaan niet samen. je moet keuzes in leven maken. en beslissingen.
    Keuzes en beslissingen zijn hetzelfde..
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

    Comment


    • #17
      Lol at lauran haha

      Comment


      • #18
        Originally posted by 2705 View Post
        uitgaan zonder alcohol is ook niet alles, vanavond keer geprobeerd, zit nu te spacen achter me pc, helemaal hyperactief door alle caffiene(omdat ik ook nooit meer cola drink)
        Ik ken het, drink eigenlijk 1x per week 1 glaasje cola.
        met uitgaan opeens stuk of 8.

        gevolg, super hyper, en volgende dag pijn aan de buik van al die troep.

        Halen er wel eens mensen alleen maar water? of weet iemand beter oplossing? (Ja niet uit gaan maar ik wil ook wel eens partyen)
        Calisthenics / Street workout

        Comment


        • #19
          Originally posted by IJsBlok View Post
          Ik ken het, drink eigenlijk 1x per week 1 glaasje cola.
          met uitgaan opeens stuk of 8.

          gevolg, super hyper, en volgende dag pijn aan de buik van al die troep.

          Halen er wel eens mensen alleen maar water? of weet iemand beter oplossing? (Ja niet uit gaan maar ik wil ook wel eens partyen)
          Ik drink al paar maanden gewoon water als ik uit ga, geen bier ofzo. Gek genoeg heb ik ineens wel meer sjans Vinden die meiden geweldig hoor als je niet "stoer" aan het bier zit maar rustig water drinkt
          Building to a better me

          Comment


          • #20
            Originally posted by ravenboy9 View Post
            Ik drink al paar maanden gewoon water als ik uit ga, geen bier ofzo. Gek genoeg heb ik ineens wel meer sjans Vinden die meiden geweldig hoor als je niet "stoer" aan het bier zit maar rustig water drinkt
            Zatte kerels zijn inderdaad voor veel meiden een afknapper
            Status: pakt het weer rustig aan op.

            Comment


            • #21
              En alcoholvrij bier? Is dat wat? Jupiler groen smaakt best!
              Constantia et labore

              Comment


              • #22
                Ik drink nooit meer cola, alleen water. De uitzondering is met uitgaan dan drink ik soms 2 glaasjes cola + 1 redbull ofzo dan is het nog wel te doen. Of soms drink ik 2/3 biertjes. Eerlijk gezegd heb ik niet de ballen om de hele avond water te drinken. Wordt nu al raar aangekeken.

                Maar gisteren 3 redbulls gehad en 5cola ofzo (mensen bleven maar geven aan mij) Gevolg was dat ik om half 5 nog niet kon slapen, en om half 8 alweer klaarwakker was. Dat wordt vanmiddag geen goede training ben ik bang.
                Last edited by 2705; 11-07-2011, 09:02.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by ravenboy9 View Post
                  Ik drink al paar maanden gewoon water als ik uit ga, geen bier ofzo. Gek genoeg heb ik ineens wel meer sjans Vinden die meiden geweldig hoor als je niet "stoer" aan het bier zit maar rustig water drinkt
                  bestel je er dan nog wat bij want is beetje lullig om steeds maar water te vragen

                  Originally posted by 2705 View Post
                  Ik drink nooit meer cola, alleen water. De uitzondering is met uitgaan dan drink ik soms 2 glaasjes cola + 1 redbull ofzo dan is het nog wel te doen. Of soms drink ik 2/3 biertjes. Eerlijk gezegd heb ik niet de ballen om de hele avond water te drinken. Wordt nu al raar aangekeken.

                  Maar gisteren 3 redbulls gehad en 5cola ofzo (mensen bleven maar geven aan mij) Gevolg was dat ik om half 5 nog niet kon slapen, en om half 8 alweer klaarwakker was. Dat wordt vanmiddag geen goede training ben ik bang.
                  het zit allemaal in je hoofd hoor dat je weinig geslapen hebt is niet erg voor een keer, gewoon goed eten enzo en het komt goed!
                  Calisthenics / Street workout

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by IJsBlok View Post
                    bestel je er dan nog wat bij want is beetje lullig om steeds maar water te vragen
                    Niets lulligs aan het bestellen van een spa-blauw hoor.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by IJsBlok View Post


                      het zit allemaal in je hoofd hoor dat je weinig geslapen hebt is niet erg voor een keer, gewoon goed eten enzo en het komt goed!

                      ben meer bang voor de crash straks, ben nu nog steeds superdruk en helder en vanmiddag staat benen op het programma

                      Comment


                      • #26
                        het zit allemaal in je hoofd zegt ie net

                        Comment


                        • #27
                          Drink bier - drink geen bier
                          Drink cola - drink spa blauw

                          Of bedoel je dat je jezelf een mietje voelt als je met een spa blauw in de discotheek staat ? Of het lullig tegenover je vrienden vindt ?

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by IJsBlok View Post
                            Ik ken het, drink eigenlijk 1x per week 1 glaasje cola.
                            met uitgaan opeens stuk of 8.

                            gevolg, super hyper, en volgende dag pijn aan de buik van al die troep.

                            Halen er wel eens mensen alleen maar water? of weet iemand beter oplossing? (Ja niet uit gaan maar ik wil ook wel eens partyen)
                            Ik ook water! laatste keer dat ik iets waar alcohol in zit gedronken heb is zo'n 3 maanden geleden. Laatste keer frisdrank een jaartje ofzo;p

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by melvinafca View Post
                              Hmm puntje 5 snap ik na 2x lezen nog niet?haha
                              Ik had zin om een zeiksverhaaltje over gezond verstand gebruiken te schrijven. Het orgaan waar ik het over had, waren uiteraard de hersenen.
                              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by beat-boxer View Post
                                alcohol en sporten gaan niet samen. je moet keuzes in leven maken. en beslissingen.
                                lulkoek. Zolang je het maar niet met een te grote regelmaat drinkt.
                                Geniet, en drink met maten!

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X