Broodnodig!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik geloof nog steeds niet van die iifym troep

misschien 'heel af en toe een beetje' in de cut

maar in de bulk ga je er vast extra vet van aanzetten

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
      tot hoever kun je dit doortrekken? marsen twixen bountys botercake...
      Was maar een grap, maar je kan ergens anders je kh schrappe en gewoon brood eten. Niemand die volop traint op low carb weken lang

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
        Was maar een grap, maar je kan ergens anders je kh schrappe en gewoon brood eten. Niemand die volop traint op low carb weken lang

Yep gewoon beetje brood eten, kan helemaal geen kwaad verder. Ik werd ook gewoon steeds droger met brood, dus die flauwekul....
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
          Brood is voor watjes. echte bikkelaars eten: havermout brinta rijst. brood is voor kinderen.

en bedankt he B-B...........

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
            Niemand die volop traint op low carb weken lang
            Volop trainen & wekenlang staat nergens in het topic, dat maak jij er zelf van.

Originally posted by marnop View Post
            Yep gewoon beetje brood eten, kan helemaal geen kwaad verder. Ik werd ook gewoon steeds droger met brood, dus die flauwekul....
            Het is pas flauwekul dat jij alles met jezelf vergelijkt. Jij hebt andere voedingsbehoeftes, en er zijn simpelweg genoeg mensen die anders op koolhydraten reageren.
            Daarbij is in mijn ogen niet ieder koolhydraat hetzelfde. Groene groentes zoals sperziebonen bevatten veel meer vezels dan brood, in mijn ogen is dat niet hetzelfde en daardoor niet altijd even vervangbaar.

Comment

Hij volgt een ketogeen dieet, brood is dus taboe.

Ik eet ook graag brood, wat ik doe is dat ik een speciaal zoutloos brood laat bakken bij de bakker en dan in de carbload na 4-5 dagen lowcarb bijna een heel brood weg knaag. Heb je tenminste iets om naar uit te kijken.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                Volop trainen & wekenlang staat nergens in het topic, dat maak jij er zelf van.

Het is pas flauwekul dat jij alles met jezelf vergelijkt. Jij hebt andere voedingsbehoeftes, en er zijn simpelweg genoeg mensen die anders op koolhydraten reageren.
                Daarbij is in mijn ogen niet ieder koolhydraat hetzelfde. Groene groentes zoals sperziebonen bevatten veel meer vezels dan brood, in mijn ogen is dat niet hetzelfde en daardoor niet altijd even vervangbaar.

Ik reageer doorgaans erg slecht op KH, hoeft ook maar iets teveel te zijn of verkeerde timing en het vet vliegt er aan. Maakt bij mij verder vrij weinig uit welke (eenvoudige) KH het is. Brood, pasta, rijst....wordt van alles gewoon vetter als ik niet oppas.
                Heb het een tijdje gedaan...wat brood na de training ......geen goed idee. Wer erg snel weer vet toen. Ook als ik rijst nam trouwens.

Groente is geen gewone KH idd, maar meer een bron van complexe KH, vezels, vitamines en mineralen. Voor de KH zelf hoef je het niet echt te doen.

Comment

Originally posted by Kevster View Post

Ik eet ook graag brood, wat ik doe is dat ik een speciaal zoutloos brood laat bakken bij de bakker en dan in de carbload na 4-5 dagen lowcarb bijna een heel brood weg knaag. Heb je tenminste iets om naar uit te kijken.

Had niet door dat hij keto deed. Dan is brood idd geen goede keus.

Comment

Dat was ook m'n eerste ingeving, maar omdat ts plots begon te vragen over hoe het zat met volkoren brood, toen twijfelde ik, of ts zit niet aan de keto meer of ts weet niets van voeding, opend een topic erover (waar je er anders via google allang en breed uit was) om er vervolgens niet meer te reageren zodat de discussie ongevoed een eenzijdig beeld gaat geven waar ts niets aan heeft.......fail
                    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                    There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by marnop View Post
                      en bedankt he B-B...........
                      Ja, maar hij kan het weten, hoor!!
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

en dan in de carbload na 4-5 dagen lowcarb bijna een heel brood weg knaag.
                        Tijdens zo'n carbload mag je toch gewoon vreten wat je wil?

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                          Tijdens zo'n carbload mag je toch gewoon vreten wat je wil?
                          Nope, een carbload is een strategische manier om je glycogeenvoorraden in zo kort mogelijke tijd weer optimaal bij te vullen. Alles volgens schema, weegschaal en rekenmachine. Tijdens een carbload is het nog veel belangrijker om strikt te blijven, daar de schade die je toebrengt door te zondigen nog veel groter is. Als èèn van bovengenoemde niet van toepassing is dan is het geen carbload maar een shitload. Dus iedereen die zegt dat ie aan het 'carbloaden' is zou ik toch even onder het vergrootglas houden.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ik zie weleens mensen een junkdag carbload posten

met patatjes, candybars etc.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                              Ik zie weleens mensen een junkdag carbload posten

met patatjes, candybars etc.
                              Denk dat mensen dan het begrip carbload niet goed begrijpen of gewoon zichzelf voor de gek houden.
                              The Sky Ain't The Limit

Comment

Ik zit in de keto maar waarom ik over volkorenbrood begon is dat daar langzame kh s in zitten hetzelfde als zilvervliesrijst. Maar als ik het dus zo begrijp moet dat dus niets uitmaken wat voor GI gehalte er in de khs zitten maar gaat het om het totaal plaatje. Dan kan ik beter zo snel mogelijk de ketostixs halen want dan zou dat betekenen er niks gebeuren in mijn lichaam en het grappige is dat ik tot op heden toch wel al 3 kg ben kwijt geraakt. En mijn zwembandjes ben ik langzaam aan kwijt aan het raken. Ben maandag begonnen met het dieet. En ik moet inderdaad bekennen qua dieëten heb weinig kennis vandaar dat ik jullie wijze mensen om raad vraag.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X