Broodnodig!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

haha groente hoor je in 'n ketogeen dieet gewoon te eten hoor

brood in ieder geval niet

Comment

Originally posted by Abdelkhatib View Post
      ja dat klopt je hebt helemaal gelijk sted daarom eet ik inderdaad bijna geen groente. alleen sla en komkommer maar daar zit ook een beetje in
      Heel verstandig hoor......door je kh arm brood zit je al bijna aan je max betreft de kh's en dan is het juist een slimme zet van je om de groente te laten staan, dat zijn toch maar koolhydraatvullers en ze zeggen niet voor niks "brood!, het meest veelzijdige stukje koolhydraat, brood!" en "snoep verstandig, eet een boterham" of "eet 2 stuks fruit en 2 ons brood per dag"............groente, je heb er ook niks an....nee, jij komt er wel, goed bezig....trouwens, goed topic ook.
      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
      There is no failure except in no longer trying

Comment

Hmm ik ruik sarcasme :P

Ik eet zelf trouwens erg veel brood op een dag mijn stats zijn 390/220/60
        het brood eet ik voor de KK, ik kom enorm moeilijk aan dus wordt er niet echt vet van. Mijn probleem is dat als ik boven deze vet waarde ga zitten ik erge last van acne krijg, baal hier enorm van.
        Dit is de reden waarom mijn trainingsmaatje ook in principe te veel brood eet. Het is makkelijk om de KK omhoog te brengen en als je er niet vet van wordt is het niet zo groot probleem.

Een gezicht vol puisten daarintegen toch een veel groter probleem :P

Comment

de KK?

wtf man...

Comment

klote krachttraining gok ik

Comment

Pardon bedoel KC

Comment

Originally posted by honnypon View Post
                Hmm ik ruik sarcasme :P

Ik eet zelf trouwens erg veel brood op een dag mijn stats zijn 390/220/60
                het brood eet ik voor de KK, ik kom enorm moeilijk aan dus wordt er niet echt vet van. Mijn probleem is dat als ik boven deze vet waarde ga zitten ik erge last van acne krijg, baal hier enorm van.
                Dit is de reden waarom mijn trainingsmaatje ook in principe te veel brood eet. Het is makkelijk om de KK omhoog te brengen en als je er niet vet van wordt is het niet zo groot probleem.

Een gezicht vol puisten daarintegen toch een veel groter probleem :P
                Je puistjes komt helemaal niet van het vet in brood maar van het zout!
                Men propt brood echt helemaal vol met zout om het zo lang mogelijk houdbaar te houden. Per snee brood kun je wel een halve gram zout binnenkrijgen.
                Zout lokt acne-uitbarstingen uit, en dat kan al binnen enkele uren!

Comment

Heb ik gezegd dat ik puistjes krijg van het brood ???

Ik eet juist brood omdat ik er geen puistjes van krijg !!!
                  Miscommunicatie denk ik :P

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Per snee brood kun je wel een halve gram zout binnenkrijgen.
                    Echt waar?

Ik heb het brood er nu al weken uitgelaten en merk er vrij weinig van.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                      Echt waar?

Ik eet al een tijd geen/nauwelijks meer brood en vervang dat door crackers op werkdagen en rijst op vrije dagen. Maar ik merk het eigenlijk ook nog helemaal niet.
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik eet een volkorenboterham met pindakaas om me junkdag

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                          Echt waar?

Originally posted by Beaudien View Post
                          Ik eet al een tijd geen/nauwelijks meer brood en vervang dat door crackers op werkdagen en rijst op vrije dagen. Maar ik merk het eigenlijk ook nog helemaal niet.
                          Wat merken jullie vrij weinig?....dat je minder puistjes krijgt bij het weglaten van het brood want iets anders word niet geredeneerd door Snuf.....Daarbij zegt Snuf dat het acné uitbarsting uitlokt en dus niet per defenitie zo hoeft te zijn.... en de een is er nou eenmaal gevoeliger voor dan de ander ......Dat Snuf het over een halve gram zout per snee klopt ook, er zit 2% over 500 gram meel in 1 brood, gedeeld door ongeveer 20 snee is dat 0,5 gram zout, echter in brood heeft zout meer de functie van smaakmaker dan dat van houdbaarheidsverlenger, daar zit weer broodverbeteraar voor in.

Dus wat is jullie punt?....
                          .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                          There is no failure except in no longer trying

Comment

Dat we niet merken dat je minder vocht gaat vasthouden als je brood eruit laat.

Comment

Wat een gezeik ik eet er 15 tot 20 per dag veel te lekker om niet te doen en rijst vind ik mar niks

Comment

Toen ik er nog 10 per dag at kon ik mijn sixpack binnen 1 maand gedag zeggen.

Niet dat dat veel uitmaakte aangezien ik een licht manneke ben dat zwaar in de bulk zit.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X