Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ja dat klopt je hebt helemaal gelijk sted daarom eet ik inderdaad bijna geen groente. alleen sla en komkommer maar daar zit ook een beetje in
Heel verstandig hoor......door je kh arm brood zit je al bijna aan je max betreft de kh's en dan is het juist een slimme zet van je om de groente te laten staan, dat zijn toch maar koolhydraatvullers en ze zeggen niet voor niks "brood!, het meest veelzijdige stukje koolhydraat, brood!" en "snoep verstandig, eet een boterham" of "eet 2 stuks fruit en 2 ons brood per dag"............groente, je heb er ook niks an....nee, jij komt er wel, goed bezig....trouwens, goed topic ook.
Ik eet zelf trouwens erg veel brood op een dag mijn stats zijn 390/220/60
het brood eet ik voor de KK, ik kom enorm moeilijk aan dus wordt er niet echt vet van. Mijn probleem is dat als ik boven deze vet waarde ga zitten ik erge last van acne krijg, baal hier enorm van.
Dit is de reden waarom mijn trainingsmaatje ook in principe te veel brood eet. Het is makkelijk om de KK omhoog te brengen en als je er niet vet van wordt is het niet zo groot probleem.
Een gezicht vol puisten daarintegen toch een veel groter probleem :P
Ik eet zelf trouwens erg veel brood op een dag mijn stats zijn 390/220/60
het brood eet ik voor de KK, ik kom enorm moeilijk aan dus wordt er niet echt vet van. Mijn probleem is dat als ik boven deze vet waarde ga zitten ik erge last van acne krijg, baal hier enorm van.
Dit is de reden waarom mijn trainingsmaatje ook in principe te veel brood eet. Het is makkelijk om de KK omhoog te brengen en als je er niet vet van wordt is het niet zo groot probleem.
Een gezicht vol puisten daarintegen toch een veel groter probleem :P
Je puistjes komt helemaal niet van het vet in brood maar van het zout!
Men propt brood echt helemaal vol met zout om het zo lang mogelijk houdbaar te houden. Per snee brood kun je wel een halve gram zout binnenkrijgen.
Zout lokt acne-uitbarstingen uit, en dat kan al binnen enkele uren!
Ik heb het brood er nu al weken uitgelaten en merk er vrij weinig van.
Ik eet al een tijd geen/nauwelijks meer brood en vervang dat door crackers op werkdagen en rijst op vrije dagen. Maar ik merk het eigenlijk ook nog helemaal niet.
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Ik eet al een tijd geen/nauwelijks meer brood en vervang dat door crackers op werkdagen en rijst op vrije dagen. Maar ik merk het eigenlijk ook nog helemaal niet.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment