Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik ben er zeker wel mee bezig want kwark en rijst eet ik met mate. En de rijst ben ik al mee gestop vanwege de hoge gehaltes aan kh. Maar de stix zullen het voor mij gaan achterhalen. Weet je wat het is ik was eerst van mening dat langzame kh wel mochten maar blijkbaar zat ik dus fout.
Ik ben er zeker wel mee bezig want kwark en rijst eet ik met mate. En de rijst ben ik al mee gestop vanwege de hoge gehaltes aan kh. Maar de stix zullen het voor mij gaan achterhalen. Weet je wat het is ik was eerst van mening dat langzame kh wel mochten maar blijkbaar zat ik dus fout.
als je rijst eet doe je niet aan keto, hooguit een koolydraatarm dieet.
“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Wil niet bashen maar zolang je geen degelijk opgezet schema hebt kun je helemaal niet effectief bezig zijn met keto. Keto is meer dan alleen geen koolhydraten eten. Je verloren kilo's is waarschijnlijk vocht met ietsje vet en wat spiermassa, aangezien je ergens tussen ketose en een gebalanceerd dieet blijft hangen.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
daar gaat het hier niet om ik heb me er genoeg in verdiept om te weten wat het inhoudt alleen ik vind dat je aan ervaring en kennis nooit genoeg kunt hebben daarom vroeg ik het hem. Als je terug kijkt zie je alleen maar kritiek van zijn kant dus nu vroeg ik m eigenlijk van hoe moet het dan wel en dan haakt ie ineens af en dat vind ik gewoon minder. Het is niet lullig bedoelt of zo maar het is gewoon zo.
Trouwens ik heb mijn koolhydraatarm brood gevonden. Bij de c1000 zit 15 gr per 100gr en het smaakt heerlijk met stukjes pitten heerlijk om met roomboter en de pindakaas van globe van de lidl erop. Maar natuurlijk wel maar een boterhammetje per dag als je net als mij in de beginfase zit. Lekker voor bij de lunch op je werk bijvoorbeeld.
als je een paar broodjes per dag eet zit je al aan 200 gram brood, wat dus neer komt op 30 gram koolhydraten. Volgens mij is dat al teveel voor ketose.
dat klopt beste sted maar dit is koolhydraatarm brood. Per sneetje krijg je 5 gram koolhydraten binnen. Dus 2 sneetjes zijn 10 gram voor ketose mag je max 20-30 gram per dag in de beginfase. Bij ketose draait het echt om precies rekenen hoeveel gr je aan kh binnenkrijgt. En ik krijg zo per dag rond de 30 - 40 gr binnen. Maar daarbij train ik ook.
ik weet waar het om draait bij ketose, maar ik denk dat je met dit brood over die waarde heen gaat, het is namelijk niet de enige bron van koolhydraten wat je op een dag binnen krijgt. Tenzij je geen groente eet.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment