Junkdag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ps, ik zou me ook niet voor langer dan 2 weken strikt aan een schema kunnen houden. Jij eet volgens mij maanden achtereen super clean, respect

Comment

Het helpt mij om mij vaster aan mijn schema te houden. Je telt er voor af en de beloning van de junk dag is dan dubbel zo groot!

net als kay greene op 2:00

‪Kai Green's Treadmill Confessions Part 1‬‏ - YouTube
      While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded

Comment

haha wat een baas !

Comment

ik heb het mentaal nodig. Ik zit namelijk altijd erg strikt op dieet. Even een avond niet aan salade/kip/vis:P

Comment

ik voel me altijd juist schuldig door een junkdag, nu ook weer. Gisteren 10uur gewerkt van 12-22 en heb 2 croissantjes op, 2 glazen cola en een halve zak chips.

Toen ik thuis kwam eerst even eitjes gemaakt, maar half uur later nog steeds zo'n honger dat ik toch maar 2 croissantjes en chips heb gepakt met cola...

Comment

Ook ik heb het nodig.
              Op dit moment zit ik in een tren only kuur en tracht naar de 7% terug te bouwen.
              Op dit moment gaat het zeer goed.
              Ik volg het UD2.0 dieet met lichte aanpassingen.
              Zolang ik wekelijks in BF zak en behoud ik mijn massa, wat ik doe, zal ik elke zondag na mijn carbload een beetje cheaten.
              Tis iets waar je naartoe leeft en wat de motor draaiende houd.

Comment

idd , zaterdag is mijn vaste junkdag , zou niet meer weten wat zonder... , alle andere dagen zijn wel gewoon strikt ass hell
                Beest in opleiding

Comment

vroeger heb ik wel een levensvoorraad aan junkfood gegeten lol

Comment

Filmpje van Kai is echt motiverend. Ik vind hem echt een inspiratie. Het laat zoveel meer zien dan enkel een bonk spieren. Veel mensen die vooroordelen hebben over bb'ers zouden dit soort filmpjes moeten kijken, aangezien zulke denkbeelden niet enkel van toepassing zijn in bodybuilding maar gewoon in het leven an sich.

Wat betreft de junkdag ik denk dat het best goed is om een junkdag te houden zo nu en dan als jij daardoor langer blijft trainen, harder en je beter aan je schema kan houden is daar niets mis mee. Iedereen krijgt een soort mentaal dipje. Als die ene junkdag jou daar uit kan houden is dat het zeker waard denk ik dan maar!
                    "Straight outta gym"

Comment

Ik doe ook cleanbulken all year round.. en ik junk echt amper.. alleen als het niet anders kan.. ik mis het niet.. en als ik junk door mijn strot gooi voel ik me vies haha.. ALSOF IK IN MIJN KEEL GENEUKT WORD DOOR FATZIGE KERELS! BWAHAHAHA. Ok dat was gein :P

Maargoed een junkdag is fine.. ik merk dan wel altijd dat ik dag erna meer vocht vasthoudt en minder energie heb.. en pak dan meteen mijn schema weer strak op en ga stukje hardlopen om het vocht wat kwijt te raken.. of sauna pakken..

Vrijdag naar vierdaagse feesten geweest.. het volgende genuttigd: 3 Protein bite repen, 1 subway honey oat met 2x kipfilet zonder saus. 1 wit broodje beenham en 1 ijsthee.. Voor de rest wel clean gegeten.

Dag erna meteen dikke vochtpens van al die suikers in die repen enzo haha.

Maar een junkdag is prima.. ik neem bijvoorbeeld gewoon in mijn schema 1-2 keer per week een eetlepel pindakaas.. en soms gaat hij er zelfs een 2e keer in! of een blok chocola voor de training..
                      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

the first time i eet cake, i probably propose to it. ahahhaha kay green

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                          Ik doe ook cleanbulken all year round.. en ik junk echt amper.. alleen als het niet anders kan.. ik mis het niet.. en als ik junk door mijn strot gooi voel ik me vies haha.. ALSOF IK IN MIJN KEEL GENEUKT WORD DOOR FATZIGE KERELS! BWAHAHAHA. Ok dat was gein :P

Maargoed een junkdag is fine.. ik merk dan wel altijd dat ik dag erna meer vocht vasthoudt en minder energie heb.. en pak dan meteen mijn schema weer strak op en ga stukje hardlopen om het vocht wat kwijt te raken.. of sauna pakken..

Vrijdag naar vierdaagse feesten geweest.. het volgende genuttigd: 3 Protein bite repen, 1 subway honey oat met 2x kipfilet zonder saus. 1 wit broodje beenham en 1 ijsthee.. Voor de rest wel clean gegeten.

Dag erna meteen dikke vochtpens van al die suikers in die repen enzo haha.

Maar een junkdag is prima.. ik neem bijvoorbeeld gewoon in mijn schema 1-2 keer per week een eetlepel pindakaas.. en soms gaat hij er zelfs een 2e keer in! of een blok chocola voor de training..
                          wat denk je dat die blok chocolade soms is ? , junk hoor .
                          Beest in opleiding

Comment

Originally posted by TrainInsane View Post
                            wat denk je dat die blok chocolade soms is ? , junk hoor .
                            Jaaah ik gaf het ook aan als junk toch.. dat zijn mijn junkmomenten.. afentoe lepel pindakaas en chocola.. en pak die chocola eigenlijk alleen dan nog voor mijn ontbijt als ik smorgens train dus vind ut wel verantwoord
                            "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

pure chocolade sochtends meteen bij het ontwaken of voor de training is geen junk.
                              sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Junke moet kunne je moet wel kunne genieten he

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X