Junkdag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Junkdag

Zijn er mensen die junkdagen in de bulk houden?

Zo ja, wat is de reden/het voordeel hiervan?

Originally posted by Viranelly View Post
    Zijn er mensen die junkdagen in de bulk houden?

Zo ja, wat is de reden/het voordeel hiervan?
    Vandaag toevallig mijn junkdag gehad...

Waarom zou je niet kunnen junken in je bulk?

Dit is gewoon ff genieten van producten die je de rest van de maand niet eet...

Comment

in de bulk is het wel goed om te bulken. maar dan zou ik wel rekening houden met je voedingschema.
      zelf doe ik het bijna nooit/
      Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
        Waarom zou je niet kunnen junken in je bulk?
        Tja, ik moet nu heel lang door bulken en wil ik een beetje droog blijven dan is junken echt dodelijk voor mij

aangezien het zonder junken al heel moeilijk is om droog te blijven in de bulk.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
          Tja, ik moet nu heel lang door bulken en wil ik een beetje droog blijven dan is junken echt dodelijk voor mij

aangezien het zonder junken al heel moeilijk is om droog te blijven in de bulk.
          1x per maand merk je echt niets van hoor...zal echt geen vet gaan aanzetten..

Comment

Ik wou net zeggen begint een beetje karwan tafarelen te zijn. Gwn gaan bulken en trainen. mischien zelfs 1 x per 2 weken junken. Doet je meta goed.

Comment

3600 kcal eten waarvan minstens 90 gram vetten zijn geen karwan taferelen hoor

on topic: ik vind het meer iets voor in een strenge cut omdat je dan sowieso wel vet verliest

Comment

Ik heb echt genoten van al het lekkers vandaag wat ik normaal niet eet of drink..

had al in geen jaar een blikje Fernandes op...pfff wat was dat echt ff genieten zeg..

ook de patat en hamburgers en bugles smaakte weer eens erg lekker...

Vanaf morgen weer strikt eten tot de volgende junkdag..

Comment

Vira niemand zal je dwingen te junken, maar op den duur gaat het je vervelen en neem je toch een dagje ff uit om te vrete. Niks ergs aan.

Kiezen wat je zelf wilt, je bent immers geen pro bber he. en winter blijven de shirts aan

Comment

Nee kijk, ik ben best wel hardgainer qua spiermassa maar qua vet zit het er als ik niet oplet zo weer aan.

Wil het skinny-fat effect vermijden.

En ik train puur voor mezelf dus niet voor de chickies winter of zomer speelt geen rol voor mij.

Niet dat ik het niet volhoud maar ik vroeg me gewoon af hoe anderen het ervaren.

Comment

ja je moet wel doelen stellen. als je serieus bent dan moet je ook serieus werken. en je eten kan ook lekker zijn zonder junk hoor.
                      Never send a boy to do a mans job!

Comment

Mentaal sta je sterk, volhouden zo

Comment

Ik junk 1 keer in de 10 dagen zowel in de cut als bulk...
                          Kcals liggen soms wel boven 7000 kcals , kom op jongens, de meeste doen hier niet aan wedstrijden dus al die bs over dat een junkdag je een softere look geeft....
                          Make it happen, shock everyone!

Comment

Ps: en daarbij kijk ik zelf niet op korte termijn maar op lange termijnen, als ik door die junkdag 3 dagen erna een softy look heb door de vocht oid kan het me geen reet schelen want ik weet van mezelf dat ik door die ene junkdag de levenstyle langer vol kan houden waardoor de resultaten komen, kortom een junkdag voor een recrearief 'bber' kan geen kwaad
                            Make it happen, shock everyone!

Comment

Ik junk af en toe gewoon lekker en doe dan wat extra hiit/cardio, werkt voor mij goed en ik blijf hierdoor meer gemotiveerd merk ik

Maar als jij je na een junkdag dik voelt/ziet worden moet je het niet doen he, of gewoon flink wat cardio. Denk er ook aan dat het mentaal goed voor je kan zijn he, als je je dag in dag uit aan een schema moet houden is het gewoon fijn om niet te moeten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X