Hoeveel Vet/KH.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoeveel Vet/KH.

Hey allemaal, ik heb een paar kleine vraagjes wat ik tot nu toe nog niet heb weten te vinden op het internet (google, andere forums)

Hoeveel gram vet staat gelijk aan 1 uur langere eiwitopname?
    Oftewel hoeveel goede vetten heb je voordat je gaat slapen nodig, als je 8 uurtjes gaat slapen?

Hoeveel gram complexe koolhydraten moet je innemen 1 uur voor je gaat trainen?

Ik zelf heb het nu persoonlijk op 5 gram goede vetten voor het slapen gaan, met 25 gram slome eiwitten..
    En zit op 14 gram koolhydraten (appel) gecombineert met 10 gram slome eiwitten, 1 uur voor het trainen (kt/cardio)

Goed?

na 9 uur of het liefst niet na 6 uur meer koolhydraat bronnen nemen. omdat het als vet word op geslagen. wat ik doe is ik neem al mijn carbs in de middag. krijg je lekker veel energie van.
    Never send a boy to do a mans job!

Comment

Ook als je pas om 10;30-11;30 traint? Ik heb gelezen dat koolhydraten nemen voor je gaat trainen goed is voor energy tijdens het trainen en nog iets. Ik vermijd ook zoveel mogelijk koolhydraten als ik kan in de avond.. Moet alleen wel eerlijk zeggen dat ik toch nog wel een klein brood maaltijdje heb op maaltijd 5, om 8 uur xd weet niet wat ik anders er moet neerzetten :P

Zijn er nog andere?:P

Comment

Als jij 's avonds traint dan eet je 's avonds gewoon koolhydraten

maar het meest optimale is om carbs alleen bij het ontbijt en rond de training te eten.

En je moet niet zo precies denken, je bent geen wetenschapper.

Ga eerst je schema fixen, want die was best wel kut, no offence.

Comment

Ik neem 40 a 55 min voor het traine.

50 gram maizena met 30 gram why.

Comment

@Viranelly, daar ben ik nu mee bezig.. :P ik probeer zo optimaal mogelijk te trainen. En ik wacht nog steeds op een antwoord van jou haha.
            Maar ff over het kipfilet, ik ben vergeten erbij te zetten dat de kipfilet gebakken is.. Sorry.

@Lucky luc, zou het niet beter zijn om 30 gram whey 30-35mins voor je gaat trainen te nemen? =P
            Heb gelezen dat het 30 mins duurt voordat het opgenomen word in je bloed XD

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X