Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Heb het even globobaal bekeken cindy. Als ik jou was zou ik een traininsschema maken, dat hier posten dan kunnen wij je hier nog op of aanmerkingen op geven.
Het voedingsschema wat in die cardo handleiding staat is een goede! Probeer die eens te volgen, of stel je eigen schema op en post dat hier zodat wij commentaar kunnen geven.
Ik kan het nog steeds niet openen en ik wil ook geen e-mail sturen
Maar ik begrijp dus dat je een nieuw eetschema gaat volgens, hou er wel rekening mee dat je heel langzaam naar dat schema moet toegaan.
Dus niet in 1 keer dat schema gaan volgen, maar rsutig opbouwen naar dat schema.
Dit kan je doen door b.v. 100kcal per week toe tevoegen, bij m'n vriendin hebben we het per product per week gedaan. Dus elke week een product erbij. Dit is ook goed voor het geestelijke gedeelte, dit went nu ook aan het meer eten. Anders ga je misschien met een schuldig gevoel lopen omdat je voor je gevoel te veel gegeten hebt. Dit werkt ook weer in je nadeel om op het goede spoor kwa eten te komen
Je bent er ieder geval al op een andere manier mee bezig, dan weer een crash dieet te volgen, je gaat dus al de goede kant op
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Ja. ik doe nu om de 2 uur bijvb. n appel of wat kwark eten.
Ik heb maandag fitnes gedaan fieten, cross en de oefeningen en vandaag bbb buik billen benen..verrek van de spierpijn morgen doe ik n dag geen sport en dan donderdag aerobics,vrijdag powerpump zaterdag spinning. Over 2 weken beginnen ze met weight concept bij cardo.
Ik denk dat ze niet meteen beginnen met voeding maar eerst het trainen.
Ik weet niet hoe k die site hierop krijg maar je kan t natuurlijk gewoon op de adresbalk intypen dan kom je dr ook.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment