Hey allemaal,
Mijn doel is om een wat betere fysiek te krijgen met o.a een licht zichtbaar sixpack. Na een tijdje op de site rond te hebben gekeken heb ik volgens mij een redelijk voedings schema om mee te beginnen opgesteld. Verder ben ik 18 jaar oud, weeg ik 75 kg en ben ik 1.87 meter lang. Heb alleen een klein buikje dat ff weg moet. Ik doe 4 keer per week aan cardio (wielrennen, hardlopen voor minstens 1 à 1.5 uur) en ga zo'n 3 keer per week naar de sportschool om buikspieren te trainen (arm en beenspieren ook).
Ik heb stickys gelezen en kwam tot dit schema:
Voedingsschema:
Ontbijt rond 9.00 uur:
2 x bruine boterhammen met beleg (400 Kcal) (koolhydraten)
1x Glas jus d'orange (evt.)
1 x Ei (82 Kcal) (eiwitten)
Tussendoor 1 rond 11.00:
1 x bruine boterhammen met pindakaas (200 Kcal) (koolhydraten & eiwitten / onverzadigde vetten)
Lunch rond 13.00 uur:
2 x Bruine boterhammen met beleg (vleeswaren / 400 Kcal) (koolhydraten & eiwitten / onverzadigde vetten)
óf
1 x Gebakken aardappellen (in olijfolie) (250 Kcal) (vooral koolhydraten)
Tussendoor 2 rond 15.00 uur:
1 x Stuk Fruit (50 Kcal)
Tussendoor 3 rond 17.00 uur:
1 x bruine boterham met pindakaas (200 Kcal)
Avondeten rond 19.00 uur:
Wat de pot schaft (750 Kcal) (2x p week vis en groente)
Tussendoor 4 rond 20.30 uur:
1 x Stuk Fruit (50 Kcal)
Moet ik meer eten of juist minder? meer eiwitten of meer koolhydraten? Dit zijn dingen waar ik geen echt antwoord op kon vinden.
Graag feedback en tips graag!
MVG!
Mijn doel is om een wat betere fysiek te krijgen met o.a een licht zichtbaar sixpack. Na een tijdje op de site rond te hebben gekeken heb ik volgens mij een redelijk voedings schema om mee te beginnen opgesteld. Verder ben ik 18 jaar oud, weeg ik 75 kg en ben ik 1.87 meter lang. Heb alleen een klein buikje dat ff weg moet. Ik doe 4 keer per week aan cardio (wielrennen, hardlopen voor minstens 1 à 1.5 uur) en ga zo'n 3 keer per week naar de sportschool om buikspieren te trainen (arm en beenspieren ook).
Ik heb stickys gelezen en kwam tot dit schema:
Voedingsschema:
Ontbijt rond 9.00 uur:
2 x bruine boterhammen met beleg (400 Kcal) (koolhydraten)
1x Glas jus d'orange (evt.)
1 x Ei (82 Kcal) (eiwitten)
Tussendoor 1 rond 11.00:
1 x bruine boterhammen met pindakaas (200 Kcal) (koolhydraten & eiwitten / onverzadigde vetten)
Lunch rond 13.00 uur:
2 x Bruine boterhammen met beleg (vleeswaren / 400 Kcal) (koolhydraten & eiwitten / onverzadigde vetten)
óf
1 x Gebakken aardappellen (in olijfolie) (250 Kcal) (vooral koolhydraten)
Tussendoor 2 rond 15.00 uur:
1 x Stuk Fruit (50 Kcal)
Tussendoor 3 rond 17.00 uur:
1 x bruine boterham met pindakaas (200 Kcal)
Avondeten rond 19.00 uur:
Wat de pot schaft (750 Kcal) (2x p week vis en groente)
Tussendoor 4 rond 20.30 uur:
1 x Stuk Fruit (50 Kcal)
Moet ik meer eten of juist minder? meer eiwitten of meer koolhydraten? Dit zijn dingen waar ik geen echt antwoord op kon vinden.
Graag feedback en tips graag!
MVG!
Comment