Hallo mijn vraag:
Ik ben 1.90 lang en weeg 110 kilo woog voor heen 135 jaartje geleden ongeveer.
Ik train nu 3 a 4 keer per week op kracht training en na de traning cardio 45 min.
mijn lichaam is al een stuk veranderd door het trainen alleen mijn buik heb ik het gevoel dat deze niet minder wordt.
ik wil graag verder afvallen en tergelijke tijd dat mijn spier massa toeneemt maar ik ben bang dat ik weer op de verkeerde manier groei .
mijn dagelijks schema is zo :
5:30 eet ik 1 boterham met appelstroop met kopje jus.
7:00 voor ik begin met werk ook 1 boterham met kipfilet en 1 kop koffie .
9:30 2 boterhammen met kipfilet en filet american en 0.5 l water.
13:00 2 boterhammen met appelstroop en filet american en 0.5 l water
om 15:00 ben ik klaar met werk en rijd ik naar huis ik rij 1,5 uur per dag en dan eet ik 1 stuk fruit met 0,5 l water.
17:00 avond eten wat de pot schaft. (aardappels,vlees,of pastas,of vis)
en om 19:00 ga ik sporten tot een uur of half 10 en dan als ik thuis kom neem ik een eiwit shake.
ik train op maandag ,dinsdag ,donderdag ,zaterdag
ik hoor graag commentaar wat ik moet veranderen en verbeteren want heb het gevoel dat mijn lichaam nu stil staat.
Ik ben 1.90 lang en weeg 110 kilo woog voor heen 135 jaartje geleden ongeveer.
Ik train nu 3 a 4 keer per week op kracht training en na de traning cardio 45 min.
mijn lichaam is al een stuk veranderd door het trainen alleen mijn buik heb ik het gevoel dat deze niet minder wordt.
ik wil graag verder afvallen en tergelijke tijd dat mijn spier massa toeneemt maar ik ben bang dat ik weer op de verkeerde manier groei .
mijn dagelijks schema is zo :
5:30 eet ik 1 boterham met appelstroop met kopje jus.
7:00 voor ik begin met werk ook 1 boterham met kipfilet en 1 kop koffie .
9:30 2 boterhammen met kipfilet en filet american en 0.5 l water.
13:00 2 boterhammen met appelstroop en filet american en 0.5 l water
om 15:00 ben ik klaar met werk en rijd ik naar huis ik rij 1,5 uur per dag en dan eet ik 1 stuk fruit met 0,5 l water.
17:00 avond eten wat de pot schaft. (aardappels,vlees,of pastas,of vis)
en om 19:00 ga ik sporten tot een uur of half 10 en dan als ik thuis kom neem ik een eiwit shake.
ik train op maandag ,dinsdag ,donderdag ,zaterdag
ik hoor graag commentaar wat ik moet veranderen en verbeteren want heb het gevoel dat mijn lichaam nu stil staat.
Comment