Hallo ik zou een voeding schema maken en ben er mee bezig geweest ik zou graag horen wat jullie er van vinden en wat ik wel en niet zou moeten doen ik sta voor alle advies open.
Mijn dag begint om 4:45 wat ik dan doe is een kop jus o d range met vitamine pilletjes c en een pilletje voor yzer en zink en visolie capsule en een plak onbijt koek.
7:00 ben ik op het werk voor de start van het werk neem ik 2x volkoren brood met kipflet en pindakaas en 1 kop koffie.
9:00 neem ik 0,5 l water 2x volkorenbrood met tonijn,of zalm,in iedergeval vis en filet american. en een gekookt ei
11:00 neem ik een kop magere yoghurt
13:00 2x volkoren brood met kipflet,pindakaas of vis
0,5 l water
1 x kop cup a soup (kip)
15:00 neem ik een appel en een 0,5 liter water
17:00 wat de pot schaft avond eten (aardappelen,vis,rijst,pasta)
18:30 voor het sporten een banaan
19:00 ga ik sporten neem ik een liter water
21:00/21:30 dat is na het sporten neem ik op de sportschool een eiwitshake hier doe ik brinta bij door heen shake maak ik met water.
en voor het slapen gaan neem ik dan 500 gr magere kwark
nou ik hoor en hoop op veel reacties waar ik wat mee kan ik hoor het graag
Mijn dag begint om 4:45 wat ik dan doe is een kop jus o d range met vitamine pilletjes c en een pilletje voor yzer en zink en visolie capsule en een plak onbijt koek.
7:00 ben ik op het werk voor de start van het werk neem ik 2x volkoren brood met kipflet en pindakaas en 1 kop koffie.
9:00 neem ik 0,5 l water 2x volkorenbrood met tonijn,of zalm,in iedergeval vis en filet american. en een gekookt ei
11:00 neem ik een kop magere yoghurt
13:00 2x volkoren brood met kipflet,pindakaas of vis
0,5 l water
1 x kop cup a soup (kip)
15:00 neem ik een appel en een 0,5 liter water
17:00 wat de pot schaft avond eten (aardappelen,vis,rijst,pasta)
18:30 voor het sporten een banaan
19:00 ga ik sporten neem ik een liter water
21:00/21:30 dat is na het sporten neem ik op de sportschool een eiwitshake hier doe ik brinta bij door heen shake maak ik met water.
en voor het slapen gaan neem ik dan 500 gr magere kwark
nou ik hoor en hoop op veel reacties waar ik wat mee kan ik hoor het graag
Comment