Originally posted by Stormo
View Post
Kwark, Zaanse Hoeve Naturel, AH
Collapse
X
-
volgens mij is dat van de zaanse hoeve kwarkyoghurt. dus voor de helft magere yoghurt en voor de helft kwark. Zit meer lactose in dus kzou gewoon voor franse kwark gaan. Ik eet zelf ook de groene van de AH, die is het minst zuur dus die krijg ik het beste weg.
Comment
-
Originally posted by STED View PostIk eet zelf ook de groene van de AH, die is het minst zuur dus die krijg ik het beste weg.BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!
Comment
-
Originally posted by cage View Post
Waarom neem je de franse kwark variant? De 'normale' (Magere Kwark Biogarde) heeft meer eiwitten per 100gr toch?
Neem het soms wel overigens, want ik vind hem wel lekkerder."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
-
Veel uitgekeken naar kwark bij verschillende winkels. Milde kwark van de Jumbo komt qua prijs en inhoud het beste uit de bus. 9,5gr eiwit en maar 2,5gr KH.
In die van DZH zit 6gr KH en 9gr Eiwit.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html
Comment
-
Originally posted by beat-boxer View PostAan je foto te zien ben je wel heeel erg mager. dus eet het of laag het liggen.
Het is nu meer een "welke kwark eet jij" topic geworden volgens mij:P
trof daarnet iets anders aan wat meer op plastic leek
Ga morgen over op een duurdere variant denk ik.
Deze had wel 9 gram/100 dus wel oke.189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostBeetje stremsel, denk ik.
Maar ik heb er in mijn kwark geen last van, gewoon magere franse kwark van AH.
Misschien die eens proberen?189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.
Comment
-
Originally posted by Stormo View Postkwark is soort kaas, waar vocht vrij kan komen. Hier heb je wat "water' en daar is die geconcentreerder. Hoort er gewoon bij.
In de blender of staafmixer. Wat melk of water erbij. Whey en / of vers fruit.
Vanuit de blender gaat bij mij dat er in een keer in.
Zou je dan toch groot en sterk worden van Yogo Yogo?189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
Comment
-
Ik had dit zelf ook (als ik me niet vergis bij hetzelfde merk), maar met een vleugje mentaliteit zou dat geen reet uit moeten maken; gewoon naar binnen stampen die zooi.
En als je d'r echt niet tegen kan, dan neem je toch een ander merk? Probleem opgelost?Dumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...10 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment