Kwark, Zaanse Hoeve Naturel, AH

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Stormo View Post
    In de blender of staafmixer
    Wel beetje oppassen met zuivel in de blender of staafmixer, als je het te hard en/of te lang 'blend' kan het 'bad' gaan
    BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

volgens mij is dat van de zaanse hoeve kwarkyoghurt. dus voor de helft magere yoghurt en voor de helft kwark. Zit meer lactose in dus kzou gewoon voor franse kwark gaan. Ik eet zelf ook de groene van de AH, die is het minst zuur dus die krijg ik het beste weg.

Comment

Originally posted by STED View Post
        Ik eet zelf ook de groene van de AH, die is het minst zuur dus die krijg ik het beste weg.
        Wel grappig dat ik daar dan minder last van heb. Ik bedoel ik vond het in het begin ook wel zuur, maar na een paar keer gaat dat weg
        BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

Gewoon goed roeren...

Ik heb normaal Konings of almhof. Konings is maar 65 ct, en best goed
          All time PRs: 195/135/232,5
          Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Ik neem gewoon vanille kwark wel minder eiwitten maar wel lekker.
            Whether you think you can, or think you can't, you're right.

Comment

Originally posted by stealthy View Post
              Ik neem gewoon vanille kwark wel minder eiwitten maar wel lekker.
              En lekker veel suiker.
              All time PRs: 195/135/232,5
              Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Originally posted by cage View Post

Waarom neem je de franse kwark variant? De 'normale' (Magere Kwark Biogarde) heeft meer eiwitten per 100gr toch?
                Beetje duur.
                Neem het soms wel overigens, want ik vind hem wel lekkerder.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                  Beetje duur.
                  Neem het soms wel overigens, want ik vind hem wel lekkerder.
                  Ik heb een week of 2 geleden biogarde vervangen voor franse kwark.
                  De franse vind ik toch iets lekkerder.
                  keep the focus going!

Comment

Gewoon die goedkope kwark nemen van 60 a 80ct. Eten totdat je erbij neer valt

Comment

Originally posted by cage View Post
                      Wel beetje oppassen met zuivel in de blender of staafmixer, als je het te hard en/of te lang 'blend' kan het 'bad' gaan

Ow wist ik niet. Nooit last van gehad. Ben ik ook veel te ongeduldig voor :P

Comment

Veel uitgekeken naar kwark bij verschillende winkels. Milde kwark van de Jumbo komt qua prijs en inhoud het beste uit de bus. 9,5gr eiwit en maar 2,5gr KH.

In die van DZH zit 6gr KH en 9gr Eiwit.
                        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                          Aan je foto te zien ben je wel heeel erg mager. dus eet het of laag het liggen.
                          Paar maanden gecut van 19 naar 12% dus dat kan kloppen, ben ook nog maar kort bezig met BB, omdat ik een vraag heb over voeding eet ik te weinig? mooi verhaal:P

Het is nu meer een "welke kwark eet jij" topic geworden volgens mij:P
                          trof daarnet iets anders aan wat meer op plastic leek
                          Ga morgen over op een duurdere variant denk ik.
                          Deze had wel 9 gram/100 dus wel oke.
                          189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                          Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                            Beetje stremsel, denk ik.
                            Maar ik heb er in mijn kwark geen last van, gewoon magere franse kwark van AH.
                            Misschien die eens proberen?
                            Wat nog niet verzuurd is ofzo?
                            Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Stormo View Post
                              kwark is soort kaas, waar vocht vrij kan komen. Hier heb je wat "water' en daar is die geconcentreerder. Hoort er gewoon bij.

In de blender of staafmixer. Wat melk of water erbij. Whey en / of vers fruit.
                              Vanuit de blender gaat bij mij dat er in een keer in.
                              Zou je dan toch groot en sterk worden van Yogo Yogo?
                              klopt, dat waterige kun je goed wegroeren gelukkig:P maar stukken plastic vis ik er liever uit

Comment

Ik had dit zelf ook (als ik me niet vergis bij hetzelfde merk), maar met een vleugje mentaliteit zou dat geen reet uit moeten maken; gewoon naar binnen stampen die zooi.

En als je d'r echt niet tegen kan, dan neem je toch een ander merk? Probleem opgelost?
                                Dumbells build a bigger chest
                                Barbells build a bigger ego

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X