Hallo!
Leden ik had een aantal vragen, wat betreft mijn voedingsschema! Ik ben 1.88 cm lang en ik weeg nu 90 kg.. Helaas weet ik mijn vetpercentage niet..
Ik ben beoefen vechtsport(MMA) al een lange tijd, en ik zou graag volgend jaar onder prof regels willen vechten. Maar ik vind dat ik fysiek niet sterk genoeg ben, om op dat niveau mee te kunnen draaien. Het liefst zou ik 83 kg droog willen worden, ik doe nou zoiezo heel veel cardio(bijna elke dag 1 uur). Ik had een voedingsschema gemaakt, met een vriend van mij(zie hieronder) en ik hoop dat ik hiermee spiermassa op kan maken, maar ook droog kan worden.
Als er wat veranderd moet worden willen jullie dan zo vriendelijk zijn om te reageren! Dank jullie wel!
1 : Whey protein 25gr
2 snee volkoren/bruin brood met kipfilet
500ml Water
2 : Walnoten ongezouten/brinta 300gr met water
3 : Whey protein 25gr
4 : 2 snee volkoren/bruin brood met kipfilet
500ml Water
5 : Avond eten meestal : gekookte aardappelen
spinazie,broccoli,paprika etc.
vis(tonijn met vleugj zonnebloemolie) Zalm etc.
maaltijdsalades: Italiaanse kip,Garnalen
Noodles,spaghetti(kleine portie)
500ml Water
6 : Whey protein 25 gr ( 1 uur na training )
500ml Water
Leden ik had een aantal vragen, wat betreft mijn voedingsschema! Ik ben 1.88 cm lang en ik weeg nu 90 kg.. Helaas weet ik mijn vetpercentage niet..
Ik ben beoefen vechtsport(MMA) al een lange tijd, en ik zou graag volgend jaar onder prof regels willen vechten. Maar ik vind dat ik fysiek niet sterk genoeg ben, om op dat niveau mee te kunnen draaien. Het liefst zou ik 83 kg droog willen worden, ik doe nou zoiezo heel veel cardio(bijna elke dag 1 uur). Ik had een voedingsschema gemaakt, met een vriend van mij(zie hieronder) en ik hoop dat ik hiermee spiermassa op kan maken, maar ook droog kan worden.
Als er wat veranderd moet worden willen jullie dan zo vriendelijk zijn om te reageren! Dank jullie wel!
1 : Whey protein 25gr
2 snee volkoren/bruin brood met kipfilet
500ml Water
2 : Walnoten ongezouten/brinta 300gr met water
3 : Whey protein 25gr
4 : 2 snee volkoren/bruin brood met kipfilet
500ml Water
5 : Avond eten meestal : gekookte aardappelen
spinazie,broccoli,paprika etc.
vis(tonijn met vleugj zonnebloemolie) Zalm etc.
maaltijdsalades: Italiaanse kip,Garnalen
Noodles,spaghetti(kleine portie)
500ml Water
6 : Whey protein 25 gr ( 1 uur na training )
500ml Water
Comment