Dagelijkse voeding..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dagelijkse voeding..

Sinds een paar maanden ben ik nu bezig met serieus fitnessen. Ik gebruik een goed fitness schema en whey shakes. Nu heb ik een beetje rondgekeken op internet om ook wat meer met voeding te doen, het is voor mij alleen niet haalbaar om goed aan een volledig eetschema te beginnen. Nu is de vraag dus hoe ik zonder aan een echt eetschema toch genoeg goede voeding binnen kan krijgen en wat voor voeding ik het beste kan nemen? Wil graag wat extra gewicht in spiermassa erbij krijgen! En is het slecht om bijvoorbeeld 4 keer per dag brood te eten als maaltijd? Wel neem ik elke avond voor het slapen magere kwark met musli.
    Tips enzo zijn meer dan welkom!

muesli uit de magere kwark halen.
    sowieso muesli vervangen door havermout

Het is mij duidelijk dat je op een luie manier gespierd wil worden, veel succes!
    Het is no pain no gain, en als dat in jou geval neerkomt om bakjes eten klaarmaken, meenemen en koud naar binnen werken dan noem ik dat niet eens pain, maargoed dat heb je er niet voor over.

Dan moet je jezelf afvragen hoeveel zin het heeft je tijd te verkwisten met trainen en je geld aan whey uit te geven als het geen effect gaat hebben

Zo dat is mijn frustratie weer in a nutshell.

Maar nu toch nog een paar tips voor je:
    Sochtends whey met havermout of brinta
    Brood kan best een goede KH bron zijn, als je wilt cutten is het niet aan te raden.
    savonds alleen kwark met evt wat suikervrije siroop of beetje whey
    189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
    Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Mag ik vragen waarom je geen goed voedingsschema zou kunnen hebben? Er zijn namelijk vaker oplossingen te vinden dan je denkt. Zeg eens wat het probleem is, wellicht kunnnen we je helpen.
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Probleem met een voedingschema bij mij is dat ik onregelmatig werk, en Sowieso word koken bij mij niks. Woon nog thuis dus eet elke avond wat de pot schaft.
        Wil er verder wel wat moeite voor doen dat is het probleem niet..

Comment

Originally posted by Mauke View Post
          muesli uit de magere kwark halen.
          sowieso muesli vervangen door havermout

Het is mij duidelijk dat je op een luie manier gespierd wil worden, veel succes!
          Het is no pain no gain, en als dat in jou geval neerkomt om bakjes eten klaarmaken, meenemen en koud naar binnen werken dan noem ik dat niet eens pain, maargoed dat heb je er niet voor over.

Dan moet je jezelf afvragen hoeveel zin het heeft je tijd te verkwisten met trainen en je geld aan whey uit te geven als het geen effect gaat hebben

Zo dat is mijn frustratie weer in a nutshell.

Maar nu toch nog een paar tips voor je:
          Sochtends whey met havermout of brinta
          Brood kan best een goede KH bron zijn, als je wilt cutten is het niet aan te raden.
          savonds alleen kwark met evt wat suikervrije siroop of beetje whey
          Heb al wel goede vooruitgang geboekt in een paar maanden tijd dus verspilde tijd / geld is het zeker niet. Wil alleen graag een stapje verder gaan dus met voeding. Er zal vast wel een tussenweg tussen een voedingsschema en niks zijn toch? Toch bedankt voor je tips!

Comment

Hangt er een kaartje aan het gasfornuis waar op staat: alleen voor papa en mama?
            Wat is de moeite om s'avonds voordat je gaat slapen rijst te koken en wat kip te bakken en dit in 2 bakjes mee te nemen.. en/of alvast paar sneetjes brood klaar te leggen en 2 pakjes kipfilet... duurt hooguit 10 minuten, slaap je wat minder en heb je toch zomaar 4 maaltijden klaarliggen
            Dan kun je nog een zakje ongezouten pindas kopen bij de AH(herlsluitbaar) en een liter melk meenemen(dan maar lauw, ga je niet dood van:P)
            Met een tussenweg is er zeker wat te bereiken maar kreeg de indruk dat jij er niet veel moeite voor wou doen. Als ik er naast zit ben ik blij voor je want dat zal je ten goede komen

Nu dan toch de doorverwijzing naar Dit topic, je kunt in ieder geval 1 keer het schema invullen om je behoefte uit te rekenen.. dan weet je in welke richting je moet denken aan dagelijkse voeding.
            Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by hakkenzagen View Post
              Probleem met een voedingschema bij mij is dat ik onregelmatig werk, en Sowieso word koken bij mij niks. Woon nog thuis dus eet elke avond wat de pot schaft.
              Wil er verder wel wat moeite voor doen dat is het probleem niet..
              Ben ik wel benieuwd waar je werkt!
              Er zijn meer mensen hier met onregelmatig werk dus kunnen we je prima bij helpen.
              Met een goede wil is er altijd een weg

Comment

aller laatste keer dan hoor

Ik zie hier zo veel voedings schema's voorbij komen. wordt er gewoon moe van.
                Dus hebmaar even een serieus schema gemaakt die iedereen kan gebruiken. denk dat deze wel een plekje verdiend in de sticky
                Dus admin graag even sticky maken zo goed is hij namelijk wel.

Voedings schema

8:30
                Volle Chocolate melk melk Kcal: 120
                100 gram spek Kcal 600
                2 witte boterhammen Kcal 180

10:00
                Volle Chocolate melk Kcal: 120
                Zak chips Kcal: 765
                Chocolate reep puur Kcal: 300
                2Ă— mars Kcal: 1204

13:00
                2Ă— Bier heineken Kcal: 140
                Patat speciaal Kcal: 600
                Gehaktbal mayo Kcal: 400
                2Ă— Frikadel speciaal Kcal 500

18:00
                1 Hotdog Kcal 885
                Speculaas 200 gram Kcal 300
                4Ă— speklapje Kcal 1200
                1 gehaktbal Kcal 373
                2 borden Gebakke aardappelschijfjes of patat Kcal 1000
                Chocolate toetje. Kcal 75

20:00
                1 zak Chips Kcal: 765
                1 zak Tijgernootjes Kcal 180
                1 zak Kitkat Kcal 600
                4Ă— bier Kcal 280
                1 whisky Kcal 130

23:00
                Zak chips voor het slapen gaan Kcal: 765
                TOTAAL 11482 Daar kan je mee thuiskomen

Wens iedereen veel plezier met dit schema.
                beter schema kan je niet krijgen

epic time
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Mauke View Post
                  Hangt er een kaartje aan het gasfornuis waar op staat: alleen voor papa en mama?
                  Wat is de moeite om s'avonds voordat je gaat slapen rijst te koken en wat kip te bakken en dit in 2 bakjes mee te nemen.. en/of alvast paar sneetjes brood klaar te leggen en 2 pakjes kipfilet... duurt hooguit 10 minuten, slaap je wat minder en heb je toch zomaar 4 maaltijden klaarliggen
                  Dan kun je nog een zakje ongezouten pindas kopen bij de AH(herlsluitbaar) en een liter melk meenemen(dan maar lauw, ga je niet dood van:P)
                  Met een tussenweg is er zeker wat te bereiken maar kreeg de indruk dat jij er niet veel moeite voor wou doen. Als ik er naast zit ben ik blij voor je want dat zal je ten goede komen

Nu dan toch de doorverwijzing naar Dit topic, je kunt in ieder geval 1 keer het schema invullen om je behoefte uit te rekenen.. dan weet je in welke richting je moet denken aan dagelijkse voeding.
                  Ja das ook weer zo, mischien toch maar eens een kijkje nemen naar een schema. Ongezouten pinda's, gebruik je die dan als tussendoortje? Niet als maaltijd neem ik aan of wel? Moeite wil ik er zeker wel voor doen Train minstens 4keer per week knetter hard, en probeer zo ook mijn voeding te verbeteren. Werk trouwens als beveiliger, vandaar de onregelmatigheid.. Bedankt voor je tips nogmaals, zal eens een kijkje gaan nemen naar schema's op forums

Comment

ik heb ook veel dag /avond nacht en weekend diensten gewerkt.
                    T is ff wat langer puzzelen maar doorgaans kan je gewoon t zelfde voedingsschema aanhouden mits je dan gewoon de volgorde van meals een beetje aanpast.
                    -Train to be a motherfucker-

Comment

ik zeg stickie voor kojak z'n schema!

IIFYM!!!! vooral de zak kitkats man, karwan groeit er als een malle op
                      Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Aaah dat schema ga ik doen!!! aankomen zal ik zeker yes.

btw waar is karwan?

Comment

Originally posted by hakkenzagen View Post
                          Ja das ook weer zo, mischien toch maar eens een kijkje nemen naar een schema. Ongezouten pinda's, gebruik je die dan als tussendoortje? Niet als maaltijd neem ik aan of wel? Moeite wil ik er zeker wel voor doen Train minstens 4keer per week knetter hard, en probeer zo ook mijn voeding te verbeteren. Werk trouwens als beveiliger, vandaar de onregelmatigheid.. Bedankt voor je tips nogmaals, zal eens een kijkje gaan nemen naar schema's op forums
                          Dat is inderdaad onregelmatig, maar te overzien.. als het goed is weet jij aan het begin van de week je werktijden... toch? daar kun je je voeding op aanpassen(klaarmaken voor de nacht)
                          ontbijt,lunch,diner is voor jou gewoon vanaf wanneer je wakker wordt.

Ik heb werk waarbij ik niet weet of ik een hele nacht kan slapen of een hele nacht aan de rit ben, dan pas kun je zeggen dat het moeilijk is om je voeding te regelen

Heb ook een tijdje in de festivalbusiness gewerkt, pak je 20+ uur per dag en daarna 2 dagen vrij.. ook niet heel regelmatig.

Punchline: waar een wil is is een weg, in jouw geval is de weg al geasfalteerd en moet jij de bmw kopen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X