Drinke

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Drinke

Beste Leden,

Ik vraag me af wat wel en niet goed is om te drinken.
    Water en melk is zowiezo goed, maar zoals dingen als

- chocomelk
    - appelsap
    - multivitamine
    - ice thea etc

Kunnen deze de hele dag genuttigd worden of moet het met maten.

Ik zou zeggen dat je alle light/zero producten opzich wel kan drinken, multivitamine is ook wel oke maar dan natuurlijk geen liters. Vind persoonlijk rivella ook goed te zuipen
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Je titel mist een letter

Maar nee, chocomelk word nog wel eens post workout gedronken om je suikerspiegel te verhogen..
      Maar ze bevatten allemaal suiker.. als je dit zo nodig wilt drinken, doen het dan bij je ontbijt of rond je training(je kunt het ook aanlengen met water)
      189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
      Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Water staat natuurlijk bovenaan, melk kan, maar goed welke pak je dan magere/(half)volle?

Chocomelk is best goed om voor/na de training te drinken, en verder zou ik letten op wat je drinkt in die zin dat je over het algemeen als je eenmaal drinkt heel wat wegdrinkt. Dit tikt natuurlijk ook aan qua kcal, die je beter aan bouwstoffen kan besteden. Probeer sowieso light te pakken waar mogelijk, mocht je wat anders willen dan water/magere melk/groene thee.

Overigens kun je voortaan beter de zoekfunctie gebruiken hier op t forum, ik durf te wedden dat iets dergelijks over wat te drinken al hier op het forum te bespeuren is. Vaak ben je niet de enige die al op dat vraagstuk is gekomen en zeker niet als het gaat om iets als drinken.

Comment

oeps 2 x
          Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Heb in de Zoekfunctie gezocht op 'drinken' en 'wat te drinken' hierbij nog geen topic gevonden.

Kwa melk haal ik altijd halfvolle melk.

Tnx, voor de info. Weer een stukje wijzer geworden

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
              Ik zou zeggen dat je alle light/zero producten opzich wel kan drinken, multivitamine is ook wel oke maar dan natuurlijk geen liters. Vind persoonlijk rivella ook goed te zuipen
              Is dit geen onzin i.v.m. aspartaam? Dacht dat dit bijna net zo slecht was als suiker, al dan niet slechter in grotere mate.

Comment

Originally posted by Matthias87 View Post
                Is dit geen onzin i.v.m. aspartaam? Dacht dat dit bijna net zo slecht was als suiker, al dan niet slechter in grotere mate.
                Het is niet slechter. maar net als suikers moet je ook geen liters van drinken.
                glasje of 2 is goed genoeg per week. want ik zou niet zeggen dat alle light producten goed voor je zou zijn vanwege het prik.
                Never send a boy to do a mans job!

Comment

Ice tea kun je ook vervangen door een vruchtenthee zeer sterk te zetten, en die te koelen. Neem dan wel een theesoort met relatief veel fruit en weinig thee zodat deze niet te bitter wordt.
                  Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

of je doet er gewoon zelf zoetstof bij

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                      Ice tea kun je ook vervangen door een vruchtenthee zeer sterk te zetten, en die te koelen. Neem dan wel een theesoort met relatief veel fruit en weinig thee zodat deze niet te bitter wordt.
                      4/5 mannen proeft geen bitter Ellie

Comment

Handig Ik proef bitter maar al te goed. Soms is dat best lekker, soms ga je bijna over je nek van de smaak van bepaalde medicijnen.
                        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X