Hoe te groeien

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe te groeien

Ik heb ff een vraag,

Om je spiermassa te laten groeien en te herstellen moet je veel eiwitten eten. Maar hoe zit dit met de calorieen en de kh ?

Moet je hier ook een bepaalde hoeveelheid per dag van binnen krijgen om te groeien?

Ik let namelijk het meest op de eiwitten die in het voedsel zitten en niet echt op de cal en de kh.

http://forum.bodynet.nl/algemeen/482...tml#post865596
    Whether you think you can, or think you can't, you're right.

Comment

Hoezo die link?

Comment

Originally posted by K-vin View Post
        Hoezo die link?
        Omdat het een duidelijke beginnersvraag is,daar is niets mis mee hoor,maar iemand die al een tijdje bezig is en zich verdiept heeft weet dit soort dingen globaal wel.
        Dus om een heel verhaal met uitleg te moeten typen de link

Comment

Hahah oke ik snap hem. Ja ben ook wel een beginner indd moet nog veel leren qua voeding vind het een kastig paket. Maar iig bedankt

Comment

Geeft niets Kevin, daarom heb ik ook die handleiding ingericht. Ik ben zelf ook nog maar een paar maanden bezig, en ik weet nog goed hoe veel informatie het destijds voor mij was.
            Het is echter wel belangrijk om bezig te gaan met een goed voedings- en trainingsschema, want zo boek je de beste vooruitgang. Het zou toch jammer zijn als je voor niets trainde, nietwaar?
            Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Haha ,ik weet ook niet alles hoor

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X