Nieuw voedinsplan (nog 1)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw voedinsplan (nog 1)

Hallo mensen!

Ik heb eens wat met de sportschool baas lopen lullen enz.
    Ik heb mijn vorige voedingsplan even 3 weken volgehouden maar omdat er nauwlijks koholydraten in zitte voel ik me soms wat zwakjes als anders.
    Ik heb dus me voedingsplan wat aangepast en hoop daar mee wat resultaat te gaan boeken kwa kracht en massa.
    We begonnen over me bicep te hebben dat ze wel droger waren geworde na me voedingsplan (dit was ook gemeten met knijper je kent dat wel lol) maar dat hij er minder vol uitzag.
    Hij raade me dan ook aan om meer koholydraten te gaan eten om me spieren dan ook iets voller er uit te laten zien.
    Daarom heb ik in me nieuwe voedingsplan 2 pasta dagen ingevoerd met daartussen genoeg dagen zonder pasta om toch ook weer niet me vet percentage te laten stijgen.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en denken en owja het zijn maar 5 maaltijden maar ik moet het langzaam opbouwen naar meer maaltijden omdat ik vroeger maar weinig gegeten heb.

Hier komtie dan:
    Maaltijd 1

Shake met 50 gram whey
    2 sneetjes brood of 2 broodjes met +- 50 gram kipfilet.
    1 pruim of 1 banaan of andere fruit maar niet te groot stuk.
    1 Dextrose tablet.

maaltijd 2

2 sneetjes brood of 1 broodjes met +- 50 gram kipfilet.

Maaltijd 3

2 sneetjes brood of 1 broodjes met +- 50 gram kipfilet.
    shake met 50 gram whey
    2 dextrose tabletten.

Maaltijd 4

50 gram rijst.
    100 tot 150 gram vis filet.
    200 tot 250 gram roukorst of roerbakgroente.

Na het trainen.

shake met whey met 120 gram eiwit.
    stuk fruit.

Woensdag + zondag pasta dag.

Alle maaltijden houdens zoals rest van de dagen maar maaltijd 4 met 300 a 400 gram pasta!

Zaterdag
    Junk dag mag alles eten maar wel met maten. (niet al te vet)

Greets
    It's not onley a sport, it is a way of life

Dextrose tabletten er zo snel mogelijk uit gooien! Waarom neem je die? Van snelle suikers kun je juist heel makkelijk vet aanzetten  

De shake na het trainen met 120 gram eiwit is teveel, ik zou het bij <50 gram eiwit houden.

Op de visfilet na zie ik bijna geen vetten staan. Ik zou zeker iets van lijndaadolie of noten toevoegen.

Vind het nog niet echt een goed schema, kijk eens bij schema's van anderen op dit board, maar ook op andere boards.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Bedankt voor de tip van de dextrose tablet.
      Het is niet de beste schema nee ik weet het maar ik moet langzaam opbouwe met mijn maaltijden ik zal in ieder geval die dextrose eruit gooie thnx voor de tip

Comment

Helemaal eens met de tips van KeepItReal!

Vind het overigens al een heel behoorlijk schema hoor, rekening houdend met je opbouw.
        Zou trouwens juist na de training wél eerst dextrose nemen en daaarna je shake, idd met minder eiwit. Stukkie fruit er lekker bijhouden.

Rest van de dextrose eruit, vetjes erbij en je kunt weer een paar weken verder.
        Daarna natuurlijk weer verder opbouwen en een nieuw schema posten hè, ben benieuwd.

Comment

vergis je je ook niet in het aantal grammen pasta 300 a 400 gram? dit is wel erg veel

GRtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

shema op zich is niks mis mee buiten de dextrose in de dag die je neemt, je kan deze best na de training direct nemen of in je shake doen, die 120gram eiwitten is wel te veel. Je manier van eten is ook goed, stilletjes opbouwen is de juiste mentaliteit
            Wil nog één ding zeggen dat veel mensen vergeten, teveel eiwitten of teveel koolhydraten maken je vet, ja zowel eiwitten als koolhydraten, het is de bedoeling dat je de juisten balans vindt in je schema zodat je na een tijd perfect weet wat je kan eten en wat niet

Grtz
            stil growing

Comment

Bedankt snipke voor de tip!

Ik heb er zo een beetje over nagedacht en he de 50 gram eiwit is opzich wel goed voor mij maar omdat na het trainen juist eiwit beter word opgenomen dacht ik laat ik maar extra veel nemen maar inderdaad 120 gram is opzich wel veel dus verminder ik deze naar 70 gram wat denken jullie daarvan? ik denk zelf opzich dat dit wel goed is.
              In plaats van pasta dacht ik eraan om magere yogurht te nemen met all braun je kent dat wel van die korkante sliertjes (weet er helaas geen andere benaming voor )
              Mijn moeder eet die dinge veel in de ochtend en zoals ik op de verpaking las zitten daar behoorlijk wat koholydraten in van de 100 gram zo ongeveer 76 ervan zijn koholydraten.
              Wat denken jullie daar van?
              Misschien ook wel een stuk gezonder?

Comment

Vind 70 gr nog steeds veel te veel voor je gewicht.40gr is meer dan voldoende.Voor de rest vind ik het wel een goed schema zonder die dextrose neem anders die tabs meteen na je training dan doen ze wel weer goed hun werk. En vind eigenlijk 50gr whey per shake overdag ook beetje teveel van het goede. Want je eet ook nog 2 broodjes en 50 gr kipfilet in die maaltijd dus dan krijg in 1 maaltijd 66gr eiwit binne dat zou je beter kunne verdelen over meer maaltijden denk ik.
                eat eat eat and look like a freak!

Comment

Hoe gaat het met jouw training eigenlijk Dino21 ?

Comment

Ben nu weer beetje goed bezig ben door de vakantie 7 kilo afgevallen was teruggevallen naar 75 kilo. En ben nu weer 3 weken aan het trainen was er 4 weken tussenuit geweest en zit nu weer op de 81kilo. Maar ga niet echt veel bunkeren zodat ik niet al te veel vet aan gakomen anders word het weer zo opdracht om strak te trainen dus ga het langzaam proberen op te bouwen en hopen dat volgend jaar zomer we met 85 kilo op het strand staan
                    eat eat eat and look like a freak!

Comment

ik heb gelezen dat ik eingelijk 0.8 gram x mijn eige lichaamsgewicht aan eiwitte moet innemen dan zou ik op 52 gram uitkomen dus idd 70 gram is teveel dus stap ik terug naar 50 gram.

Comment

Koolhydraten zijn 0,8-1gram per kilo lichaamsgewicht, infeite vet vrije massa, eiwit kan je tussen de 30 en 60gram nemen

Grtz
                        stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X