fritsaus 80% minder kcal dan normaal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• fritsaus 80% minder kcal dan normaal

Hey allemaal,

ik vindt kipfilet moeilijk te eten dus heb ik paar keer met frietsaus geprobeerd,
    en gelukkig ging het wat stuk beter.

is het zojuist wel handig om fritesaus te gebruiken van (80%) minder kcal

Originally posted by cihad42 View Post
    Hey allemaal,

ik vindt kipfilet moeilijk te eten dus heb ik paar keer met frietsaus geprobeerd,
    en gelukkig ging het wat stuk beter.

is het zojuist wel handig om fritesaus te gebruiken van (80%) minder kcal

Dat is relatief. Is het 80% minder is van 5000 of van 400. Wat staat er op het label? Dan is het beter te beantwoorden

Comment

Zaanse mayonaise is een goede, erg lekker en goede voedingwaarden voor mayonaise !

Comment

Knoflooksaus van calve. bevat hele goede vetten. of sambal oelek. zeer laag in kcals.
        Never send a boy to do a mans job!

Comment

Sambal oelek doe ik ook, goed te eten!

Comment

Waarschijnlijk zijn de vetten eruit en hebben ze er een hoop suikers ingemikt..
            Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Je kunt kipfilet ook braden in de oven in een braadzak, beetje zoutarme kipkruiden er over heen en dan is 'ie heerlijk mals.
              Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Super is dat zo'n braadzak, doe ik ook heel vaak. Beste manier om kip te bereiden, dan heb je geen frietsaus nodig!

Comment

kijk hier maar eens naar Gouda's Glorie Knijpkanjer Fritessaus Halfvol
                  www.goudasglorie.nl/22532_kk_halfvol.html

Comment

Ah, ik zie het al. Ze hebben het vet grotendeels vervangen door een zetmeeloplossing. Dan krijg je ook een soort romige textuur. De vetten zijn verder voornamelijk onverzadigd en de suiker is ook best laag.

Dit zijn de voedingswaarden:

Voedingswaarde per 100 gram:
                    Energie 605 kJ (145 kcal)
                    Eiwit 0,3 g
                    Koolhydraten 8 g
                    Suikers 1,7 g
                    Vet 12,5 g
                    Verzadigd vet 1,4 g
                    Voedingsvezel 1,8 g
                    Natrium 0,63 g

Valt dus nog wel mee met hoe slecht dit is. Mits je er geen liters per week van gaat gebruiken moet dit best zo af en toe kunnen. Als het maar wel in je schema past.
                    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Niet slecht. wel veel natruim..

Comment

ik gebruik toch niet veel fritessaus, ik doe per dag 100 gram of zo,
                        en ik had tog bijna geen vet in mijn voedingschema dus kan goed gebruiken

Maar een belangrijke vraag, ik was 59 kilo- in 2 maanden naar 67 kilo met intensief trainen, maar ik weet zeker dat ik wat Vet% (BF) heb. ik wil dat verlagen,

Dus wat is jullie advies? doorgaan, en later cutten, of wat doen?

Comment

Zaanse mayo blijft het beste!

Comment

probeer eens een lekkere tsaziki saus op basis van kwark en komkommer (en heel klein beetje olijfolie, zout, peper).

wat ik ook erg lekker vind is een beetje groene curry van de thai mengen met wat groenten blokjes kipfilet. (weinig kcal, veel smaak, lekker).
                            -------------

je kan ook de kip lekker bereiden zoals ellie dit al vermeld heeft. Ik persoonlijk vind het heel lekker om kippenbouten/drumsticks zelf te marineren. en deze dan te bereiden in de oven.
                            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

ja, ik heb mijn pols blesseert van afgelopen donderdag.
                              Toen had ik te zware gewichten gebruikt, maar merkte toen niets, maar ik gebruikte voor fitness ook pre-workout (crack of bezerk).

ik ga nu 1 week rust houden, en mijn hand genezen. Dus ik ben van plan, eiwit- inname te onderhouden zodat er geen spierafbraak voorkomt.

Heel erg bedankt voor jullie advies, en met linker- hand typen is heel lastig en pijnlijk,
                              Last edited by sendenbanane; 17-09-2011, 18:53. Reason: spellingsfout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X