Wostenbroodje??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wostenbroodje??

Hallo ik heb zo even snel een vraagje.

Ik zit op het moment op school maar soms vergeet ik gewoon me brood zoals vandaag dus
    Dan zit ik heel wat uren zonder eten maar hier is er wel een kantine die worstenbroodjes en dergelijke verkoopt.
    Is het erg om als je af en toe je brood vergeet een worstenbroodje te nemen?
    Want als ik me brood vergeet neem ik een worstenbroodje en dan vervolgens thuis eet ik weer me boterhammen die eingelijk zou hore te eten.
    Alvast bedankt!
    It's not onley a sport, it is a way of life

volgens mij zit er in een worste brotje echt alleen maar troep die niet bepaald goed voor je is.
    is er geen supermakt of iets dergelijks in de buurt??
    kan je beter daar wat te kanen halen.

mazzl.
    Who's the Chef

Comment

Een worstenbroodje is niet echt bevordelijk maar wel lekker dus als je het op 1 of 2 in de week houd kan het weinig kwaad.
      Maar ze hebben toch ook wel wat anders bij de schoolkantine??
      Zou echt verandering in moeten komen en je zou er mee aan kunnen helpen door je conrector een brief te sturen dat gezonde dingen helemaal geen slecht idee zou zijn.
      Met de toekomst ook in het zicht dat de mensen steeds maar slechter gaan eten en dikker worden helpen die worstevroodjes daar goed aan mee.
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Beter een worstebroodje als urenlang helemaal niks eten volgens mij.
        Het zou uiteraard beter zijn om ff een supermarkt in te lopen...

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

broodjes gezond zijn ook aanwezig maar dan wit brood wat is beter dan?

Comment

trouwens in een worstenbroodje zitten vetten/eiwitte/koholydraten.

De slechte zooi zijn dus de vetten.

enig idee wat ik dan ook bij de supermarkt zou kunnen kopen want die is er wel in de buurt

Comment

Veel beter een wit broodje gezond dan een worstebroodje in ieder geval!
              Bij de supermarkt kun je gewoon wat bruin brood en belg zoals kipfilet halen lijkt me.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Shannasse @ Sep. 09 2004,12:25)]Veel beter een wit broodje gezond dan een worstebroodje in ieder geval!  
                Bij de supermarkt kun je gewoon wat bruin brood en belg zoals kipfilet halen lijkt me.
                lijkt mij ook ja anders is het wel een heel rare supermarkt..

ben je nog nooit in een supermakt geweest??
                omdat je vraagt wat je der zou moeten halen??
                Who's the Chef

Comment

Heheh......Nou toen ik nog op school zat en ik zij tegen me vrienden jongens ik ga ff brood halen met wat beleg ik denk dat ik dan hard uitgelachen werd .Wat boeit dat ene keertje nu dat broodje worst gewoon vreten die handel je moet ook nog beetje kunne leven hoor :P.Volgende dag neem je gewoon weer je eigen vreten mee en is alles weer goed.Maja Shanasse zou wel geinig zijn helemaal een half brood halen met beleg en dan in de kantine zitten ermee zie je het al voor je .

Comment

wat is daat mis mee??

deet ik ook hoor toen ik nog op school zat!
                    is wel wat langer geleden maar goed.
                    Who's the Chef

Comment

lol er zijn ook broodjes te krijgen in een 4-pack natuurlijk dat staat misschien iets minder lullig
                      Ik ben wel naar de supermarkt geweest maar om nou echt te zeggen van een halve brood meenemen is dat niet een beetje lullig? vandaar dat ik vraag wat ik zou kunnen halen.
                      Het staat ook een beetje raar om even met een paar pakken beleg aan te kome toch?

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Hellio @ Sep. 09 2004,14:25)]lol er zijn ook broodjes te krijgen in een 4-pack natuurlijk dat staat misschien iets minder lullig
                        Ik ben wel naar de supermarkt geweest maar om nou echt te zeggen van een halve brood meenemen is dat niet een beetje lullig? vandaar dat ik vraag wat ik zou kunnen halen.
                        Het staat ook een beetje raar om even met een paar pakken beleg aan te kome toch?
                        Precies je begrijpt hem..Als je je eigen mes en lepel meeneemt...Je eigen bestek mee in de kantine en boter moet je ook halen dat moet je natuurlijk niet vergeten ghehe.... .zie het al helemaal voor me..

Greetzz

Comment

ik zouner dus gewoon schijt aan hebben wat maakt jou het uit wat anderen van je denken. laat hun lekker elke dag die worstebroodjes halen en zie ze over een jaar maar weer en kijk dan eens naar jezelf ben je blij dat je elke dag je bestek en langs de supermarkt gaat
                          eat eat eat and look like a freak!

Comment

Probeer gewoon niet je brood te vergeten. Als je het toch vergeet kan je ff naar de supermarkt gaan. Bak kwark, pak melk, half brood, plakjes kipfilet/kaas, blikje tonijn, noten, enz. Genoeg keus lijkt me.

Dat andere mensen je raar aankijken als je dat op gaat eten op school is idd irritant. Als ik een bak rijst met ei e.d. mee neem naar school eet ik dat gewoon op een rustig plekje op, en ga ik niet midden in de overvolle kantine zitten. Zo krijg je ook geen irritante reacties.
                            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

achjah..weetje wat het is 99% van school zijn junkfood eters. Dus die vinden het gewoon raar als je met appels en peren naar school komt ofzo.gelukkig doe ik geen school meer in die tijd vrat ik me ook elke dag wezeloos aan burgers enzo..Aangezien dat natuurlijk geen slechte tijd was .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X