worstbroodjes per stuk ca 300 kcal dus
Wostenbroodje??
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (XeNoGeaR @ Sep. 09 2004,12:40)]Heheh......Nou toen ik nog op school zat en ik zij tegen me vrienden jongens ik ga ff brood halen met wat beleg ik denk dat ik dan hard uitgelachen werd
je hebt gelijk dat het niet uitmaakt dat ie heel af en toe wel eens zo'n worstebroodje eet maar het zou je echt geen re*t uit moeten maken dat je vrienden je uit zouden lachen
ik zou de eerste die gaat lachen even op zn plaats zetten met wat vriendelijke woorden,zo gebeurd......
en uiteindelijk vergaat dat lachen je vrienden zowiezo wel als ze zien dat je vet gaat groeien en veel spieren krijgt.
mijn vrienden weten wel dat ze niet moeten lachen om bepaalde dingen want daar krijgen ze spijt van;ik zet ze nl de rest van de dag zo voor lul dat ze dat soort grappen nooit meer uithalen
greetzz
Comment
-
jah ik bedoelde zo arie...als jij een hele halve pak brood mee naar school neemt en alles.En pakjes kipfilet en je gata uitgebreid daar op tafeltje zitten geef nou zelf toe.... Mensen die dan niet trainen gaan dan toch lachen.Mij zou het verder ook niets boeien maar toch.Het gebeurt !
Greetzz
Comment
-
Ik zal wel te lang van school zijn ofzo, of me niet genoeg interesseren voor de mening van een stel onwetende guppies...
Hoe dan ook, ik zie echt totaal het probleem niet. Â
Je eet toch gewoon wat je zelf wilt eten, wanneer je dat zelf wilt en hoe je dat zelf wilt?!
En zelfs al vindt je die mening van anderen dan wel zo boeiend, dan koop je toch gewoon dat halfje brood en je beleg en maak je het bijvoorbeeld klaar om de hoek bij de supermarkt. Brood terug in de zak en op school gewoon opeten net zoals je zou doen met je brood dat je van thuis hebt meegenomen...
Ik vind het een wat vreemde discussie eerlijk gezegd. Â
Comment
-
Was ook mee als geintje bedoelt shanesse.zou mij ook totaal niet boeien maar i kken het me er wel wat bij voorstellen van hoe het tegenwoordig allemaal gaat.Maar geef nutoe je gaat toch niet met een half brood op school zitten en pakjes beleg mee nemen en ze daar smeren.Ok het zou best kunne maar dat zou gewoon raar staan ik ken er wel wat inzien eigenlijk.
Comment
-
Sorry maar als je serieus bezig bent met trainen dan is voeding het belangrijkste wat er is.
Hoe kan je het dan vergeten?
Tuurlijk af en toe een worstebroodje kan geen kwaad.
Maar als je zo gaat denken ga je steeds meer zooi eten.
Dan denk je bij alles af en toe kan geen kwaad.
En laat ze maar lachen
Grtz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
Het is niet dat je elke dag een worstenbroodje gaat eten of wat dergelijks dat was ook helemaal niet de bedoeling van deze topic.
Het ging er dus om stel je zou je brood vergeten wat je dan moet doen.
Misschien had ik de titel maar moeten veranderen ofzo lolIt's not onley a sport, it is a way of life
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (snipke @ Sep. 09 2004,19:51)]niks aantrekken wat die andere zeggen,kan me inbeelden dat ze raar kijken, maar dat worden ze ook gewoon, en degene die raar blijft doen daar veeg je even de vloer mee, zo doe belgen dat
Grtz
toen je nog zo was als op die foto die je zo juist gepost hebt??
hehe
grapyWho's the Chef
Comment
-
Xeno, nogmaals ik ben misschien al te lang van school ofzo, maar ik zie echt nog steeds het probleem niet...
Op mijn werk keken de mensen ook erg raar in het begin als mijn bergen voedsel weer eens op het bureau verschenen maar dat went snel genoeg, en zo niet wat kan mij dat nou schelen? Het smaakt er echt niet minder van ofzo.
En ik vergeet ook nogal eens wat dus heb gewoon bestek en een bord enzo liggen daar, ik haal regelmatig gewoon mijn eten in de supermarkt en maak het ter plekke klaar.
Hellio, ik snapte je vraag ook wel hoor en ook dat het niet bedoeld is voor iedere dag ofzo, alleen in uitzonderingsgevallen.
Advies blijft zorgen dat die situaties zich zo min mogelijk voor doen en als het toch gebeurt, maling hebben aan de rest en gewoon lekker het juiste eten in de supermarkt halen.
Jouw lichaam en jouw manier van leven zijn heel wat boeiender dan een paar rare blikken of geintjes! Â
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Shannasse @ Sep. 09 2004,23:05)]Xeno, nogmaals ik ben misschien al te lang van school ofzo, maar ik zie echt nog steeds het probleem niet...
Op mijn werk keken de mensen ook erg raar in het begin als mijn bergen voedsel weer eens op het bureau verschenen maar dat went snel genoeg, en zo niet wat kan mij dat nou schelen? Het smaakt er echt niet minder van ofzo.
En ik vergeet ook nogal eens wat dus heb gewoon bestek en een bord enzo liggen daar, ik haal regelmatig gewoon mijn eten in de supermarkt en maak het ter plekke klaar.
Greetzz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (been @ Sep. 09 2004,20:28)]Originally posted by [bCitaat[/b] (snipke @ Sep. 09 2004,19:51)]niks aantrekken wat die andere zeggen,kan me inbeelden dat ze raar kijken, maar dat worden ze ook gewoon, en degene die raar blijft doen daar veeg je even de vloer mee, zo doe belgen dat
Grtz
toen je nog zo was als op die foto die je zo juist gepost hebt??
hehe
grapy
Grtzstil growing
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...12 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
14 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: