Wostenbroodje??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

worstbroodjes per stuk ca 300 kcal dus

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Sep. 09 2004,12:40)]Heheh......Nou toen ik nog op school zat en ik zij tegen me vrienden jongens ik ga ff brood halen met wat beleg ik denk dat ik dan hard uitgelachen werd

je hebt gelijk dat het niet uitmaakt dat ie heel af en toe wel eens zo'n worstebroodje eet maar het zou je echt geen re*t uit moeten maken dat je vrienden je uit zouden lachen

ik zou de eerste die gaat lachen even op zn plaats zetten met wat vriendelijke woorden,zo gebeurd......

en uiteindelijk vergaat dat lachen je vrienden zowiezo wel als ze zien dat je vet gaat groeien en veel spieren krijgt.

mijn vrienden weten wel dat ze niet moeten lachen om bepaalde dingen want daar krijgen ze spijt van;ik zet ze nl de rest van de dag zo voor lul dat ze dat soort grappen nooit meer uithalen

greetzz

Comment

jah ik bedoelde zo arie...als jij een hele halve pak brood mee naar school neemt en alles.En pakjes kipfilet en je gata uitgebreid daar op tafeltje zitten geef nou zelf toe.... Mensen die dan niet trainen gaan dan toch lachen.Mij zou het verder ook niets boeien maar toch.Het gebeurt !

Greetzz

Comment

ik zal maar nix zeggen

Comment

MAaar als jij thuis alles al heb voorbereid zoals je broodjes allemaal belegd en in een broodzak gedaan heb kan je gewoon per keer 1 broodje eruit halen dat valt dus totaal niet op.
            eat eat eat and look like a freak!

Comment

Hehe je moet gewoon een uitgebreid etensplan opzetten voordat je gaat eten in de kantine wil je dus zeggen dino .

Comment

Ik zal wel te lang van school zijn ofzo, of me niet genoeg interesseren voor de mening van een stel onwetende guppies...
                Hoe dan ook, ik zie echt totaal het probleem niet.  

Je eet toch gewoon wat je zelf wilt eten, wanneer je dat zelf wilt en hoe je dat zelf wilt?!
                En zelfs al vindt je die mening van anderen dan wel zo boeiend, dan koop je toch gewoon dat halfje brood en je beleg en maak je het bijvoorbeeld klaar om de hoek bij de supermarkt. Brood terug in de zak en op school gewoon opeten net zoals je zou doen met je brood dat je van thuis hebt meegenomen...
                Ik vind het een wat vreemde discussie eerlijk gezegd.  

Comment

Was ook mee als geintje bedoelt shanesse.zou mij ook totaal niet boeien maar i kken het me er wel wat bij voorstellen van hoe het tegenwoordig allemaal gaat.Maar geef nutoe je gaat toch niet met een half brood op school zitten en pakjes beleg mee nemen en ze daar smeren.Ok het zou best kunne maar dat zou gewoon raar staan ik ken er wel wat inzien eigenlijk.

Comment

Sorry maar als je serieus bezig bent met trainen dan is voeding het belangrijkste wat er is.
                    Hoe kan je het dan vergeten?

Tuurlijk af en toe een worstebroodje kan geen kwaad.
                    Maar als je zo gaat denken ga je steeds meer zooi eten.
                    Dan denk je bij alles af en toe kan geen kwaad.

En laat ze maar lachen

Grtz..
                    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Het is niet dat je elke dag een worstenbroodje gaat eten of wat dergelijks dat was ook helemaal niet de bedoeling van deze topic.
                      Het ging er dus om stel je zou je brood vergeten wat je dan moet doen.
                      Misschien had ik de titel maar moeten veranderen ofzo lol
                      It's not onley a sport, it is a way of life

Comment

niks aantrekken wat die andere zeggen,kan me inbeelden dat ze raar kijken, maar dat worden ze ook gewoon, en degene die raar blijft doen daar veeg je even de vloer mee, zo doe belgen dat

Grtz
                        stil growing

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (snipke @ Sep. 09 2004,19:51)]niks aantrekken wat die andere zeggen,kan me inbeelden dat ze raar kijken, maar dat worden ze ook gewoon, en degene die raar blijft doen daar veeg je even de vloer mee, zo doe belgen dat

Grtz
                          hey snipke deet je dat ook al 3 jaar geleden
                          toen je nog zo was als op die foto die je zo juist gepost hebt??
                          hehe

grapy
                          Who's the Chef

Comment

Xeno, nogmaals ik ben misschien al te lang van school ofzo, maar ik zie echt nog steeds het probleem niet...
                            Op mijn werk keken de mensen ook erg raar in het begin als mijn bergen voedsel weer eens op het bureau verschenen maar dat went snel genoeg, en zo niet wat kan mij dat nou schelen? Het smaakt er echt niet minder van ofzo.
                            En ik vergeet ook nogal eens wat dus heb gewoon bestek en een bord enzo liggen daar, ik haal regelmatig gewoon mijn eten in de supermarkt en maak het ter plekke klaar.

Hellio, ik snapte je vraag ook wel hoor en ook dat het niet bedoeld is voor iedere dag ofzo, alleen in uitzonderingsgevallen.
                            Advies blijft zorgen dat die situaties zich zo min mogelijk voor doen en als het toch gebeurt, maling hebben aan de rest en gewoon lekker het juiste eten in de supermarkt halen.
                            Jouw lichaam en jouw manier van leven zijn heel wat boeiender dan een paar rare blikken of geintjes!  

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Shannasse @ Sep. 09 2004,23:05)]Xeno, nogmaals ik ben misschien al te lang van school ofzo, maar ik zie echt nog steeds het probleem niet...
                              Op mijn werk keken de mensen ook erg raar in het begin als mijn bergen voedsel weer eens op het bureau verschenen maar dat went snel genoeg, en zo niet wat kan mij dat nou schelen? Het smaakt er echt niet minder van ofzo.
                              En ik vergeet ook nogal eens wat dus heb gewoon bestek en een bord enzo liggen daar, ik haal regelmatig gewoon mijn eten in de supermarkt en maak het ter plekke klaar.
                              Ik weet het Shanasse zou mij ook totaal niet boeien maar ik ken me het er wel bij voorstellen dat sommige mensen het dan niet zouden doen..Ghehe wat een topic weer gaat van Hot naar her en die methode van Snipke ken ook geen kwaad..

Greetzz

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (been @ Sep. 09 2004,20:28)]
                                Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (snipke @ Sep. 09 2004,19:51)]niks aantrekken wat die andere zeggen,kan me inbeelden dat ze raar kijken, maar dat worden ze ook gewoon, en degene die raar blijft doen daar veeg je even de vloer mee, zo doe belgen dat

Grtz
                                hey snipke deet je dat ook al 3 jaar geleden
                                toen je nog zo was als op die foto die je zo juist gepost hebt??
                                hehe

grapy
                                Ja Been toen deed ik dat ook al, had toen ook al meer dan 10jaar muay thai achter de kiezen

Grtz
                                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X