Ik eet een uurtje van te voren een goede maaltijd. maar alsnog krijg ik honger tijdens de training. wat me dus afleid.
Vreselijke honger tijdens het trainen.
Collapse
X
-
Originally posted by marnop View Postcut of bulk moet niet zoveel uitmaken M,
wat je eet wanneer voor de training scheelt wel een hoop.
ik dnk dat hij misschien ook te weinig eet.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Ik ben aan het clean bulken en een beetje aan het cutten. het gaat goede kant op. ik eet nu alleen in de ochtend en na het trainen carbs. en door de dags vul ik me kcals op met vetten/eiwitten. maar ik voelde me vanaf deze week heel moe fut. geen kracht. heletijd aan het gapen. honger gevoel... tijdens het trainen drink ik alleen water.Never send a boy to do a mans job!
Comment
-
Originally posted by beat-boxer View PostIk ben aan het clean bulken en een beetje aan het cutten. het gaat goede kant op. ik eet nu alleen in de ochtend en na het trainen carbs. en door de dags vul ik me kcals op met vetten/eiwitten. maar ik voelde me vanaf deze week heel moe fut. geen kracht. heletijd aan het gapen. honger gevoel... tijdens het trainen drink ik alleen water.
Mijn vrouw heeft dat ook vaak en slikt ijzertabletten.
Comment
-
Originally posted by gleke View Postchocomelk tijdens training, of wat water met dextroNever send a boy to do a mans job!
Comment
-
Originally posted by beat-boxer View PostIk ben aan het clean bulken en een beetje aan het cutten. het gaat goede kant op. ik eet nu alleen in de ochtend en na het trainen carbs. en door de dags vul ik me kcals op met vetten/eiwitten. maar ik voelde me vanaf deze week heel moe fut. geen kracht. heletijd aan het gapen. honger gevoel... tijdens het trainen drink ik alleen water.
Comment
-
Originally posted by beat-boxer View PostDextrose lijkt mij wel een optie ja. Maar moet die dextrose niet in mijn schema passen? Want ben momenteel aan het cleanbulken en aan het cutten. ik weeg 80 kilo dus volgens mij lichaam gewicht moet 40 gram dextrose nemen. tijden de trainingen. is dat niet een beetje teveel carbs dan?
Normaal (volgens onderzoekje) zou je meer vet verbranden en meer spiertjes krijgen.On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
25 minutes ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment