Originally posted by Swekie
View Post
Chips echt zo slecht?
Collapse
X
-
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
-
Originally posted by inferno_0666 View PostWord jij niet misselijk van die zoetigheid? Ik vraag het uit nieuwsgierigheid, want als ik alleen al die felgekleurde snoepwikkels zie ga ik bijna over mijn nek. Elke dag kitkat, ik moet er echt niet aan denken. Maar goed, ieder zijn ding en ik veroordeel jou zeker niet.
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostDat is éen kant om het te bekijken........
Mijn kant is, of ik nou podiumambitie heb of niet, ik mijn lijf graag goed wil voeden om het gezond en goed in conditie te houden. Voor mezelf.
En chips hoort daar voor mij niet bij.Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
ik eet gewoon nooit chips
want 1maal iets slechts erin
dan krijg ik honger/trek
en dan niet alléén in meer chips
maar vooral ook in "gezond/verantwoord" eten
portion size control issues
maar voor sommige hier....die hebben geen last hiervan...
mn lieve broertje eet elke dag een xlzak chips op
hij is bruut......en ja ook nog eens 10%
Comment
-
-
Originally posted by blue_eye View Postmaar als ik ergens ben en er zijn chips ga ik ze echt niet laten staan, vind ik redelijk onbeleefd om dan te zeggen, nee sorry ik eet geen chips want ik "fitness"... Want ja, ik fitness, ik doe geen bodybuilding. En daar kan een chipje echt wel.
Het moet niet gekker worden dat je je verplicht gaat voelen om iets te eten alleen omdat het er toevallig staat.
Ik eet geen taart of koek en dat soort gedoe. En overal waar ik kom, wordt het me uiteraard aangeboden "want jij kan het hebben".
En overal zeg ik vriendelijk "nee, dank je".
Hoe moeilijk is dat dan?
Dat je het wil eten omdat je het lekker vindt, prima toch? Maar om de reden die jij noemt, moet ik gewoon wel lachen."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostWord jij niet misselijk van die zoetigheid? Ik vraag het uit nieuwsgierigheid, want als ik alleen al die felgekleurde snoepwikkels zie ga ik bijna over mijn nek. Elke dag kitkat, ik moet er echt niet aan denken. Maar goed, ieder zijn ding en ik veroordeel jou zeker niet.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment