1,5-2 uur voor training:
80 gram zilvervlies rijst (landurige energie)
20 gram witte rijst (wat snellere energie om spieren alvast goed voor te laden)
200 gram groente (altijd groene groente meestal gecombineerd met wortel)
xxx gram kip/vis/rund (ligt aan de eiwitwaarde van het product hoeveel gram ik neem.. zorg dat ik elke maaltijd minimaal 40 gram binnenkrijg, genoeg eiwitten voor de training)
10 gram kokosolie (oxideert niet en kan meteen om worden gezet in bruikbare energie)
of
120 gram havermoutmeel (langdurige energie)
30 gram casseine (langzame eiwitten voor om over de training te ondersteunen)
25 gram whey iso (snelle eiwitten als aanvulling op de langzame)
3 gram kaneel (om bloedsuiker stabiel te houden houden en vetreserves als energie aan te spreken tijdens training)
5 gram walnoot olie (omdat ik bij elke maaltijd een klein beetje onverzadigde vetten neem)
Direct voor training:
Stuk fruit of AA Pro energy drankje (soort vruchtensapje met wat extra stofjes)
10gram EAA's of BCAA's (ligt eraan of ik cut of bulk)
Tijdens training:
2 liter water (geen vochtinname.. geen pomp..)
2 citroenen (omdat het de vetverbranding zou stimuleren.. het smaakt iig lekker fris en houdt me actief en scherp)
20 gram dextro (tegen het midden van de trainng heb ik appart flesje met beetje dextro.. om ook laatste oefeningen gefocust door te tekomen)
Direct na training:
2 scoops magnificent (omdat het een compleet product is en fakking lekker smaakt..)
5 gram glutamine (om dosis in magnificent aan te vullen)
5 gram creatine (om dosis in magnificent aan te vullen)
20-30 min na trainnig:
45 gram whey isolaat (Deed er voor heen nog wel eens wat casseine bij.. zou eiwitsynthese verhogen.. merkte geen verschil dus nu gewoon meer whey en merk WEL verschil.)
1 uur na training:
100 gram zilvervlies rijst (gelijdelijke aanvulling van glycogeen voorraden)
20 gram witte rijst (nog wat snellere aanvulling van glycogeen voorraden)
xxx gram kip/vis/rund (zelfde verhaal als preworkout over de hoeveelheid. afhankelijk van de voedingswaarde.)
200 gram groente (altijd zoveel mogelijk groen)
10 gram olijfolie (healthy fats)
80 gram zilvervlies rijst (landurige energie)
20 gram witte rijst (wat snellere energie om spieren alvast goed voor te laden)
200 gram groente (altijd groene groente meestal gecombineerd met wortel)
xxx gram kip/vis/rund (ligt aan de eiwitwaarde van het product hoeveel gram ik neem.. zorg dat ik elke maaltijd minimaal 40 gram binnenkrijg, genoeg eiwitten voor de training)
10 gram kokosolie (oxideert niet en kan meteen om worden gezet in bruikbare energie)
of
120 gram havermoutmeel (langdurige energie)
30 gram casseine (langzame eiwitten voor om over de training te ondersteunen)
25 gram whey iso (snelle eiwitten als aanvulling op de langzame)
3 gram kaneel (om bloedsuiker stabiel te houden houden en vetreserves als energie aan te spreken tijdens training)
5 gram walnoot olie (omdat ik bij elke maaltijd een klein beetje onverzadigde vetten neem)
Direct voor training:
Stuk fruit of AA Pro energy drankje (soort vruchtensapje met wat extra stofjes)
10gram EAA's of BCAA's (ligt eraan of ik cut of bulk)
Tijdens training:
2 liter water (geen vochtinname.. geen pomp..)
2 citroenen (omdat het de vetverbranding zou stimuleren.. het smaakt iig lekker fris en houdt me actief en scherp)
20 gram dextro (tegen het midden van de trainng heb ik appart flesje met beetje dextro.. om ook laatste oefeningen gefocust door te tekomen)
Direct na training:
2 scoops magnificent (omdat het een compleet product is en fakking lekker smaakt..)
5 gram glutamine (om dosis in magnificent aan te vullen)
5 gram creatine (om dosis in magnificent aan te vullen)
20-30 min na trainnig:
45 gram whey isolaat (Deed er voor heen nog wel eens wat casseine bij.. zou eiwitsynthese verhogen.. merkte geen verschil dus nu gewoon meer whey en merk WEL verschil.)
1 uur na training:
100 gram zilvervlies rijst (gelijdelijke aanvulling van glycogeen voorraden)
20 gram witte rijst (nog wat snellere aanvulling van glycogeen voorraden)
xxx gram kip/vis/rund (zelfde verhaal als preworkout over de hoeveelheid. afhankelijk van de voedingswaarde.)
200 gram groente (altijd zoveel mogelijk groen)
10 gram olijfolie (healthy fats)
Comment