ud2.0 talal vraagjes!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ud2.0 talal vraagjes!

heey jongens hierbij ff het topic waarbij ik aantaal vragen kan stellen over ud2,0 en mijn schema kan laten nachecken door de ervaren gebruikers:milestone,dynobet,sjoerd etc etc

2shared - download ud 2,0 lage kh dagen.xlsx

Dit is ff van de 1e 2 dagen lage kh dagen.

Ik vroeg me bij dag 3 af of ik dezelfde 50% moet aanhouden indien ik 45-60 cardio doe? Of moet ik dan minder gaan.

Originally posted by talalelh15 View Post
    heey jongens hierbij ff het topic waarbij ik aantaal vragen kan stellen over ud2,0 en mijn schema kan laten nachecken door de ervaren gebruikers:milestone,dynobet,sjoerd etc etc

2shared - download ud 2,0 lage kh dagen.xlsx

Dit is ff van de 1e 2 dagen lage kh dagen.

Ik vroeg me bij dag 3 af of ik dezelfde 50% moet aanhouden indien ik 45-60 cardio doe? Of moet ik dan minder gaan.
    Mooi om weer een UD2er te zien! Ja, die dagen kan je gewoon dezelfde kcal aanhouden. Omdat je je lever- en spierglycogeen hebt uitgeput zullen vrijwel alle calorieen die je extra gebruikt uit je vetreserves komen.

Succes!
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Oh ok nice, ik post straks eve de reload dagen enso. Maar wat vind je van me schema? qua kcal enso, verdeling

Comment

Je kunt eens kijken naar bijvoorbeeld logjes van sjoerd en dyno voor de verdeling van de macronutriënten. Of mijn logje natuurlijk, maar mijn verhoudingen zijn gewoon een copy/paste van die van dyno uit luiëtigheid.
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

@ sean ja klopt, heb gekeken dankje. Maar kom er nog niet helemaal uit met de refeed, erg moeilijk met de juist e verhoudingen.

2shared - download ud2.0 donderdag-vrijdag(refeed).xlsx

Kan iemand me aub even helpen, dan kan ik daarna evt de workouts posten.

Comment

Refeed variëert een beetje van doel tot doel. Wil je maximaal vetverlies, dan zou je tijdens je refeed op ong je dagelijkse behoefte moeten zitten, dus waarschijnlijk iets van 3000kcal in jouw geval. Wil je meer de bulk-richting uit, dan is het 125% van je behoefte, dus een krappe 4000kcal. Verder voornamelijk carbs: 200-250 gram eiwit, vooral niet teveel vetten (60g oid) en de rest carbs.
            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Voor de carbload is het heel belangrijk dat je GENOEG carbs eet om al je glycogeenvoorraden te hervullen. Ver boven je behoefte eten is daar voor vaak vereist. Maar geen schrik, want allemaal die overtollige calorieën gaan zo je spieren in in plaats van je vetreserves. Als je gaat bezuinigen op de carbload ga je later tegen de lamp lopen omdat je metabolisme niet uit de katabole staat komt en dit gaat binnen no-time je vet verlies in de weg zitten. Dus tijdens de carbload kun je beter TE VEEL carbs dan TE WEINIG. Als je wil bezuinigen doe dat dan op de zondag en op de lowcarb dagen.

Edit: Beetje magere carbload zo te zien, ik vermoed dat je toch wel over de 1000gr carbs heen moet, behalve als je een kinderlijfje hebt.
              Last edited by Kevster; 22-10-2011, 20:28.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                Voor de carbload is het heel belangrijk dat je GENOEG carbs eet om al je glycogeenvoorraden te hervullen. Ver boven je behoefte eten is daar voor vaak vereist. Maar geen schrik, want allemaal die overtollige calorieën gaan zo je spieren in in plaats van je vetreserves. Als je gaat bezuinigen op de carbload ga je later tegen de lamp lopen omdat je metabolisme niet uit de katabole staat komt en dit gaat binnen no-time je vet verlies in de weg zitten. Dus tijdens de carbload kun je beter TE VEEL carbs dan TE WEINIG. Als je wil bezuinigen doe dat dan op de zondag en op de lowcarb dagen.
                Ja klopt had dat al door, maar er is toch ook een verdeling soort van qua suikers en complexe kh. Heb nu al het gevoel dat ik teveel suikers eet of kan er nog wat bij? Of zou ik nu evt ook mijn dextrose kunnen verhogen?

Comment

Ja klopt had dat al door, maar er is toch ook een verdeling soort van qua suikers en complexe kh. Heb nu al het gevoel dat ik teveel suikers eet of kan er nog wat bij? Of zou ik nu evt ook mijn dextrose kunnen verhogen?
                  Ik zou beginnen met simpele carbs en daar na gedurende de anderhalve dag carbload langzaam richting complex werken. Beginnen met dextrose dus en eindigen met granen/zetmeel etc. Wanneer je uit je lowcarb dagen komt dan schreeuwt je lichaam als het ware om suikers en kan het ook veel meer hier van verwerken omdat het alle kanalen open gooit wanneer de eerste lading carbs erin gaat. Je zou bijvoorbeeld de donderdagavond simpele carbs kunnen doen en vanaf de vrijdagmorgen overstappen op de complexe. Kijk wel uit met fructose. Alle suiker, sucrose, glucosesyroop en HFCS bestaat bijna voor de helft uit fructose. Hier van wil je niet meer dan 50 gram verdeeld over de hele carbload ofzo.
                  The Sky Ain't The Limit

Comment

ok duidelijk, qua trainingsschema op de low carb dagen:

Squat
                    leg curl
                    bankdrukke
                    t bar row
                    dumbell pres
                    calf raise
                    barbell curl 2 x 15
                    dippen 2 x 15

sets/rep= 3 x 15

en dit twee keer herhalen staat er, dus dan word het als goed in een soort circuitvorm gedaan en krijg je dus 22 x 2=44 setjes in totaal.

Klopt dit of hebben jullie nog wat aanmerkingen dat voor jullie beter heeft gewerkt. Hoeveel seconde rust ongeveer 30?

Comment

Kleine vraag:

UD2.0 staat beschreven in een boek toch? Zo ja, is die te downloaden ergens?

Ik kom de term af en toe tegen, maar weet niet wat het is. Lijkt me leuk om me erin te verdiepen.
                      Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                        Kleine vraag:

UD2.0 staat beschreven in een boek toch? Zo ja, is die te downloaden ergens?

Ik kom de term af en toe tegen, maar weet niet wat het is. Lijkt me leuk om me erin te verdiepen.
                        Als je wil kan ik hem wel even op de mail gooien voor je, zo ja moet je me even je e-mail PMen.
                        The Sky Ain't The Limit

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                          Als je wil kan ik hem wel even op de mail gooien voor je, zo ja moet je me even je e-mail PMen.
                          Nice, komt eraan! Thanks man
                          Train hard or go hormone

Comment

Iemand nog antwoord op de vraag op de vorige pagina?

En hoe zit het met spierpijn, want 2 x full body achter elkaar op ma en dinsdag en dan heb je op dindsdag zoiezo dikke spierpijn

Comment

Iemand nog antwoord op de vraag op de vorige pagina?

En hoe zit het met spierpijn, want 2 x full body achter elkaar op ma en dinsdag en dan heb je op dindsdag zoiezo dikke spierpijn
                              Lijk mij niet zo slim....

Vanwaar deze 2x achter elkaar dan???

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X