Ik eet elke avond zo'n 300 gram kwark, alleen ik vind het 'droog' echt niet weg te krijgen. Dus meestal gooi ik er wat muesli doorheen, maar daar zitten wel redelijk wat kcals in. Wat is een goed alternatief, of eat doen jullie door de kwark voor een lekkerdere smaak?
Kwark
Collapse
X
-
Niet zeiken en doorhappen, toen ik nog kwark at ging het gewoon zonder erbij na te denken weg. Lekker voor de tv flinke lepels naar binnen werken voor je het weet is het op. Kunt ook als alternatief casseïne shakes gaan nemen smaakt wel een stuk beter en je hoeft enkel een shake te drinken voor het slapen ipv een hele bak weglepelen."People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
wat posseltje zegt''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Comment
-
Hoe kan een zuiver product nou smerig zijn? Kwark is echt top product, neutraal van smaak dus makkelijk weg te lepelen. Als je in de bulk bent zijn er genoeg toevoegingen die het wat lekkerder kunnen maken, maar ook in de cut is er van alles mogelijk. Zelf gebruik ik vaak vruchtensap, zonder suikers. of een schep caseine mix, of siroop zonder toegevoegde suikers.
Comment
-
Originally posted by tompsen View PostIk eet elke avond zo'n 300 gram kwark, alleen ik vind het 'droog' echt niet weg te krijgen. Dus meestal gooi ik er wat muesli doorheen, maar daar zitten wel redelijk wat kcals in. Wat is een goed alternatief, of eat doen jullie door de kwark voor een lekkerdere smaak?
Geen kwark eten = falen = huilie huilie = geen spieren
Comment
-
Heb net 500 Gram op. Hoe sneller je eet hoe sneller je er van af bent. Ik vind het goed te eten, en zou wel 10 bakken op een dag op kunnen. Kwestie van wennen inderdaad. Ik eet de laatste tijd nooit meer vet, en ik at pas een kroket en die was niet te vreten. Zaterdag 1 biertje op mijn eigen verjaardag, en dat smaakte nergens naar, terwijl ik in het begin dat ik er mee stopte wel moeite mee had, kwestie van wennen dus.
Comment
-
Ik vind kwark dus gewoon niet lekker...ik kan het wel eten hoor, maar omdat ik het dus niet lekker vind dan ook maar zo snel mogelijk weg.....
ik pak 300 ml melk, 250 gr magere kwark, 30 gr casseine (choco) in de blender en weg drinken in ander halve glas..... blijft een beetje zuur smaken.....In manibus vestris victoria est.....Homo sapiens non urinat in ventum
Comment
-
Originally posted by Jackson45 View Post
Geen kwark eten = falen = huilie huilie = geen spieren"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostO help, hoe moet het dan toch met al die mensen hier die géen kwark eten! *kijkt verschrikt rond* Sommigen zijn best wel breed............
Ik schrik er ook heel erg van........dacht dat ik al 1 van de grootste bodynetters was.....shit, ik hoor nog bij de kleinsten........1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
22 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment