eetschema voor een vrouw

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

zonder het onderzoek gelezen te hebben...

waarom staar je je blind op een stukje tekst van 1 persoon.

fruit heeft wel degelijk voordelen als je de iname enigzins gunstig timed.

ik ga als een banaan na het eten van een banaan voor het sporten
    dat is niet voor niets
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
      je hoef niet vroeger op te staan...i.p.v je drinkontbijt maak je een shake met whey..water/melk..en brinta...KLAAR in 1 minuut!!!

Misschien kun je 1 kwark maaltijd vervangen voor wat salade(eventueel met wat groente erbij) met tonijn en olijfolie..
      Haha, nou, dan kan ik toch aan het drinkontbijt van Brinta blijven want dat doe ik dus al!

Zo'n salade met tonijn en olijfolie klinkt wel heeeeel erg lekker... Ik heb dat in het "verleden" meermaals gedaan, waarom dan nu niet meer... Ga ik weer doen, thanx!!!
      No pain, no gain!!

Comment

Wees niet bang voor fruit, maar let wel op welk fruit. Druiven, kersen, frambozen, bessen en aardbeien schijnen de vorming van vetreserves te remmen. Waarschijnlijk doordat ze spiercellen gevoeliger maken voor insuline. Soortgelijk effect heeft kaneel. Vergeet ook de heilzame werking niet van veel kruiden: verse gember, knoflook, oregano, curcumin etc. en je komt een heel eind.

Comment

Originally posted by Sammy75 View Post
          Haha, nou, dan kan ik toch aan het drinkontbijt van Brinta blijven want dat doe ik dus al!
          Volgens mij zit er in die drinkontbijt Brinta (dat is toch die Wake-up ?) veel meer suiker toegevoegd bijvoorbeeld dan aan de "normale" Brinta.
          Dat zou een verschil voor je kunnen maken eventueel.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
            Fruit is overrated......:
            Ik had bij zo`n stelling wel een krachtigere onderbouwing verwacht dan dit verhaaltje. Iemand die zijn eigen boekje wil verkopen....

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
              of wat maizena (40 gram) aan je shake toevoegen na je training...

net genoeg koolhydraten voor na de inspanning..
              HUH?? Ik wist niet eens dat mensen dat deden! Ik ken maizena als sausbinder.
              No pain, no gain!!

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                Volgens mij zit er in die drinkontbijt Brinta (dat is toch die Wake-up ?) veel meer suiker toegevoegd bijvoorbeeld dan aan de "normale" Brinta.
                Dat zou een verschil voor je kunnen maken eventueel.
                Da's een goeie... Dat ga ik vergelijken!
                No pain, no gain!!

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                  Wees niet bang voor fruit, maar let wel op welk fruit. Druiven, kersen, frambozen, bessen en aardbeien schijnen de vorming van vetreserves te remmen. Waarschijnlijk doordat ze spiercellen gevoeliger maken voor insuline. Soortgelijk effect heeft kaneel. Vergeet ook de heilzame werking niet van veel kruiden: verse gember, knoflook, oregano, curcumin etc. en je komt een heel eind.
                  Leuk om te lezen, dank je wel. Vooral knoflook en gember zijn geen probleem. Knoflook gooien we door veel gerechten en gember zit altijd door de Fu Yong Hai.
                  No pain, no gain!!

Comment

Originally posted by Sammy75 View Post
                    HUH?? Ik wist niet eens dat mensen dat deden! Ik ken maizena als sausbinder.
                    Het is een keten van koolhydraten, net als aardappelzetmeel. Zeer energierijk.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                      Verder nog een vraagje, je zegt dat je vp 14% is, hoe is dat gemeten?
                      Want jij zegt tegen me dat ik droger ben dan jij maar volgens mij zit ik echt niet aan de 14%?
                      Op onze vorige sportschool hadden ze zo'n apparaat. Volgens mij niet superaccuraat, maar het geeft een richtlijn. Ik weet vrij zeker dat jij wel op de 10 zit of zo, dat kan bijna niet anders. Heb jij het wel eens laten meten?

Ik vind "ongeveer" overigens goed genoeg. Net als bij gewicht hecht ik meer aan m'n spiegelbeeld dan aan getalletjes. Ik ben nu nog aan het bouwen, maar t.z.t. moet het vet wel "vet" omlaag.
                      No pain, no gain!!

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                        Ik had bij zo`n stelling wel een krachtigere onderbouwing verwacht dan dit verhaaltje. Iemand die zijn eigen boekje wil verkopen....
                        Iemand..... Over Katan
                        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                        There is no failure except in no longer trying

Comment

Iemand..... Over Katan
                          Ja dus?

Comment

Iemand..... Over Katan
                            Daarmee de wijsheid in pacht?

Je post een verhaal met rare interpretaties en flauwe uiteenzettingen.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                              Ook na een training later op de avond zullen glycogeen voorraden aangevuld moeten worden. Wanneer je met beleid koolhydraten eet na een late avond training hoeft dit geen nadelige gevolgen te hebben, in tegendeel.
                              Uit mijn eigen ervaring weet ik dat het goed werkte om na de training koolhydraten te eten.
                              Ik trainde van 20:30 tot 21:30, en om 22:45 nog volkoren brood + een bak kwark en ca; 22;45 slapen. Mijn vp daalde en het gewicht nam toe. Voor mij werkt dat prima. Je kunt het proberen.
                              Eh, mijn man heeft dit hele topic zojuist helemaal gelezen en wees me er terecht op dat ik i.v.m. dit onderwerp iets heel belangrijks ben vergeten: we drinken altijd sportdrank TIJDENS de training, de hele training door! Op die manier zijn er altijd snelle koolhydraten beschikbaar die de spieren meteen kunnen "pakken" om optimaal te kunnen presteren. Dan hoeven er na de training ook geen koolhydraten aangevuld te worden. Tja, dat had ik natuurlijk even moeten vermelden...
                              No pain, no gain!!

Comment

Dat veranderd de zaak inderdaad. Wat je tijdens de training hebt aangevuld hoeft na de training niet meer natuurlijk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X