Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wat mij opvalt is het erg kleine verschil in totale kcal tussen een trainingsdag en een rustdag. Het verschil is slechts zo'n 250 kcal. Waarom zo weinig? Ik neem aan dat de hoeveelheid energie die je verbruikt tijdens een training meer zal zijn dan 250 kcal. Met andere woorden: het verschil in onderhoudsniveau tussen een trainingsdag en rustdag is waarschijnlijk groter dan 250 kcal.
Vraag twee: welk effect heeft dit voedingsschema tot nu toe? Kom je aan? Val je af?
Op onze vorige sportschool hadden ze zo'n apparaat. Volgens mij niet superaccuraat, maar het geeft een richtlijn. Ik weet vrij zeker dat jij wel op de 10 zit of zo, dat kan bijna niet anders. Heb jij het wel eens laten meten?
Op dat apparaat lag het er bij mij aan of het op de atletische stand stond of niet. Mijn toenmalige instructeur zette hem daar wel op en dan had ik zo rond de 13, 14%. Stond die op normale stand had ik rustig 20% ofzo.
Het is ook gemeten met de tang, en dan kwam ik uit rond die atletische stand.
Maar toen ontdekte die trainer dat hij de tabel voor mannen had genomen ipv voor vrouwen en toen stond ik opeens op 17%. Al met al weet ik het nu nog niet.
Als ik het doe via een "meetlint tabel" kom ik uit rond de 15 tot 17, dus daar hou ik het maar op.
Ik vind ongeveer ook goed genoeg, hoor. Maar het viel me op omdat ik zeg dat we elkaar niet veel ontlopen en jij mij juist droger vind.
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Wat mij opvalt is het erg kleine verschil in totale kcal tussen een trainingsdag en een rustdag. Het verschil is slechts zo'n 250 kcal. Waarom zo weinig? Ik neem aan dat de hoeveelheid energie die je verbruikt tijdens een training meer zal zijn dan 250 kcal. Met andere woorden: het verschil in onderhoudsniveau tussen een trainingsdag en rustdag is waarschijnlijk groter dan 250 kcal.
Vraag twee: welk effect heeft dit voedingsschema tot nu toe? Kom je aan? Val je af?
Wat je eerste vraag betreft: In dat schema ben ik dus zo snugger geweest om de net besproken sportdrank die ik tijdens de training drink ook NIET op te nemen. Dat is toch een heel flesje Aquarius... En dat scheelt nogal wat! Stom van me ja...
Wat je tweede vraag betreft: ik ben sinds anderhalve maand 2,5 kilo aangekomen. Het lijkt er wel op dat het merendeel spier is.
Op dat apparaat lag het er bij mij aan of het op de atletische stand stond of niet. Mijn toenmalige instructeur zette hem daar wel op en dan had ik zo rond de 13, 14%. Stond die op normale stand had ik rustig 20% ofzo.
Het is ook gemeten met de tang, en dan kwam ik uit rond die atletische stand.
Maar toen ontdekte die trainer dat hij de tabel voor mannen had genomen ipv voor vrouwen en toen stond ik opeens op 17%. Al met al weet ik het nu nog niet.
Als ik het doe via een "meetlint tabel" kom ik uit rond de 15 tot 17, dus daar hou ik het maar op.
Ik vind ongeveer ook goed genoeg, hoor. Maar het viel me op omdat ik zeg dat we elkaar niet veel ontlopen en jij mij juist droger vind.
Tja, als jij dan blijkbaar op ongeveer 16 zit, denk ik toch dat ik op 18 zit of zo. In mijn beleving ben jij droger namelijk. Misschien toch maar eens kijken wat onze nieuwe sportschool (gisteren voor het eerst geweest, was goed) ervan maakt...
mooi rood is niet lelijk!
En blonde acties laat je voortaan maar aan mij over!
Zit er in die sportdrank overigens ook niet heel veel suiker? Ja, ik ben een zeikerd met suiker...........
Je hebt echt de energie nodig als je hard traint. Als er niet genoeg snelle voedingsstoffen beschikbaar zijn, gaan je spieren toch eiwitten pakken en dan groei je voor geen (centi)meter meer...
Mijn vraag aan jou is dan meteen of jij tijdens je training wel genoeg snelle energie beschikbaar hebt, ik heb jou idd niet met een flesje zien trainen als ik het goed heb...
Mijn vraag aan jou is dan meteen of jij tijdens je training wel genoeg snelle energie beschikbaar hebt, ik heb jou idd niet met een flesje zien trainen als ik het goed heb...
Jawel, maar daar zit water met citroen in.
En direct na het trainen neem ik bcaa's en iets later whey.
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment