eetschema voor een vrouw

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Welnee, weet ik veel.
    Ik had alleen zelf niet de indruk dat Sam meer spiermassa heeft dan ik, maar daar kun jij natuurlijk weer anders tegenaan kijken.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik hoop niet dat ik op je tenen ga staan, maar voor zover ik het kan beoordelen, heeft Sammy iig op haar armen meer massa. Ze groeit ook erg snel de laatste tijd, terwijl haar vetpercentage niet erg veel stijgt.
      Jij hebt daarentegen wel meer definitie, dus een lager vetpercentage. Daar zal Sam nog wel even voor moeten cutten!

Benen/rug e.d. kan ik niet beoordelen, zat kleding in de weg......

Maar misschien heb ik een gekleurd beeld, anders Robin even vragen?

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
        Ik hoop niet dat ik op je tenen ga staan, maar voor zover ik het kan beoordelen, heeft Sammy iig op haar armen meer massa. Ze groeit ook erg snel de laatste tijd, terwijl haar vetpercentage niet erg veel stijgt.
        Jij hebt daarentegen wel meer definitie, dus een lager vetpercentage. Daar zal Sam nog wel even voor moeten cutten!

Benen/rug e.d. kan ik niet beoordelen, zat kleding in de weg......

Maar misschien heb ik een gekleurd beeld, anders Robin even vragen?
        ik kon ook niet door de kleding van beide dames kijken

Sammy heeft wel meer massa inderdaad en beaudien is wat droger...klopt!!

Beaudien mag wat meer vet eten...

Comment

Beaudien is toch ook iets langer dan Sammy???

en er is ook een leeftijd verschil natuurlijk...speelt ook wel iets mee denk ik..

Beide dames zien er gewoon top uit...

Comment

Originally posted by Sammy75 View Post
            Wat je tweede vraag betreft: ik ben sinds anderhalve maand 2,5 kilo aangekomen. Het lijkt er wel op dat het merendeel spier is.
            Dat betekent dat je dus boven je onderhoudsniveau eet. Veel mensen weten niet precies waar dat niveau ligt en dan denken ze goed bezig te zijn, maar zijn het niet.
            Of je spiermassa of vetmassa aan het winnen bent is moeilijker vast te stellen. Met name omdat de meetmethoden voor vetpercentage zo onnauwkeurig zijn. In plaats daarvan zou je ook je maten in de gaten kunnen houden. Als je vetmassa aan het winnen bent dan zal dat vrij snel op de heupen en/of buik zichtbaar worden. Andersom: als het spiermassa is dan zal dat elders zichtbaar worden.
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by emilio75 View Post

a)Ik hoop niet dat ik op je tenen ga staan...

b) Jij hebt daarentegen wel meer definitie, dus een lager vetpercentage.
              a) jij? Natuurlijk niet.

b) ah ja definitie, ik ben daar vaker mee in de war. Ik hoef namelijk op zich niet zoveel massa, maar ik vind het zien van spieren wel heel erg mooi. En dat haal ik wel meer door elkaar, geloof ik.

Ja, in dat opzicht zijn Sam en ik wel anders, en leeftijd speelt misschien ook iets mee, inderdaad.
              Anyway: we gaan lekker!

Originally posted by nibor76nl View Post
              ik kon ook niet door de kleding van beide dames kijken
              Jammer zeker wel, he?

@Nibor: hou toch op met je vet, ik zal je je vet eens geven!
              Ik eet genoeg vet. *loopt beledigd weg*
              Last edited by Beaudien; 03-11-2011, 07:02.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                a) jij? Natuurlijk niet.

b) ah ja definitie, ik ben daar vaker mee in de war. Ik hoef namelijk op zich niet zoveel massa, maar ik vind het zien van spieren wel heel erg mooi. En dat haal ik wel meer door elkaar, geloof ik.

Ja, in dat opzicht zijn Sam en ik wel anders, en leeftijd speelt misschien ook iets mee, inderdaad.
                Anyway: we gaan lekker!

Jammer zeker wel, he?

@Nibor: hou toch op met je vet, ik zal je je vet eens geven!
                Ik eet genoeg vet. *loopt beledigd weg*
                Haha, nou, dat punt van massa/definitie is dan ook weer opgelost. En Beau, als ik de meningen van de heren zo lees, vormen onze kwaliteiten samen Ă©Ă©n perfecte vrouw!!
                No pain, no gain!!

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                  Dat betekent dat je dus boven je onderhoudsniveau eet. Veel mensen weten niet precies waar dat niveau ligt en dan denken ze goed bezig te zijn, maar zijn het niet.
                  Of je spiermassa of vetmassa aan het winnen bent is moeilijker vast te stellen. Met name omdat de meetmethoden voor vetpercentage zo onnauwkeurig zijn. In plaats daarvan zou je ook je maten in de gaten kunnen houden. Als je vetmassa aan het winnen bent dan zal dat vrij snel op de heupen en/of buik zichtbaar worden. Andersom: als het spiermassa is dan zal dat elders zichtbaar worden.
                  Ik begrijp wat je bedoelt, maar het is duidelijk spier. Mijn biceps zijn de laatste weken flink gegroeid, en ik krijg opeens een V-figuur als ik mijn rug aanspan. Ook mijn benen gaan vormen nu ik binnen Ă©Ă©n week mijn squatrecord opeens met 10 kg heb verhoogd en er had nog iets meer in gezeten... Ik weet niet hoe het komt, maar ik zit opeens in een spiergroeispurt!

Dat is uiteraard geen klacht...
                  No pain, no gain!!

Comment

Originally posted by Sammy75 View Post
                    Ik begrijp wat je bedoelt, maar het is duidelijk spier. Mijn biceps zijn de laatste weken flink gegroeid, en ik krijg opeens een V-figuur als ik mijn rug aanspan. Ook mijn benen gaan vormen nu ik binnen Ă©Ă©n week mijn squatrecord opeens met 10 kg heb verhoogd en er had nog iets meer in gezeten... Ik weet niet hoe het komt, maar ik zit opeens in een spiergroeispurt!

En nee, ik gebruik geen "rotzooi"... Ik zeg het er voor de zekerheid maar bij.
                    No pain, no gain!!

Comment

• Originally posted by Sammy75 View Post

Tja, dat vraaaagt natuurlijk om een foto.......of twee
                      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Originally posted by niet_hier View Post
                        Haha, dat komt heus nog wel! Beetje spannend houden he...
                        No pain, no gain!!

Comment

• Originally posted by niet_hier View Post

Het is een lekker ding, hoor.
                          Ga maar in spanning wachten, jij.

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                            Het is een lekker ding, hoor.
                            Ga maar in spanning wachten, jij.
                            emilio is een bofkont...

Comment

• Jeetje, ik word er verlegen van...

Thanx...
                              No pain, no gain!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse