carbcyclen vraagjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• carbcyclen vraagjes

hoi leden,

Ik wil op rustdagen aan carbcycling gaan doen alleen heb ik nog een paar vraagjes.

Ten eerste ik ben in de bulk moet ik dan wel kcals verlagen met carbcycling of gewoon hetzelfde houden en de kh er gedeeltelijk uithalen??

Ten twede moet ik de weight gainer, maizena, melk en boterhammen eruit halen, waardoor kan ik dit alles het beste vervangen?? ( de brinta en boterham aan ontbijt laten staan lijkt me het beste??)

Verder denk ik dat als ik rond de 100 a 150 gr kh ga zitten dat ik wel goed zit?? en de eiwitten en vetten wat verhogen.

Mvg Ruud

Hey, ik zit momenteel ook in de bulk en heb de laatste meet/weeg periode een beetje te veel vet aangezet dus moest ik ook carbcyclen. mijn normale aantal kh's waren 581gr en deze moest ik 2 dagen halveren om vervolgens weer 1 dag de normalde hoeveelheden te eten en dit 2 weken lang. Hoop dat dit je wat heeft geholpen.
    Status: Cutting

Comment

bedankt voor de reactie.
      Als ik het halveer zit ik op ongeveer 153 kh op low dagen.
      Moet ik dan gewoon de 3000 kh aanhouden die ik ook op high dagen gebruik of moet ik de kcals mindere in de bulk??(ik doe alleen low en high dagen)
      Ik heb verder geen idee hoe ik aan die kcals zou moete komen zonder kh heb jij tips voor me met welke voeding ik dit kan compenseren??

Comment

Originally posted by ruud1990 View Post
        bedankt voor de reactie.
        Als ik het halveer zit ik op ongeveer 153 kh op low dagen.
        Moet ik dan gewoon de 3000 kh aanhouden die ik ook op high dagen gebruik of moet ik de kcals mindere in de bulk??(ik doe alleen low en high dagen)
        Ik heb verder geen idee hoe ik aan die kcals zou moete komen zonder kh heb jij tips voor me met welke voeding ik dit kan compenseren??
        Hangt van je voedingsschema af.

Comment

hier mijn voedingschema
          Attached Files

Comment

Groene groente, rijstwafels, eieren, mager vlees/gevogelte/vis, eens per week ook vette vis zoals zalm.. :-)

Comment

er is nog veel te verbeteren aan je eet schema.

Ik zou toch meer eiwit gaan eten en minder carbs.

Comment

Hoorde juist dat het voedingschema redelijk goed zat..
                Ik zit nu op ruim 3 gram eiwit per kg lichaamsgewicht zit al aan hoge kant.
                Zit in de bulk trouwens.
                of bedoel je met carbcycling?
                Last edited by ruud1990; 02-11-2011, 20:07.

Comment

Doe momenteel ook carbcycle. Eet zo een 300 gram eiwitten per dag (ik weeg 90kg)

In je schema zie ik ook helemaal geen highcarb-, medcarb- en low (of no)carb dagen? Principe van carbcycle is: koolhydraten wijzigen doorheen de drie verschillende types dagen, eiwitten en vetten blijven nagenoeg hetzelfde doorheen de drie dagen.
                  RAW: 155 - 155 - 220
                  EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Ik heb ook mijn normale voedingschema gepost heb ook nog geen carbcycling schema gemaakt sorry voor de verwarring.
                    Had alleen een paar vraagjes en ik ga het carbcycling schema nu zo snel mogelijk maken en dan post ik het hier.

Comment

Originally posted by punani View Post
                      er is nog veel te verbeteren aan je eet schema.

Ik zou toch meer eiwit gaan eten en minder carbs.

Yep sluit ik me bij aan eiwitten en vetten hoog KH wat lager.

carbcyclen gewoon de KH maximaal de helft nemen op de rustdagen werkt prima.
                      dus trainingsdag is dan hoog en rustdag is laag. totaal aantal cal hoef je niet persee helemaal aan te vullen op rustdagen, omdat je dan eventueel weer vet gaat aanzetten dor andere voeding die je teveel neemt. Je mag op rust/hersteldagen wel eventueel ietsje hoger in je eiwitten zitten omdat dat juist je hersteldag is en je dus extra bouwstoffen nodig hebt.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X