Moe na 45 minuten trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Moe na 45 minuten trainen

Hallo menschen,

De laatste tijd hang ik 5x per week aan de gewichten. En dat ongeveer een uur tot anderhalf uur per dag. De eerste 3kwartier train ik als een malle maar na ongeveer 45 minuten voel ik me niet echt fijn meer. Ik eet wel behoorlijk veel maar toch heb ik dan het gevoel dat ik weinig energie meer heb. Som begin ik dan zelfs te gapen. Ook op dagen waarbij ik zeker weet dat ik genoeg heb geslapen.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ligt dit dan aan mijn voeding? Iemand?

je train gewoon teveel en te lang...

Comment

Ahh oke, ik wissel natuurlijk wel spiergroepen af per dag. Maar wat raad jij mij aan dan? Een uurtje per dag dan?

Comment

Train maximaal 4x per week. Een goede training duurt bij mij vaak niet meer dan 45 minuten. De juiste intensiteit is belangrijk.

Comment

Ahhh bedankt mensen
          Zo is mijn probleem dus makkelijk opgelost!

Comment

rust gewoon meer

Comment

Het kan ook zijn dat je voor je training onvoldoende koolhydraten eet. Dan komt je lichaam tijdens je training wat energie tekort.
              Wat je daarnaast zou kunnen doen is, als dat "gevoel van slapte" optreedt, even wat snelle suikers eten/drinken. Dat geeft je snel energie en kan je verder. Het overkomt me een enkele keer tijdens een training. Wat druivensuiker of zo doet dan wonderen.
              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                Het kan ook zijn dat je voor je training onvoldoende koolhydraten eet. Dan komt je lichaam tijdens je training wat energie tekort.
                Wat je daarnaast zou kunnen doen is, als dat "gevoel van slapte" optreedt, even wat snelle suikers eten/drinken. Dat geeft je snel energie en kan je verder. Het overkomt me een enkele keer tijdens een training. Wat druivensuiker of zo doet dan wonderen.
                Ik heb mijn trainingsschema ook een beetje aangepast en train nu wat korter. Ik eet een uur voor het trainen een behoorlijk bord pasta, ga binnenkort met rijst beginnen (niet mijn favouriet) Dus ik weet niet of het aan de koolhydraten ligt. Maar een keer een rolletje dextro's mee nemen is zeker de moeite waard. Bedankt voor de tip!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X