De beste shake voor mij.. dilemma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De beste shake voor mij.. dilemma

aangezien ik nu al een poosje train 4-5 maand..
    wil ik toch maar is beginnen met shake's

alleen ik wil er absoluut niet van aankomen ( in vet dan )
    de eene zegt dat het wel gebeurt de andere weer niet..

Kunnen jullie me helpen met de beste shake voor mij en of dit wat hier boven staat bullshit is.. ja of nee

en hebben jullie dan ook direct een goedkoop adressje waar ik het kan bestellen ?

Er zijn enorm veel topics over shakes, maar goed ik kom ook maar net om de hoek kijken. Ik neem aan dat je het over een eiwittenshake hebt, dan kan je het beste whey kopen. Een shake als je opstaat en één gelijk na het trainen, op niet trainingsdagen alleen bij het opstaan. Ik weet niet of ik hier een link mag plaatsen, dus tik het gewoon even in op google.

Comment

gewoon een goedkoop adress'je maar het is dus onzin dat je er van aankomt ?

Comment

Kijk even op bodyenfitshop.nl. Ik kan me voorstellen als je heel de dag niks uitvoert en je volgiet met die shakes dat je er van aankomt. Maar je komt er als normaal mens echt niet van aan.

Comment

je komt pas als je boven je dagelijks boven je totale behoefte eet -.- doe ff zelf wat research eerst

Comment

Shakes gebruik je voor de snelle eiwitten na je training of bij het opstaan, of als langzame eiwitten voor het slapen. Als je zorgt dat de eiwitten in je schema passen ga je er echt geen vet van aanzetten, spiermassa wel als je training en voeding goed is.

Whey of isolaat na training en eventueel bij opstaan
            Caseine of een andere eiwittenmix voor het slapen of als je incidenteel ineens een meal moet vervangen

Comment

Generaliserend kun je zeggen dat je van 1 specifiek product niet aan zal komen, dit hangt af van je compete eetschema. Lijkt erop dat je dat nog niet hebt, dus als je nu verder wilt met voeding lijkt het me tijd dit op te gaan stellen. Kijk bij de stickies voor een excell die je in kunt vullen. Dan weet je ook gelijk of je shakes passen.

Comment

deleted
                Last edited by Mauke; 18-11-2011, 13:23. Reason: verkeerd gelezen
                189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X