Wat eten jullie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat eten jullie?

Hallo iedereen,
    Ik vraag me af wat jullie zoal eten op een dag. En dan niet de hoeveelheden aan koolhydraten eiwitten etc maar wat en wanneer.

Ikzelf ben nu ongeveer 2 jaar fanatiek aan het fitnessen en ben denk ik 8-10 kg aangekomen. En dit terwijl ik het eerste jaar niet al te best heb gegeten (te weinig). Ik eet nu een stuk beter dan vorig jaar maar ik denk dat het nog lang niet goed genoeg is en wil daarom graag jullie mening over wat ik minder moeten eten en wat meer. Ik fitness trouwens altijd 's avonds, 4 of 5x per week. Verder is mijn doel om zoveel mogelijk massa te kweken.

ontbijt: 250ml kwark & 2 boterhammen
    op school: half brood met kaas of vlees en vaak ook 2 frikadellenbroodjes
    thuis: Behoorlijke portie avondeten, het liefst pasta, met wat groente en
    veel kip. En toetje als vla of yoghurt.
    voor het fitness een appeltje en een bakje koffie.
    na fitness 250 ml kwark en 2 gebakken eieren.

Nu aan jullie een aantal vragen.
    Wat vinden jullie van op vaste tijden eten, hebben jullie ervaring met eten op vaste tijden en eten op niet vaste tijden en wat het verschil was kijkend naar prestaties en groei van het lichaam.

Ik las een tijd geleden dat als je eieren bakt dat de eiwitten dan veranderen. En dat deze dan moeilijker opneembaar zijn voor het lichaam. Eten jullie eieren wel is rauw en hoe weet je welke eieren salmonella vrij zijn?

Verder zat ik erover te denken om naar school gebakken kip mee te nemen of een of andere weightgainer shake, kunnen jullie iets aanbevelen?

En verder natuurlijk de vraag wat ik moet aanpassen aan mijn eet gewoontes.
    Ik ben ook heel erg benieuwd naar wat jullie eten
    Bij voorbaat dank!
    Last edited by jesseS; 21-11-2011, 18:56. Reason: was nog wat dingetjes vergeten te vermelden

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
X