excelsheet ingevuld

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by progress View Post
    droog volkorenbrood met kipfilet?
    Ja, dus?
    Went vanzelf, ik eet al jaren geen boter meer, ranzig.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
      waar dan?
      ow vergeten up te loaden
      Last edited by progress; 10-12-2011, 17:15.

Comment

Originally posted by progress View Post
        ow vergeten up te loaden
        zo hier is ie
        Attached Files

Comment

En wat vind je er nou zelf van als je de uitkomst ziet?

Comment

En wat vind je er nou zelf van als je de uitkomst ziet?
            veel te weinig kcal maar ken jullie voorstellen eens ingevuld.

Comment

Het doet geen zeer om eerst even zelf na te denken om een volledig en sluitend schema op te stellen. Dit riekt naar gemakzucht en das niet de juiste instelling!

Maak je schema af en probeer het dan nog eens, jij wilt wat bereiken, dan moet je er ook tijd en moeite insteken......

Comment

Het doet geen zeer om eerst even zelf na te denken om een volledig en sluitend schema op te stellen. Dit riekt naar gemakzucht en das niet de juiste instelling!

Maak je schema af en probeer het dan nog eens, jij wilt wat bereiken, dan moet je er ook tijd en moeite insteken......
                man ik heb er al veel moeite in gestoken daarom ben ik hier om tips te krijgen zie maar eens naar men andere discussies over voeding maar kreeg er nooit echt reacties op. heb zelf iets in elkaar gestoken enkele leden hier geven dan commentaar van doe misschien dit eens dan pas ik het aan en dan komt het er op neer dat eigenluk toch op nx trekt en dan zeg jij dat ik er geen moeite in steek?
                Last edited by progress; 11-12-2011, 13:22.

Comment

Na het avondeten zou ik nog een maaltijd plannen. Daarnaast nog wat vetten toevoegen, die kom je te kort namelijk met 30 gram.

Comment

Je snapt toch ook wel dat je Kcals op het eind van het schema moeten kloppen? Dat heb je in dit schema duidelijk niet voor elkaar terwijl er een stickie is over welke voedingsmiddelen je kunt gebruiken om dit op te lossen (door Ellie geloof ik). Dan is het toch een kleine moeite om die erbij te zetten tot je totalen kloppen?

Nu plaats je een incompleet schema terwijl je al zat tips hebt gehad en dan ga je iets roepen van dit is wat jullie gezegd hebben. Dat komt niet goed over, je moet wel na blijven denken. Kan best dat je het anders bedoeld, maar zo komt het op mij over.

En ik reageer hier niet om je te pesten, maar om je zover te krijgen dat je een goed schema in elkaar draait wat je zelf ook snapt. Als je het snapt kun je zonder problemen afwisselen etc.
                    Oftewel; vul je schema nog even aan, dan kijk ik/we er echt wel even goed naar.

Comment

Je snapt toch ook wel dat je Kcals op het eind van het schema moeten kloppen? Dat heb je in dit schema duidelijk niet voor elkaar terwijl er een stickie is over welke voedingsmiddelen je kunt gebruiken om dit op te lossen (door Ellie geloof ik). Dan is het toch een kleine moeite om die erbij te zetten tot je totalen kloppen?

Nu plaats je een incompleet schema terwijl je al zat tips hebt gehad en dan ga je iets roepen van dit is wat jullie gezegd hebben. Dat komt niet goed over, je moet Awel na blijven denken. Kan best dat je het anders bedoeld, maar zo komt het op mij over.

En ik reageer hier niet om je te pesten, maar om je zover te krijgen dat je een goed schema in elkaar draait wat je zelf ook snapt. Als je het snapt kun je zonder problemen afwisselen etc.
                      Oftewel; vul je schema nog even aan, dan kijk ik/we er echt wel even goed naar.
                      Aaight^^ zal binnekort een nieuw compleet schema posten. die jullie kunnen na kijken. en euh vraagje als ik streng voor mezelf ben hoelang zou het dan ongeveer duren om 7kilo aan te komen? wil namelijk van 63kg naar 70kg

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                        Na het avondeten zou ik nog een maaltijd plannen. Daarnaast nog wat vetten toevoegen, die kom je te kort namelijk met 30 gram.
                        oke bedankt voor je reactie
                        grtzz progress

Comment

Hangt een beetje af van hoe je aan wilt komen, alleen spier duurt langer. Daarbij komt nog je aanleg etc. Is dus moeilijk te zeggen zeker zonder ervaring uit eerdere goede schema's. Maar met een half jaar zou je redelijk clean een eind kunnen komen, als je aanleg hebt en profiteerd van beginnersgains veel sneller

Comment

Als je het goed doet en alleen kijkt naar spiermassa, kun je dat als beginner met een beetje gunstige aanleg dit binnen een half jaar tot een jaar realiseren.

Comment

Hangt een beetje af van hoe je aan wilt komen, alleen spier duurt langer. Daarbij komt nog je aanleg etc. Is dus moeilijk te zeggen zeker zonder ervaring uit eerdere goede schema's. Maar met een half jaar zou je redelijk clean een eind kunnen komen, als je aanleg hebt en profiteerd van beginnersgains veel sneller
                              ahn ok is dus moeiluk te bepalen
                              liefst alleen spier
                              zal dus gwn goed trainen eten en rusten

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                                Als je het goed doet en alleen kijkt naar spiermassa, kun je dat als beginner met een beetje gunstige aanleg dit binnen een half jaar tot een jaar realiseren.
                                oke

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X