excelsheet ingevuld

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• excelsheet ingevuld

hallo iedereen, graag hulp bij mijn voedingschema. heb het excelsheet in gevuld.
    om 18.30 eet ik wat de pot schaft(normale aardappelen/pasta, groenten, vlees/vis).
    voor de rest zou ik daar nog 2liter water bij doen per dag.
    grttzzz progress
    Attached Files

Je suiker en de banaan bij het laatste maaltje weglaten.
    banaan gewoon na je training doen.

Kijk hoe het dieet je bevalt en of je hierdoor aankomt. dan kan het nog meer aanpassen..

Comment

Originally posted by progress View Post
      hallo iedereen, graag hulp bij mijn voedingschema. heb het excelsheet in gevuld.
      om 18.30 eet ik wat de pot schaft(normale aardappelen/pasta, groenten, vlees/vis).
      grttzzz progress
      Edit: Laat maar verkeerd gelezen

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
        Je suiker en de banaan bij het laatste maaltje weglaten.
        banaan gewoon na je training doen.

Kijk hoe het dieet je bevalt en of je hierdoor aankomt. dan kan het nog meer aanpassen..
        bedankt voor je reactie

Comment

Originally posted by Burnedice View Post
          Edit: Laat maar verkeerd gelezen
          ok dan

Comment

waar blijven die reacties

Comment

Zou wat meer vet en wat minder KH opnemen, eiwitten mogen eventueel ook wel wat omhoog.
              Misschien os het voor je EKV verhoudingen wel goed om gewoon een maaltijd in te vullen voor het avondeten. Zou de verhoudingen nog wat kunnen beïnvloeden.

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                Zou wat meer vet en wat minder KH opnemen, eiwitten mogen eventueel ook wel wat omhoog.
                Misschien os het voor je EKV verhoudingen wel goed om gewoon een maaltijd in te vullen voor het avondeten. Zou de verhoudingen nog wat kunnen beïnvloeden.
                dus nog 1extra maaltijd ?

Comment

komt ie:

1e maaltijd:,brood, Banaan en boter weg en 40 gram whey toevoegen
                  2e maaltijd: Neem hier anders een pakje magere kwark of 2 boterhammen met 100gram kipfilet
                  3e maaltijd: alleen boterweg
                  4e maaltijd: kipfilet omhoog of 30gram whey erbij drinken en boter weg
                  5e maaltijd: suiker/banaan weg

Comment

Originally posted by punani View Post
                    komt ie:

1e maaltijd:,brood, Banaan en boter weg en 40 gram whey toevoegen
                    2e maaltijd: Neem hier anders een pakje magere kwark of 2 boterhammen met 100gram kipfilet
                    3e maaltijd: alleen boterweg
                    4e maaltijd: kipfilet omhoog of 30gram whey erbij drinken en boter weg
                    5e maaltijd: suiker/banaan weg
                    droog volkorenbrood met kipfilet?
                    en welke whey tzijn zo veel verschillende op de markt

Comment

Joh laat die boter lekker staan, er mag wel wat extra vet bij.....

Er staat tussen 15uur en 22.15uur niets ingevuld. Mag hopen dat er daar nog wel ergens avondeten tussen zit. Die moet je dan wel in je schema opnemen.

Verder is het verhaal van Punani niet verkeerd.

Whey kun je gewoon huismerk van B&F of XXL oid pakken, of als je het luxe wilt doen of last hebt van puisten eventueel de huismerk isolaat.

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                        Joh laat die boter lekker staan, er mag wel wat extra vet bij.....

Er staat tussen 15uur en 22.15uur niets ingevuld. Mag hopen dat er daar nog wel ergens avondeten tussen zit. Die moet je dan wel in je schema opnemen.

Verder is het verhaal van Punani niet verkeerd.

Whey kun je gewoon huismerk van B&F of XXL oid pakken, of als je het luxe wilt doen of last hebt van puisten eventueel de huismerk isolaat.
                        ja tuurlijk avondmaal rond 18.00 maar das verschillend

Comment

Gewoon een doorsnee maaltijd invullen, tuurlijk varieert dat. als je dat niet doet kun je de totalen niet bepalen.

Comment

Originally posted by progress View Post
                            grttzzz progress
                            heb het wat aan gepast
                            zie excelsheet

Comment

waar dan?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X