onderhoudsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• onderhoudsschema

dag bodynet,

ik heb net een onderhoudsschema gemaakt. maar kan iemand verklaren hoe ik aan een activiteitsfactor van 2,2 kom:O?! dit heb ik zo neergezet omdat dit ongeveer klopte bij het hongergevoel wat ik over heb na 16:00 uur... hieruit maak ik op dat dit ook mijn onderhoudsbehoefte is.komt dit door de groei, slecht slapen en (zoals elders vermeld) 2 tot 3 maal daags sporten (sportopleiding+judo en bodybuilding)?

heeft iemand tips, dus niet dat dit te veel is of nergens op slaat???
    Attached Files
    "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Waar haal je die activitijdsfactor vandaan dan ?

Doe je zwaar werk ?
    Ik denk dat 2.2 wat aan de hoge kant is.

Je hebt trouwens wel flink massa. 105kilo, 15% en 1m83
    Last edited by wollie88; 07-12-2011, 13:14.

Comment

denk dat t groei is ofsow, ben nog maar 19 dus 1,9 als hoogste factor, maar dan nog wat groei door de leeftijd en het weinig slapen wat mijn ADHD-levensstijl is, kan geen slaappil tegenop XD

klopt, veel massa, ben sinds begin dit jaar dus van 93 KG naar 101 KG gegaan, rekenwonder bedenkt zich ineens dat dit 8 kilo is, waarvan 5 in slechts 2 weken tijd:O! (niet getraind 's zomers, sad story...)

anders nog iets? ziet dit er behalve de hoeveelheid logisch uit???
      (schijf van 5 en dat soort vuistregels)
      "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X