voedingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingschema

Beste members,

Ik heb ff een voedingsschema gemaakt. wil gewoon lekker massa opbouwen zonder al te vet te worden. Denk dat ik al aardig in de goede richting zit met dit schema, maar kritiek en suggesties zijn altijd welkom.
    Hoor graag jullie mening!
    Attached Files

reacties?

Comment

come on..

Comment

Nou heb ik er niet heel veel verstand van maar ik weet toch bijna 100% zeker dat je voor het slapen gaan niet of nauwelijks Kh mag hebben, en jij heb om 22:15 96kh is daar reden voor ?? anders zou ik dat naar een ander moment van de dag te verplaatsen en alleen kwark laten staan, dat heb je namelijk nodig voor langzame eiwitten zodat je in je slaap voldoende voedingsstoffen heb voor je spieren

(correct me if im wrong)
        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

die khs heb je nodig na de training.. zoals je ziet ben ik rond 21:15 klaar met trainen en voor het herstel heb je toch echt wel voedsel nodig, ookal is het 22:15, en ga ik rond 23:30 slapen...

Comment

tis geen cut schema he

Comment

Ik weet dat het geen cut schema, ik weet ook wel dat je voedings stoffen nodig heb, maar mij werd altijd geleerd dat je snelle koolhydraten gelijk na je training nodig heb en niet een uur later, en ook dat je grote maaltijden in de avond moet vermijden, maar daarom zeg ik ook ik weet er ook niet helemaal het fijne ervan, probeerde alleen maar te helpen

beste is gewoon wachten op mensen die er meer vanaf weten
              nog veel succes

(maar Btw je wil cutten met een BF van 12% ?? heb keer gelezen dat normaal bf van een man 15-18% is en dat het in die percentage het best is om te cutten en alles daaronder alleen maar moeilijker is, tevens is het winter dus naar mijn mening kan je beter doorgaat tot winter voorbij is niemand ziet je vethobbeltje)
              Last edited by InfineGhost; 14-12-2011, 13:24.
              If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Comment

lol, thnx voor je reactie man, maar je zegt net zelf dat t geen cut schema is wat ik dus zeg.. en dan vraag je waarom ik cut? ik cut dus niet.. tis meer iets dat weg heeft van een bulk volgens mij

Comment

Originally posted by Ptrick View Post
                  lol, thnx voor je reactie man, maar je zegt net zelf dat t geen cut schema is wat ik dus zeg.. en dan vraag je waarom ik cut? ik cut dus niet.. tis meer iets dat weg heeft van een bulk volgens mij
                  hahah sorry zit helemaal verkeerd te lezen hahahaha :P mijn fout ben er vandaag niet helemaal bij merk ik

Comment

geen probleem man, je meent iniedergeval de moeite om te reageren, als enige.. dus toch bedankt man!

Comment

het duurt meestal ff voordat ze reageren hoor, mensen hebben ook gewoon werk, ik keek gewoon ff in mijn pauze verveelde me, maar sommige mensen hebben geen computer tot hun beschikking, BN komt tot leven na vijven denk ik :P

Comment

Ziet er goed uit hoor! De KH die je nog zo laat eet, meteen na de training eten.

Comment

voor de duidelijkheid, die laatste maaltijd neem ik natuurlijk alleen op trainingsdagen,

Comment

is direct na de training wel goed ? ik lees zoveel verschillende dingen, maar na de training heb je toch snelle khs nodig, en ca. een uur erna complexe..

Comment

De maaltijd die je neemt zou ik niet gelijk na je training nemen, ik zou je spijsvertering zich dan alleen even bezig laten houden met de eiwitten (en dextrose voor de synthese).
                              Een half uurtje erna dan wel je maaltijd, anders kom je te dicht bij je nachtrust en is de kans dat je vet gaat opslaan groter. Zou daar ook niet al teveel carbs bij nemen om dezelfde reden.

Ik neem zelf bij een avondtraining alleen whey na de training en kwark voor het slapen gaan. Heb een maaltijd vrij dicht voor de training en neem snelle suikers tijdens. Dat werkt voor mij goed, ik zet massa aan maar verlies langzaam vet.

Hoeft voor jou natuurlijk niet te werken, gewoon een tijdje je schema uitproberen en kijken wat het doet. Kom je teveel vet aan, dan zou ik de maaltijd eruit gooien en verspreiden over de dag.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X