Vetten innemen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vetten innemen

Is het slecht om vetten voor het slapen bij je kwark in te nemen? Er wordt gezegt dat dit omgezet wordt in bf, omdat je je snachts niet beweegt, maar er wordt ook gezegt dat dit ervoor zorgt dat het eiwitproces vertraagd wordt. Iemand idee?
    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Probeer de zoekfunctie eens, of lees een paar topic over kwark of caseine voor het slapen door.

De een zegt kwark met noten voor het slapen, de ander zegt alleen kwark en een 3e zegt caseine. Als je de carbs van de kwark in je schema past en niet teveel noten neemt kan het wel, kijk naar je totale inname en de keus is aan jou.

Comment

Originally posted by Swekie View Post
      Probeer de zoekfunctie eens, of lees een paar topic over kwark of caseine voor het slapen door.

De een zegt kwark met noten voor het slapen, de ander zegt alleen kwark en een 3e zegt caseine. Als je de carbs van de kwark in je schema past en niet teveel noten neemt kan het wel, kijk naar je totale inname en de keus is aan jou.
      Oke, ik ben nu aan het bulken om aan te komen, en neem ongeveer 25 gram noten, dus is niet te veel denk ik?

Comment

post je voedingsschema!
        189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
        Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Het word niet zomaar omgezet in vet. dat gebeurt niet zomaar 1 2 3. een herhaalende overschot aan je dagelijkse kcals wel. als jij in de gaten houd hoeveel KEV je binnen moet krijgen. dan is er niet zoveel aan de hand. als je aan het aankomen bent kun je best wel meer nemen.
          Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by Mauke View Post
            post je voedingsschema!

DIt is mijn voedingsschema

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
              Het word niet zomaar omgezet in vet. dat gebeurt niet zomaar 1 2 3. een herhaalende overschot aan je dagelijkse kcals wel. als jij in de gaten houd hoeveel KEV je binnen moet krijgen. dan is er niet zoveel aan de hand. als je aan het aankomen bent kun je best wel meer nemen.
              Oke, dankjewl, ik heb net mijn voedingschema gepost

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X