Controle voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Controle voedingsschema

Hoi allemaal,

Ik sport nu 6 maanden, ben begonnen met 2x per week, daarna 3x per week en kan nu niet meer stilzitten en ga dus 4x per week.
    Heb in deze 6 maanden al een leuke progressie geboekt:

Juni 2011:
    20jr
    1.86m
    71KG
    16% BF

December 2011:
    20jr
    1.86m
    79KG
    12% BF

Nu ik steeds meer begin te eten zou ik mijn voedingsschema graag eens na laten kijken door mensen die er veel mee bezig zijn.

Ontbreekt er iets? Neem ik ergens teveel of te weinig van? Wat zijn de verbeterpunten?

Dankjewel!

JW

**ik neem elke dag een whey shake, deze staat niet in het schema
    Attached Files
  • This reply by WanabieBodybuilder has been deleted by Admin Bodynet

Prima progressie geboekt hoor

Neem voortaan, naast voor en na de training, ook 's ochtends een whey shake.
    Ik vind het persoonlijk lekker om mijn whey door de brinta te doen. Je kan ook wel wat meer brinta nemen hoor, 40g is niet bepaald veel

Ziet er verder redelijk uit, misschien dat anderen er nog wat over te zeggen hebben.

Dankjewel voor de snelle reactie, 2-3 shakes per dag ja? Is dat niet teveel aan eiwitten?

Comment

• This reply by WanabieBodybuilder has been deleted by Admin Bodynet

Originally posted by Welgraven View Post
      Dankjewel voor de snelle reactie, 2-3 shakes per dag ja? Is dat niet teveel aan eiwitten?
      Nee, je zit nu vrij laag. 3 is wel maximaal is mij ooit vertelt.

De totale daghoeveelheid en verdeling over koolhydraten/vetten/eiwitten lijkt me wel min of meer in orde. Wat ik zou proberen is om de eiwitten beter over de dag te verspreiden: je hebt nu maar erg weinig eiwitten bij je ontbijt. En dat is nu juist een tijdstip waar je veel eiwitten kunt gebruiken (om van katabool naar anabool te geraken).
      Afhankelijk van het tijdstip van je training doe je er goed aan om het merendeel van de koolhydraten voor en na de training te eten. En beperk de hoeveelheid koolhydraten voordat je gaat slapen.
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X